ستاره چیزهای عجیب، کالب مک لافلین، جدیدترین سفیر دیور است – WWD


Dior Beauty یک بازیکن سنگین وزن دیگر Gen Z را برای سفارت ایالات متحده انتخاب کرده است.

کالب مک لافلین، از شهرت «چیزهای عجیب»، آ،ین مورد از سفیران ایالتی برای مجموعه عطرهای La Collection Privée است. دیور بیوتی در بی،ه‌ای گفت: او با این برند شریک خواهد شد، میراث نمادین دیور را جشن می‌گیرد و از دیور بیوتی در بخش عطر حمایت خواهد کرد.

ماه گذشته دیور فاش کرد که قراردادی با ال،اندرا داداریو برای حمایت از مجموعه عطرهای مشابه و همچنین تجارت مد ،نه خود امضا کرده است. گریس دیور، قهرمان مجموعه، شش سفیر جدید دارد که شامل جنا اورتگا، سوسو امبادو، فای خدرا، لیو یو،ین، اورلسان و بازیگران دیگر «چیزهای عجیب»، مایا هاوک و جوزف کوین می‌شوند. ستاره پاپ کره ج،ی، Haerin، عضو گروه NewJeans، هفته گذشته به ،وان سفیر جه، در زمینه جواهرات، مد و زیبایی انتخاب شد.

بی،ه دیور همچنین به حرفه موسیقی نوپا مک لافلین اشاره کرد – او دو تک آهنگ اصلی دارد – و تلاش های بشردوستانه او. در بی،ه آمده است: «او بنیاد غیرانتفاعی خود را به نام Toa Foundation Inc. (به م،ی تکامل در زبان سواحیلی) ایجاد کرد که از رشد شخصی و ذهنی در سطح جه، از طریق هنرهای نمایشی و سواد مالی حمایت می‌کند. او همچنین یکی از اعضای فعال شورای رهبری Jr. NBA است، برنامه رسمی مشارکت بسکتبال جوانان NBA، که برای حمایت و بهبود تجربه بسکتبال جوانان برای بازیکنان جوان در سراسر کشور کار می کند.

مک لافلین در فیلم آینده پیکاک «S،ting Stars» درباره دوران دبیرستان بسکتبال لبرون جیمز، و همچنین در «رهایی» لی دنی، و «کتاب کلارنس» جیمز ساموئل بازی می‌کند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/exclusive-caleb-mclaughlin-dior-beauty-amb،ador،p-1235633443/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با