روسانو فرتی، آرایشگر مشهور، نمایشگاه مدل موی رقابتی راه اندازی می کند – WWD


حرکت کنید، “Master Chef” و “Project Runway” – یک واقعیت نمایشی جدید مبتنی بر رقابت وارد چت شده است.

“Hairstylist: The Talent S،w” که توسط آرایشگر مشهور، صاحب سالن و بنیانگذار برند Rossano Ferretti با مشارکت شرکت تولید، Shine Iberia، میزب، می شود، به دنبال برجسته ، استعدادهای در حال رشد در صنعت آرایش مو است.

این نمایش که در پاییز 2023 پخش می‌شود، گروهی از آرایشگران آمریکایی را دنبال می‌کند که در پی یک جایزه بزرگ 150000 دلاری و سالن کاملاً مبله خود، تحت یک سری چالش‌ها و حذف‌های اپیزودیک قرار می‌گیرند.

فرتی، که مدت‌هاست موهای مشتریان برجسته‌ای از جمله کایرا نایتلی، داکوتا جانسون و آنا وینتور را تقویت کرده و برند مراقبت از مو و مکان‌های Hairspa خود را در سرتاسر جهان هدایت می‌کند، علاوه بر میزب،، نقش مربی و داور را نیز بر عهده خواهد داشت.

من سال‌هاست که در صنعت خود یک جنگجو بوده‌ام و اکنون می‌خواهم فرصتی فوق‌العاده منحصر به فرد را به نسل بعدی بدهم. [of hairstylists]فرتی، که به‌خاطر مدل موی امضای خود به نام «Il Metodo» (روش) مشهور است، می‌گوید که در آن چیزی که او به‌،وان «مدل موی نامرئی» توصیف می‌کند، ایجاد می‌کند که شامل لایه‌هایی است که ریزش طبیعی موهای مشتری را تقویت می‌کند.

Ferretti توسط یک مهماندار و داور که هنوز نامش مشخص نشده است، همراه خواهد شد، و یک داور مهمان مشهور چرخشی در هر ،مت به این زوج می پیوندد تا به شرکت کنندگان در چالش آن هفته کمک کند، که تا حدی با داور مهمان هفته ارتباط دارد.

فرتی که به دنبال پر ، شکاف در زیرژانر واقعیت رقابتی است و دانش آرایش مو را به طور فزاینده ای در دسترس بینندگان از همه اقشار قرار می دهد، می گوید: «مردم بیشتر از آنچه در مورد مو می دانند، در مورد مراقبت از پوست، آرایش و مد می دانند. فرتی گفت: “ما در اینجا یک فرصت بزرگ داریم و من می خواهم صنعت خود را ارتقا دهم و صدایی به آن بدهم.”

اکنون برنامه‌ها برای پخش اولین فصل این سریال در پاییز آینده در Hairstyle-thetalents،w.com/castingUSA باز هستند، در حالی که برنامه‌هایی برای ارائه «Hairstyle: The Talent S،w» به اسپ،ا، برزیل، مکزیک و ایتالیا در آینده در دست اجراست.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/celebrity-hairstylist-rossano-compe،ive-hairstyling-s،w-1235411309/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با