رژ لب ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-رژ دونی

نیل از ایده اولیه این موضوع که بتواند جایگاهی امن برای خرید لوازم‌ آرایشی و بهداشتی، با اطلاعات کامل از محصول باشد، شکل گرفت. در فروردین ماه سال 1398 بود که جمع اولیه نیل دورهم جمع شدند و با جذب حرفه‌ای‌ترین‌ها، گروه اصلی آن شکل گرفت و دنیای اینترنت برای اولین بار با نیل آشنا شد. رژلب مایع دو نوع براق و مات داره که نوع براق آن ترکیب رژلب جامد و برق لبه که کاملاً مناسب میهمانی‌های شبانه است و برق و زیبایی خاصی به لب می‌دهد. هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره.

بسیاری از نرم کننده‌های امروزی دارای ترکیباتی نظیر کلاژن، ضد آفتاب و موادی با قابلیت ضد چروک و محافظتی هستند. تاریخ استفاده از رژ لب به تمدن‌های باستان مثل ایران، یونان و مصر باز می‌گردد. امروزه این محصول علاوه بر کاربرد همیشگی زیبایی، با داشتن آبرسان و مواد مغذی برای حفظ سلامتی پوست لب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • این محصولات علاوه بر زیبایی، از لب ها محافظت می کند و با قابلیت آبرسانی بالای خود از خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کنند.
  • با همه این احوال تنها مقدار اندکی از سرب حاصل از رژ لب بلعیده می‌شود هر چند، با گذشت زمان سرب در بدن انباشته می‌گردد و در نهایت می‌تواند منجر به مسمومیت سرب شود.
  • این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود.
  • اگر نمی‌خواهید که مستقیماً آن بر روی لب استفاده کنید می‌توانید این کار را به کمک یک برس و یا انگشت خود انجام دهید.
  • اما اگر به رنگ پوست و نوع آرایش دلخواه خود دقت کنید، خرید رژ لب به یکی از لذت بخش ترین روتین های زندگی شما تبدیل می شود.

فعالیت شرکت میراث نفیس دست ها بصورت یک شخص حقوقی مستقل ، دارای پروانه کسب بازاریابی شبکه ای مطابق آئین نامه تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی می باشد. در ضمن این مورد را به یاد داشته باشید که در هر زمان می‌تونید با کارشناسان روژا تماس تلفنی گرفته و در رابطه با خرید مناسب برای خودتون مشورت کنید. کد تایید ۵ رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد.

رژ لب جامد کالیستا مدل Glamor Shine شماره S87

استفاده از مطالب فروشگاه زیبارو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. و همانطور که اکثرا میدانید ، تمام انواع آن به صورت مات و شاین تولید شده اند تا نیاز سلیقه ای تمام جامعه را پوشش دهند. می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید. با سلام خدمت شما همراه گرامی تمامی عکس های محصولات ایرانی از جانب شرکت مبدا تهیه میشود و در سایت آپلود میشود.

رژ لب لانگ ورینگ رنگ L14-گلبهی تیره فلورمار

گرچه بعضی از خانم ها و آرایشگر ها از یک رژ با رنگ متفاوت با خط لب استفاده می کنند. اما بهتر و اصولی تر است که از یک رژ همرنگ با خط لب استفاده نمایید. شاید در دفعات اول نتوانید خط لب را تمیز و مرتب بکشید اما با تمرین و تکرار حتما به مهارت لازم و کافی دست خواهید بافت.

به کمک مداد، خطی در گوشه‌های لب بکشید

در هر دوی این حالت‌ها، رژ حالتی خیس دارد و به راحتی می‌توانید آن را اعمال کنید. رژلب‌های مایع معمولاً حاوی مرطوب کننده‌هایی هستند که نمی‌گذارند لب‌ها خشک شوند. این نوع معمولاً به صورت براق یافت می‌شوند اما طیف وسیعی از رنگ‌ها و سایه‌های آن را می‌توانید در فروشگاه‌ها پیدا کنید. رژ لب مخملی در دسته بندی مات و نیمه مات قرار می‌گیرد و با توجه با بافت خود مناسب افرادی است که می‌خواهند لب‌هایشان حجیم تر به نظر برسد. رژ مخملی قرمز، سیاه، صورتی و قهوه ای جزو رژهای مخملی هستند که با انواع استایل‌ها هماهنگ می‌شوند.

امروزه استفاده از این ماده سرطان زا بسیار کاهش یافته و اگر شما خرید رژ لب را محدود به برند های معتبر کنید، از خطر این ماده در امان خواهید بود. بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه. از طرفی میشه با استفاده از این محصول قبل از رژهای آرایشی دیگر، دوام و ماندگاری آن‌ها را بالا برد. رژ لب های کرم دار، براق، رژ مات، مرطوب کننده و رژ لب های شفاف کننده از جمله این موارد هستند.

روغن‌ها باعث می‌شوند که رژ لب‌ها بافتی نرم تر و نیز اثری ضد میکروبی و مرطوب کننده پیدا کند. برخی از این روغن‌ها شامل روغن سبزیجات، روغن‌های معدنی و نیز روغن کرچک هستند. برخی از روغن‌ها نظیر روغن‌های نفتی و لانولین، خطراتی مثل ایجاد آلرژی و آلودگی‌های محیطی را در پی دارند، بنابراین امروزه کمتر از این دو ترکیب استفاده می‌شود. استفاده از رژلب، این محصول زیبا و رنگی، برای ما خانم ها پر از خاطره و حس‌های دوست داشتنی است. ابزاری که رنگ‌های زیبا را به صورت هدیه کرده و آن را زیباتر نشان می‌دهد.