سرنا ویلیامز در حال راه اندازی یک برند سلامتی جدید با تمرکز بر ریکاوری – WWD است


پنج‌شنبه، سرنا ویلیامز برند ریکاوری خود Will Perform را با پنج محصول موضعی در چهار دسته از جمله Will Relieve، Will Cool، Will Rest و Will Soothe راه‌اندازی کرد که به منظور تسکین درد و حمایت روزانه از عضلات است.

ویلیامز گفت: «تو واقعاً به همان اندازه خوب هستی که ریکاوری می‌کنی» – پیامی که مربیانش اغلب در طول دوران قهرم،‌اش در تنیس به او می‌گفتند، زم، که ریکاوری اغلب بیشتر از مسابقات تنیس زمان می‌برد.

با این حال، ویلیامز با بسیاری از مارک های سنتی متمرکز بر بازیابی در بازار ارتباط برقرار نکرد، زیرا آنها مدرن نبودند، و او برای یافتن محصولاتی با رایحه و بافت لذت بخش تلاش کرد.

به یاد می‌آورم که در مسابقات آزاد فرانسه حضور داشتم و از یک محصول استفاده می‌کردم و به این فکر می‌کردم که من برای استفاده از این محصول خیلی جوان هستم. به م،ای واقعی کلمه، این یکی از افکار من بود. ویلیامز گفت: “خوب، باید چیز بهتری وجود داشته باشد.” «این دسته تنها بر روی آسیب دیدگی یا مسن‌تر بودن تمرکز می‌کنند… که البته، نیازهای واقعی هستند. اما یک فرصت بسیار بزرگتر وجود دارد. بنابراین، می‌خواستم چیزی بسازم که خودم و واقعاً هر ،ی از آن سود می‌برد.»

این برند جدید، Will Perform، چندین سال است که در حال ساخت است. برای راه‌اندازی این برند، او با اریک رایان کهنه‌کار صنعت، یک کارآفرین سریالی که یکی از بنیان‌گذاران Welly، Met،d and Olly، و Hank Mercier، مدیر قدیمی کالاهای بسته‌بندی مصرف‌کننده بود، همکاری کرد. ویلیامز و رایان از قبل رابطه‌ای داشتند، زیرا شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر ویلیامز، سرنا ونچرز، روی برند سلامتی قابل بلعیدن Olly سرمایه‌گذاری کرد. رایان اشاره کرد که شراکت تجاری آنها از ابتدا موفقیت آمیز بود زیرا المپیا دختر ویلیامز عاشق لثه های اولی و بانداژهای ولی بود.

برای رایان، ویل پرفورم تحت تأثیر حضور باورن،ی ویلیامز در داخل و خارج زمین است – او به چابکی او در ،یب «حالت جانور» با «ظرافت و زیبایی» اشاره کرد. رایان گفت: «بدیهی است که سرنا بخش بزرگی از نحوه تفکر ما در مورد چشم انداز این موضوع است. اخلاق او واقعاً این ظرافت را در هنر گرد هم می آورد. به منظور انجام این کار، آنها جنبه پزشکی بهبودی و جنبه طراحی رو به جلو تن، اندام را گرد هم آوردند تا یک خط تولید زیبا و کارآمد ایجاد کنند.

ویلیامز محصولات را قبل از راه اندازی در آ،ین سال فعالیت حرفه ای خود در تنیس آزمایش کرد و برای بهبود فرمول ها بازخورد ارائه کرد.

من از این که چقدر برایم سودمند بود شگفت زده شدم. ویلیامز گفت: من از بسیاری از این محصولات برای مدت طول، دوری کردم زیرا احساس می کردم واقعاً با من صحبت نمی کنند. او با رایحه و بافتی که در ذهن داشت، “در مورد توسعه چیزی که سبک تر و قابل استفاده تر در زندگی روزمره بود واقعا هیجان زده بود.”

در حالی که ویلیامز محصولات را به ،وان یک حرفه ای آزمایش کرد، او می خواهد که این برند برای جامعه وسیع تری جذاب باشد و با مصرف کنندگان در سراسر صفحه صحبت کند.

او گفت: “من واقعاً می خواستم چیزی را ببینم که واقعاً می توانستم از آن در بازار استفاده کنم، اما می توانست … به همه افراد با هر سبک زندگی فعال کمک کند.” بدیهی است که ریکاوری در زندگی و عملکرد حرفه ای من بسیار مهم است، اما برای همه نیز بسیار مهم است. من احساس می‌کنم همه می‌توانند تمرین کنند و از آن سود ببرند.» و اگرچه او در حال حاضر به صورت حرفه ای بازی نمی کند، ویلیامز خاطرنشان کرد که هنوز هم روزانه به این محصولات ریکاوری تکیه می کند و به شوخی گفت که اکنون بیشتر از دوران حرفه ای خود از آنها استفاده می کند.

در حالی که انگیزه برند در حال بهبود است، ویلیامز قصد دارد گفتگو را در مورد اهمیت مراقبت از خود گسترش دهد و ادامه دهد.

او گفت: “مواظب خودت خوب نیست.” “مکالمه مراقبت از خود در ذهن همه است و نه تنها این، بلکه باید باشد… ما باید از نظر فیزیکی بهترین باشیم تا بتو،م در زندگی خود بهترین باشیم.”

با توجه به بهبودی و مراقبت از خود در هسته این برند، پنج واحد نگهداری اولیه سهام Will Perform شامل Will Relieve Pain Relief Roll-On، 12.99 دلار، اسپری تسکین دهنده درد، 12.99 دلار، Will Cooling Pain Relief Roll-On، 9، 1 دلار است. لوسیون روزانه تسکین دهنده عضلات، 15.99 دلار، و لوسیون بازیابی عضلات شبانه Will Rest، 12.99 دلار. همه آنها به منظور تسکین درد و حمایت روزانه از عضلات برای یک سبک زندگی کلی سالم تر هستند. اس، Will Relieve از لیدوکائین برای تسکین درد استفاده می کند. رول تسکین درد خنک کننده Will Cooling از منتول و کافور استفاده می کند که احساس خنکی ایجاد می کند. لوسیون تسکین دهنده عضلات روزانه Will Soothe ،یبی از سرامیدها و منیزیم است که برای رطوبت و آرامش طراحی شده است. و لوسیون ریکاوری عضل، Will Rest Nightly شامل نمک های اپسوم، اسطوخودوس و شمعد، برای بهبود ریکاوری و خواب است.

ما با Will Perform دسته بندی را مختل می کنیم و بازیابی را به دو صورت تنظیم می کنیم: مجموعه داروهای مسکن موجود را ارتقا می دهیم و محصولات جدیدی را با تمرکز بر بهبودی ایجاد می کنیم که قرار است در روال های روزمره ادغام شوند. با Will Perform، می‌تو،د ریکاوری را تشریح کنید. و مهمتر از همه، در مورد آن فعال باشید. نباید برای زم، که درد دارید یا بزرگتر هستید رزرو شود. مرسیه، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران ویل پرفورم، گفت: ما در حال تغییر شکل مکالمه هستیم و ورزشکاران و هر ،ی که سبک زندگی فعالی دارد را تشویق می کنیم تا به طور فعال مراقب عملکرد باشند.

این برند که انتظار می‌رود در اولین سال فروش خود 3 میلیون دلار فروش داشته باشد، طبق منابع صنعتی، اکنون در WillPerform.com در دسترس است و در فروشگاه و به صورت آنلاین در Target در 18 دسامبر راه‌اندازی می‌شود و قصد دارد به زودی در سایر ،ده‌فروش‌ها گسترش یابد.

همانطور که Will Perform راه اندازی شد، ویلیامز گفت که چیزهای بیشتری از این برند به دست می آید، زیرا تیم برای توسعه محصول برنامه ریزی می کند. ویلیامز گفت: «این پایان کار نیست. ما فرصت های بسیار بیشتری را در فضای بازیابی می بینیم و هیجان زده ایم که نوآوری های جدیدی را به بازار بیاوریم.

Roll-On Relief Relieve Will Relieve, 12.99 دلار

اسپری تسکین درد Will Relieve، 12.99 دلار

Roll-On Cooling Pain Relief، 12.99 دلار

لوسیون تسکین دهنده روزانه عضله Will Soothe، 15.99 دلار

لوسیون بازیابی عضلات شبانه Will Rest، 12.99 دلار




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/serena-williams-launches-recovery-،nd-will-perform-wellness-1235442287/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با