رژ لب اصل از بهترین برندهای جهان با بهترین قیمت شمال مال-رژ دونی

رژلب مایع مات نمونه دیگری است که بعد استفاده به سرعت خشک می شود و برخلاف نمونه براق آن ماندگاری کمی هم دارد. رژلب مات حجم دهنده ای عالی برای لب‌ها بوده و تنوع رنگی بالایی هم دارد. این ویژگی‌ها سبب شده که رژلب مات محبوبیت بیشتری را داشته باشد. نکته قابل توجه این است که استفاده دائمی از این محصول موجب خشکی لب می شود.

  • البته در آن دوران که هنوز خرید رژ لب جامد های امروزی رایج نبود، آرایشگران درباری به کمک ترکیبات طبیعی مانند حنا یا گل های رنگی، جلوه و رنگی زیبا به لب ها هدیه می دادند.
  • نکته قابل توجه این است که استفاده دائمی از این محصول موجب خشکی لب می شود.
  • استفاده از این رژ لب آسان بوده و ظاهر شیک و زیبایی را به لب ها خواهد داد.
  • هنگام خرید اینترنتی رژ لب می‌توانید ویژگی‌های هر نوع از آن را بررسی کرده و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

برندهای لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی ما شامل ، برند MND ، برند سوپر استار ، برند تاپ شاپ ، برند باراکا ، برند آروماتیک ، برند پرستوم می باشد . اگر قصد خرید انواع رژ لب جامد مات، براق، شاین دار یا آبرسان را دارید و دوست دارید مجموعه کاملی از رنگ‌ها و مدل‌ها را به صورت یک‌جا مشاهده کنید، حتما به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سر بزنید. در دیجی استایل می‌توانید زیباترین رنگ‌های رژ لب جامد از برترین برندهای مطرح ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب مشاهده کرده و با مطالعه نظرات کاربران دیگر نسبت به خرید خود مطمئن شوید. دیجی استایل محصولات جذاب برندهایی مثل این لی، گلدن رز، کالیستا، مای، شون، دایانا، میلبلین، نوت، فلورمار، کاپریس و … را با فیلترهای انتخاب رنگ، قیمت، نوع و حتی ویتامین‌های موجود در رژ برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا یک خرید آسان و سریع را برایشان رقم بزند.

رژ کرمی

رژ لب‌های مات روی لب‌ها حالت صافی را ایجاد می‌کنند و نسبت به مدل‌های دیگر از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند. در تهیه رژلب جدید بهتر است به سراغ مدل مات بروید زیرا بسیار کاربردی است و تنوع رنگی زیادی دارد. این محصول در مدل‌های جامد، مایع و حتی 24 ساعته تولید شده که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد.

رژلب میکاپ فکتوری مدل مگنتی شماره 250

رژ لب خارجی یکی از ضروری ترین آیتم های کیف لوازم آرایش بانوان می باشد که بدون آن آرایش صورت ناقص و بی روح به نظر خواهد رسید. بهترین برند این محصولات از پوست حساس لب ها مراقبت می کند، سبب خشکی و پوسته پوسته شدن پوست لب ها نمی گردد و لب ها را نرم و مرطوب نگه می دارد. همچنین برخی محصولات دارای spf ( فاکتور مراقبت از نور خورشید ) هستند که برای استفاده در تمام فصول سال مخصوصا فصل تابستان بهترین انتخاب هستند و خاصیت مراقبت از لب ها در مقابل نور خورشید را دارند.

رژ لب جامد شون سری Velvet Semi Matt شماره M42

در واقع بدون نیاز به تزریق فیلر می توانید لب های خود را درشت تر کنید. با استفاده از رژ های مرطوب کننده می توانید نمای نزدیک از یک لب خیس سکسی زیبا را شاهد باشید. پوست لب ها نیز مانند پوست قسمت های مختلف بدن دچار خشکی و ترک می شود. بنابراین لازم است از یک مرطوب کننده لب مناسب و استاندارد استفاده نمود.

این پالت‌ها تعداد مختلفی دارند و همچنین می‌توانید برای داشتن رژ لب جدید ، رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید. معمولا پالت‌ها بافت کرمی و سبکی دارند که درخشندگی کمی را روی لب‌ها ایجاد می‌کنند و با کمک یک براش مخصوص می‌توانید روی لب‌های خود بزنید. چک چونه یک فروشگاه آنلاین مدرن، که همیشه دارای جشنواره های فروش با تخفیف های هیجان انگیز می باشد. تنوع محصول، تضمین اصالت کالا، ارسال سریع، قیمت مناسب و نو آوری در ارئه خدمات، چک چونه را متمایز ساخته است.

رژ لب گوشتی جزو رنگ های نود به حساب می آید و طیف رنگی آن از رنگ های روشن و ملایم تا تیره متغیر است. بنابراین تفاوتی ندارد که پوست شما گندمی، تیره یا روشن باشد؛ زیرا در هر صورت یکی از طیف های رنگ این رژ با رنگ پوست شما به خوبی هماهنگی خواهد داشت. مدل گوشتی یا کالباسی می توانند بافتی مات و مخملین داشته باشند و یا همانند رژهای گلاسی، براق باشند.