رژ لب جامد مادام شاپ-رژ دونی

در بین محصولات ایرانی، مای بهترین مارک رژ لب مرطوب کننده و البته با بهترین قیمت است. ساخت و یا خرید رژ لب جامدبرای آرایش لب ها قدمتی چندهزار ساله دارد. بر اساس تحقیقات باستان شناسان، آرایش لب ها و رنگ دار کردن آن ها به کمک رژ های لب در زمان سلطنت فراعنه در مصر، خصوصا برای زنان دربار امری روزمره بوده است. البته در آن دوران که هنوز خرید رژ لب جامد های امروزی رایج نبود، آرایشگران درباری به کمک ترکیبات طبیعی مانند حنا یا گل های رنگی، جلوه و رنگی زیبا به لب ها هدیه می دادند.

  • چرا که این محصولات خوش رنگ و لعاب، به راحتی و در کمترین زمان جلوه ای باور نکردنی را به صورت هر فرد می دهند.
  • این رژ لب جامد در رنگ هایی بسیار متنوع و کاربردی برای تمام سلیقه ها ارائه شده است.
  • تینت لب در واقع همان کار رژ لب را انجام می دهد با این تفاوت که رنگ تینت لب واقعی تر و طبیعی تر از رژ است.
  • رژلب مات حجم دهنده ای عالی برای لب‌ها بوده و تنوع رنگی بالایی هم دارد.
  • به همین دلیل کارشناسان ما تلاش کردند با ارائه اطلاعات مناسب و مفید در صفحه هر محصول شما را در تجربه یک خرید آنلاین رژ لب لذت بخش، یاری کنند.

بعد از نهایی شدن خرید، محصول مد نظر شما ظرف مدت زمانی کوتاه، درب منزل در سراسر کشور به دست‌تان خواهد رسید. رژ لب جامد کلاسیک‌ترین شکل انواع لوازم آرایش لب است که سال‌هاست توانسته با ماندگاری خوب خود، فرم دهی مناسب به لب‌ها و داشتن دنیایی متنوع از رنگ‌های جذاب به عضو ثابت کیف لوازم آرایش خانم‌ها تبدیل شود. اگر قصد خرید رژ لب جامد را دارید و دوست دارید با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، با راهنمای خرید دیجی استایل همراه شوید. برند آمریکایی مک یکی از برترین و پر طرفدار ترین برند های تولید کننده محصولات آرایشی است که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. ما خرید رژ لب مک را به تمام کسانی که برای زیبایی و سلامت لب های خود اهمیت قائلند، پیشنهاد می کنیم. این رژ لب جامد در رنگ هایی بسیار متنوع و کاربردی برای تمام سلیقه ها ارائه شده است.

رژ مات

رژلب‌های اورجینال بافت بسیار خوبی دارند و بوی آن‌ها کاملا مطلوب است، برخلاف آن محصولات تقلبی بوی بسیار زننده‌ای دارند. رژ لب جامد هم مانند رژلب مایع نمونه های مختلفی دارد و هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارند. مشکل بزرگی که رژلب های جامد دارند این است که باید هر چند ساعت یکبار آن را تمدید کرد. به همین علت لازم است که همیشه یک رژ لب داخل کیف داشته باشید تا از آن استفاده کنید.

استفاده از این رژ لب آسان بوده و ظاهر شیک و زیبایی را به لب ها خواهد داد. رژلب مایع در کل نسبت به رژلب جامد ماندگاری بالاتری دارد و گزینه بهتری برای مهمانی‌های طولانی مدت هستند. این مدل یکی از محبوب ترین ها در بین بسیاری از زنان و دختران هستند، زیرا علاوه بر اینکه ماندگاری بالایی دارند و نیاز به تمدید مداوم ندارند، ظاهری زیبا ایجاد کرده و بر روی پوست اطراف نیز پخش نمی‌شوند. هرچند که این نوع رژها نیاز به تمدید ندارند، اما مشکلی که دارند این است که باید پیش از استفاده از آن‌ها لبتان را به خوبی آماده کرده و مرطوب نمایید، در غیر این صورت پوست آن خشک می‌شود.

بهترین انواع کرم ضدآفتاب【سال1401】❤️ + لیست 8 تایی

رژلب پالتی دوام و ماندگاری خوبی داره و کاملاً مناسب برای میکاپ آرتیست‌ها و کسانی‌ست که به ادغام چند رنگ با‌هم روی لب تمایل دارند. اگر رنگ پوست روشنی دارید، می توانید از رنگ های روشن و دخترانه استفاده کنید تا ظاهری جوانتر به خود ببخشید. رنگهایی چون صورتی روشن، هلویی و پرتقالی برای داشتن ظاهری جوانتر توصیه می شوند. رژلب های جامد از نوع قدیمی ترین رژلب های بازار هستند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای بافت جامدی هستند. رژلب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان متناسب با نوع آرایش صورت آنها را تهیه کرد. مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد.

در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند. باتوجه به استفاده از ماسک در سال 2022 بیشتر توجهات روی آرایش چشم هاست. اما برای رژ لب ها سبک آرایش نامنظم لب ها به صورت کره ای با رنگ های سایه دار براق امسال مورد توجه قرار گرفته است.