زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس-رژ دونی

کسانی که کار خود را با این آموزش آرایش صورت شروع می‌کنند، می‌توانند با استفاده از قلم موی کمانی، تمرکز خود را روی ناحیه‌های مورد نظر افزایش دهند. توصیه ساریسا این است که این کار را ابتدا از زیر خط فک شروع کنید. اکنون که پرایمر را اعمال و پوست خود را آماده کرده‌اید، می‌توانید مراحل بعدی میکاپ خود را طبق آموزش آرایش صورت انجام دهید. در حالت معمول، بهتر است کار را با فونداسیون شروع و سپس کانسیلر را استفاده کنید، اما نمونه‌هایی وجود دارند که می‌خواهید ابتدا کانسیلر را استفاده نمایید.

اگر از برنامه میکاپ و آرایش صورت راضی بودین لطفا برای حمایت از ما به برنامه رای دهید. اگر که می‌خواهید آرایشتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید با کمک اسپری کردن اسپری مخصوص برای فیکس کردن آرایش، مدت زمان بیشتری آرایشتان را دست نخورده نگه دارید. شما می‌توانید برای کانتورینگ بهتر و محو بهتر از براش میکاپ برای دستگاه فیس براش خود استفاده کنید. براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود.

  • در اطراف خط مژه، با نقطه‌هایی محل خط چشم را مشخص کنید و بعد این نقطه‌ها را به هم وصل کنید تا خطی ممتد و کامل داشته باشید.
  • بنابراین، ساریسا در این آموزش گام به گام آرایش صورت توصیه می‌کند که حتماً استفاده از این دو محصول پایه را فراموش نکنید.
  • بسته به نحوه پاک کردن آرایش صورتتان، ممکن است کمی از موهایتان خیس شود، اما این ارزش را دارد که ریشه‌ی موهایتان کاملاً تمیز شود.
  • فراموش نکنید که در پایان روز حتما صورت خود را با کمک شیرپاک‌کن پاکسازی کنید و این مواد شیمیایی رو روی پوستتان باقی نگذارید.
  • علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید.

چنانچه تا به حال آرایش نکرده اید و تصمیم دارید که این کار را بکنید، پس از انجام مراحل زیر عالی به چشم می آیید. چیزی که لازم است انجام دهید این است که آرایش طبیعی داشته باشید و آرایش روی صورتتان مصنوعی نشان ندهد. برای اینکار ، باید آرایشی را انتخاب کنید که هم برای روز و هم برای شب بتوانید استفاده کنید و بتوانید چهره شما را اصلاح کرده و زیبایی آن را افزایش دهد. با پیروی از آموزش آرایش صورت حرفه‌ای ساریسا، استفاده از محصولات صحیح و اندکی تمرین می‌توانید مهارت آرایش صورت را به سطوح بالاتری برسانید. توصیه نهایی ما این است که در انتخاب محصولات دقت لازم را داشته باشید.

کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H شماره 145 حجم 30 میلی لیتر ا LOreal Infaillible 24H Foundation No.145 30ml

دقت کنید که انتهای خط چشم پلک پایین با خط چشم بالا به هم وصل شوند. از ابتدای پلک بالا شروع کرده و یک خط چشم نسبتا کلفت از ابتدا تا انتهای چشم بکشید. قسمت نزدیک به پلک را سایه روشن تر و قسمت بالای آن را می توانیم سایه ای به همان رنگ اما پر رنگ تر بزنیم.

نحوه انتخاب سایه مناسب برنز کننده:

به همین دلیل، پاک کننده‌‌هایی مخصوص پاک کردن آرایش چشم وجود دارد که حتی خط چشم و ریمل‌های با دوام (long-lasting) و یا به اصطلاح 24 ساعته را هم به آسانی پاک می‌کنند. تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید. اگر پوست چربی دارید بهتر است تا کرم پودر فاقد چربی انتخاب کنید، اما اگر پوست شما خشک است می توانید از کرم پودر های چرب استفاده کنید تا خشکی پوستتان جبران شود.

هر جایی از صورت که ایرادی مشاهده می‌شود، آن قسمت را با گوش پاک کن و پاک کننده آرایش پاک کنید و آرایش همان قسمت را اصلاح کنید. وقتی می‌خواهید صورت‌تان را آرایش کنید، بسیار مهم است که قبل از آرایش، صورت‌تان را کاملا تمیز کنید. در واقع باید یک بوم کاملا تمیز و آماده برای آرایش داشته باشید. اگر از قبل آرایش دارید با شیر پاک کن یا انواع پاک‌کننده‌های آرایش، صورت‌تان را پاک کنید. سعی کنید تونری را انتخاب کنید که پوست را خشک نمی‌کند و رطوبت آن را حفظ می‌کند.