رژ لب جامد ام‌ان‌دی شماره 322 5 گرمی

فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی، انواع رژ لب اصل و اورجینال برندهای مختلفی نظیر اسنس، این لی، بلور دیزاین، بورژوا، دوسه، شون، فارماسی، کالیستا، گلدن رز، مای و… یکی دیگر از برند های مطرح سازنده لوازم آرایشی، برند ایتالیایی ویولت است. رژ لب جامد این برند دارای طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان است. تنوع بسیار بالای رنگ های این رژ لب، آن را بسیار محبوب کرده است.

البته در خرید اینترنتی از سایت روژا اصلاً نگران نباشید چرا‌که میتونید از کارشناسان روژا کمک گرفته و انتخابی مناسب داشته باشید و بهترین خریدتون رو تجربه کنید. ماندگاری بالای رژ لب ها به خصوص برای استفاده در مهمانی اهمیت زیادی دارد و بهترین برندهای ایران و بین المللی چنین محصولی را در فهرست تولیداتشان دارند. می توانید بهترین رژ لب های ۲۴ ساعته را با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه فرمایید. این نوع از رژ لب ها در شکل جامد، مایع، مدادی و… تولید و به فروش رسیده اند.

شما در زمان خرید رژ لب با تنوع بسیار زیادی از رنگ ها مواجه می شوید که به کمک هر کدام از آن می توانید جلوه ای متمایز به چهره خود دهید. این تنوع رنگی بسیار بالا در زمان خرید رژ لب گاها می تواند گیج کننده باشد. اما اگر به رنگ پوست و نوع آرایش دلخواه خود دقت کنید، خرید رژ لب به یکی از لذت بخش ترین روتین های زندگی شما تبدیل می شود. ما در رگا شاپ انواع مختلف رژ لب‌ها را در رنگ‌های جذاب و از برندهای معتبر خارجی و ایرانی، با مناسب ترین قیمت ارائه می‌دهیم. از آنجایی که ممکن است خرید آنلاین رژ لب برای بسیاری افراد سخت باشد، شما می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و رنگ مورد نظر خود را با مشورت کارشناسان انتخاب کنید. از لحاظ فینیش نهایی برخی از رژ لب‌ها چه جامد و چه مایع، مات هستند.

شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی، برای آن که بتوانند متناسب با ذائقه مصرف کنندگان، تولیدات متنوعی داشته باشند، رژ لب ها را در انواع مختلف جامد، مایع، مدادی، لاک لب و برق لب تولید کرده اند. رژ لب های بسیار زیادی با جلوه مات و مخملی تولید شده اند که ممکن است فرایند انتخاب را برای تان دشوار کند. برای این که بدانید چگونه یک رژ لب با کیفیت انتخاب کنید، این مقاله را بخوانید. انواع مختلفی از رژگونه های موجود در این مجموعه وجود دارد مانند رژگونه های مات، کرم های لب، رژ لب ها، رژ لب ها و لب ها. رژ لب های مات خشک و طولانی تر هستند در حالی که رژ لب ها حاوی مرطوب کننده هایی هستند که به شما پوشش مناسب می دهد. موم، یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده این رنگ دانه های آرایشی است که معمولا در نوع مات آنها مقدار کمتری از آن استفاده می شود.

  • رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند.
  • امروزه استفاده از این ماده سرطان زا بسیار کاهش یافته و اگر شما خرید رژ لب را محدود به برند های معتبر کنید، از خطر این ماده در امان خواهید بود.
  • سعی کنید به هماهنگی رنگ رژ لب با رنگ غالب استایل خود، به ویژه رنگ شال و روسری‌تان توجه داشته باشید.
  • رنگش نارنجیه روشنه اول فکر کردم دوسش ندارم ولی فقط کافیه با خط لب رنگ های مختلف تستش کنید مخصوصا رنگ های صورتی ترکیب رنگ عالی ای میده بهتون.

بر طبق تحقیقات، استفاده از لوازم آرایشی رنگی در بین النهرین 5000 سال پیش شروع شد، جایی که جواهرات گرانبها و نیمه قیمتی را آسیاب می‌کردند و روی لب‌ها و پلک‌ها می‌زدند. در مصر باستان، بسیاری از مردم از لوازم آرایشی هم برای زیبایی و هم برای محافظت از خود در برابر آفتاب و باد صحرا استفاده می کردند. استفاده از رژ لب به جز برای فقرا که توانایی خرید لوازم آرایش را نداشتند، جزئی از برنامه روزانه مردم شد. یک محصول آرایشی حاوی رنگدانه، روغن، موم و نرم کننده که برای ایجاد رنگ، رطوبت و محافظت از لب‌ها استفاده می‌شود. یکی از رایج ترین رژ لب‌هاست که ماندگاری متوسط داشته و دارای تنوع رنگی زیادی هستش که همین موضوع باعث محبوبیت فراوانش شده.

رژ لب جامد این لی مدل Spicy Girl شماره 460

یکی دیگر از ویژگی های برتر این رژ، ترکیبات مرطوب کننده آن است که بدون هر گونه مواد حساسیت زا مانند پارابن به لب ها جلوه ای زیبا را هدیه می دهد. رژ لب مدادی یکی دیگر از محصولات آرایشی تخصصی برند ام ان دی است که در 24 رنگ تولید و عرضه می‌گردد. این محصول دارای رنگدانه‌های قوی و با کیفیتی بوده که با پوشش‌دهی فوق‌العاده، ظاهری یکدست و جذاب را به لبهای شما داده و موجب حفظ رطوبت لب‌ها می‌شود. این محصول آرایشی دارای بافت سبک، نرم و مات بوده و بدون ایجاد حس چسبندگی، از بروز هرگونه ترک خوردگی و پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌نماید. تنوع بالای رنگ‌بندی رژ لب مدادی ام ان دی با هر سبک و سلیقه آرایشی مطابقت داشته و جذابیت شما را دوچندان خواهد کرد.

تحقیقات اخیر نشان داده زنانی که رژ لب می‌زنند اعتماد به نفس بیشتری دارند. حال به منظور دقیق تر کردن خطوط دور لبتان، از کانسیلری که با رنگ پوستتان هماهنگ است استفاده کرده و با یک قلم که نوک باریکی دارد با دقت هرچه تما درو لب هایتان را به رنگ پوسستان در آورید. همان طور که از اسمش پیداست، دارای ذرات درخشان اکلیل بوده که جلوه‌ای فوق العاده به لب های شما می ده. اگر رنگ پوست روشنی دارید، می توانید از رنگ های روشن و دخترانه استفاده کنید تا ظاهری جوانتر به خود ببخشید.

در حال حاضر رژ لب در همه رنگ‌ها و بافت‌ها به صورت گسترده یافت می‌شود و برای هر سلیقه و استایلی می‌توان رژ لبی خاص را در نظر گرفت. استفاده از رژ لب می تواند به طرز چشمگیری حتی بر روی حالات روحی شما نیز تاثیر بگذارد و باعث شود احساس جذابیت، حرفه‌ای بودن و خلاق بودن داشته باشید. افرادی که دارای چهره گندمی و سبزه هستند می توانند چهره خود را با رژهای مسی، قهوه ای و آجری جذاب تر سازند.

رژ لب سیلکی شاین مای

رژ لب های مدادی، رژ لب های ماژیکی و رژ لب های پالتی از دیگر انواع رژ لب هستند که با توجه به نیاز و طریقه مصرفتان می توانید آن ها را خریداری نمایید. استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید. بهتر است که قبل از استفاده از رژ، بالم لب بزنید و با ایجاد بافتی مرطوب به حفظ سلامت پوست لب کمک کنید.

رژ لب جامد کالیستا مدل Glamor Shine شماره S84

از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم. یکی از مواردی که در انتخاب رژ لب بسیار مهم است، داشتن بافتی سبک و نرم است؛ به همین دلیل رژ لب سیترای یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. این محصول به نرمی روی لب ها می نشیند و با پوشاندن خطوط لب، جذابیت چهره تان را چندین برابر می کند. از آن جایی که رژ لب سیترای دارای 27 رنگ بندی متنوع است، می توانید خیال خود را بابت پیدا کردن رنگ مورد علاقه تان، راحت کنید. همچنین جهت انتخاب مناسب‌ترین محصول برای پوست شما، مشاورین سانیمو، آماده پاسخ گویی هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار