رزی هانتینگتون وایتلی یک پاپ آپ با Space NK در لندن – WWD باز می کند


لندن – برند آرایشی Rosie Huntington-Whiteley Rose Inc. در مسیر بالایی قرار دارد.

این مدل-بازیگر-کارآفرین با ،ده فروش زیبایی بریت،ایی Space NK در یک پاپ آپ ویژه یک هفته ای در کاونت گاردن لندن همکاری کرده است تا مجموعه چشمی جدید خود را راه اندازی کند.

همه چیز در مورد ایجاد یک سایه چشم بود که استفاده از آن واقعاً بسیار آسان بود. من در ایجاد سایه چشم برای خودم خیلی خوب نیستم. من همیشه آن را به متخصصان می سپارم.

سایه چشم دوتایی در چهار پالت مختلف در حال حاضر به صورت آنلاین موجود است. در فروشگاه پاپ‌آپ، مشتریان می‌توانند محصولات خود را توسط تصویرگر نینا فوگا سفارشی‌سازی کنند که در کنار سه ک، کارشناسی ارشد زیبایی که توسط نیکی ولف برگزار می‌شود. جیسون هافمن و کیتی جین هیوز.

هانتینگتون وایتلی برند زیبایی خود را در سال 2021 راه اندازی کرد، که یک توسعه دهنده محتوای زیبایی و پلت فرم تجاری او بود که در سال 2018 شروع به کار کرد.

تمرکز برند زیبایی محصولات تمیز و پایدار با کمک کارولین هادفیلد، مدیر اجرایی Rose Inc.

،صر اصلی سایه چشم ساتن و شیمر دوئت؛ سرم روشن کننده Radiant Reveal; ژل شکل دهنده غنی شده Brow Renew; رنگ تقویت‌کننده لب Sculpt، و کانسی، مرطوب‌کننده نور، سافت لایت، اسکوالان، یک عامل مرطوب‌کننده مشتق شده از گیاه است.

هانتینگتون وایتلی با پوشیدن یک لباس مشکی پرادا، افتتاحیه صبح خود را با ،ده‌فروش بریت،ایی جشن گرفت و برای مهم، شب، یک لباس ، بافتنی از برند نیویورکی Khaite به تن کرد.

هانتینگتون وایتلی، که قبلاً با مار، اند اسپنسر و جیا کوتور در مجموعه های کپسولی همکاری داشته است، اشاره کرد: “من یک پروژه هیجان انگیز دارم که سال آینده در فضای لوازم جانبی راه اندازی می شود.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/color-cosmetics/rosie-،tington-whiteley-opens-pop-up-with-،e-nk-1235399467/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با