ردیف زیبایی لس آنجلس: بلوار Larchmont – WWD


اولین فروشگاه Thirteen Lune در بلوار Larchmont در لس آنجلس افتتاح شد و به مجموعه ای از فروشگاه های زیبایی در خیابان پر جنب و جوش پیوست. من، برای عابر پیاده، با تاریخی غنی و حس شهر کوچک، این منطقه مرکز دهکده لارچمونت است – محله‌ای به مساحت نیم مایل مربع در مرکز لس‌آنجلس در کنار پارک هنکوک.

در ماه مارس، Credo Beauty به دنبال Malin + Goetz در این منطقه چند دری به سمت پایین گسترش یافت – از سال 2012 در بلوک. دو سال بعد Diptyque و سپس Bluemercury در دو در دیگر آمدند. MAC Cosmetics در سال 2017 قبل از بسته شدن وارد شد. اما مرکز زیبایی Larchmont که از سال 1992 یک محله اصلی است، قوی ایستاده – و اولین در میان این دسته که وارد شده است.

همچنین DMH Aesthetics، اسپای آرایشی که درمان‌هایی مانند Emsulpt و Morpheus8 را ارائه می‌کند، و همچنین کلینیک صورت Skin Laundry نیز وجود دارد.

در اینجا نگاهی به جامعه زیبایی رو به رشد و شلوغ Larchmont Boulevard داریم

New Kid on the Block: Thirteen Lune
120 شمالی Larchmont Boulevard، لس آنجلس، 90004

نیاکیو گریکو

نیاکیو گریکو

مدی کوردوبا/WWD

Thirteen Lune که در سال 2020 به ،وان یک وب سایت زیبایی تجارت الکترونیک با هدف حمایت از بنیانگذاران مختلف راه اندازی شد، اکنون فضای قفسه فیزیکی برای کالاهای خود دارد. 90 درصد از برندها توسط افراد رنگین پوست ایجاد می شوند، در حالی که 10 درصد به تقویت اتحاد اختصاص داده شده اند.

نیاکیو گریکو، بنیانگذار آن که در بحبوحه یک بیماری همه گیر جه، و مح،ه نژادی، تجارت را با پاتریک هرنینگ راه اندازی کرد، گفت: “ما همیشه می دانستیم که همه کانال خواهیم بود.” ما می‌دانستیم که ،ده‌فروشی بازخواهد گشت. چرا که شاهد بازگشت افراد زیادی به یک تجربه در فروشگاه هستیم این است که همه ما توانایی ارتباط چهره به چهره، تجربه یکدیگر، یادگیری از یکدیگر را از دست می‌دهیم.»

Larchmont Village از سال 2008، زم، که به این محله نقل مکان کرد، جامعه او بوده است. او گفت که می تواند به سمت فروشگاه برود. «آنچه برای من واقعاً مهم بود این است که فقط یک فروشگاه زیبایی دیگر نیست. که در واقع مک، برای جمع شدن مردم در اجتماع است.»

فضای 1700 فوت مربعی جدیدترین برند او Relevant و همچنین افرادی مانند Liha Beauty، Gloss،od و Bomba Curls را در خود جای داده است.

اصل: مرکز زیبایی Larchmont

مرکز زیبایی Larchmont در بلوار Larchmont.

مرکز زیبایی Larchmont در بلوار Larchmont.

مدی کوردوبا/WWD

208 بلوار لارچمونت شمالی، لس آنجلس، 90004

در سال 1992 بود که شارون و فرد کوه،م مرکز زیبایی Larchmont را افتتاح ،د و کالاهای بهداشتی و زیبایی را ارائه ،د. این زوج قبل از نقل مکان به لس آنجلس بیش از 40 سال پیش در ایران با هم آشنا شدند. این فضا ،یبی از فروشگاه زیبایی و داروخانه قدیمی است. در کنار ردیف های ردیف شده با انواع کالاهای زیبایی، آنها عینک، آینه های آرایشی و لوازم جانبی مو را ارائه می دهند.

این دو دارای یک فروشگاه آنلاین با طیف گسترده ای از محصولات هستند. بسیاری از برندها با Epicuren، Avène و Supergoop، مراقبت از پوست و محافظت در برابر آفتاب را هدف قرار می دهند. انتخاب های آرایشی شامل انواع لوازم آرایشی رنگی است، در حالی که به محصولات تابست، از جمله ، های ضد آفتاب رنگی کولا و بالم لب های تازه تکیه می کنند. به طور طبیعی، آنها مراقبت از مو (از René Furterer تا Rahua)، مراقبت از ناخن، عطر و چند وسیله خانگی مانند شمع را حمل می کنند. همچنین خدماتی در فروشگاه وجود دارد – برای آرایش مو، ناخن، صورت و اپی،یون – اگرچه در حال حاضر فقط مو ارائه می شود.

نیویورک در لس آنجلس: مالین + گوتز

Malin + Goetz در Larchmont Blvd.

Malin + Goetz در بلوار Larchmont.

مدی کوردوبا/WWD

238 شمالی لارچمونت بلوار، لس آنجلس، 90004

این ،ب‌وکار که در سال 2004 توسط متیو مالین و اندرو گوتز در محله چلسی شهر نیویورک تأسیس شد، هشت سال بعد در سال 2012 خانه لس‌آنجلس نامید. مکان اصلی در گوشه‌ای از محل زندگی آن دو بود. در لس آنجلس، آنها به دنبال روحیه اجتماعی مشابه و خانگی بودند. عامل پیاده روی و جذابیت منطقه چیزی است که آنها را به Larchmont کشاند.

گوتز به WWD گفت: «زم، که تصمیم گرفتیم در لس آنجلس افتتاح کنیم، چیزی مشابه می خواستیم. آنها یک ماه وقت صرف شناخت خیابان ،د و یک فروشگاه مینیمال و شیک به مساحت 950 فوت مربع افتتاح ،د. “چیزی که ما در مورد آن دوست داشتیم این است که بیش از حد نرم نیست. خیلی هم محله است.»

فرانسوی: Diptyque Larchmont

Diptyque در بلوار Larchmont.

Diptyque در بلوار Larchmont.

مدی کوردوبا/WWD

202 شمالی لارچمونت بلوار، لس آنجلس، 90004

خانه لو، شمع و عطر فرانسوی هنگام رونمایی از اولین فروشگاه LA خود در سال 2014 به Larchmont روی آورد.

این ،ب و کار که در سال 1961 توسط دوستان هنرمند – کریستین گوترو، ایو کوئسلانت و دزموند نا، لیت استوری تأسیس شد – طرح های پارچه را قبل از معرفی شمع های معطر دو سال بعد به نمایش گذاشت. Aubépine، Cannelle و Thé سه مورد اول (زا،الک، دارچین و چای) بودند قبل از اینکه نام تجاری با رایحه‌های بیشماری گسترش یابد. در سال 1968 بود که آنها اولین ادو تویلت خود را با نام L’Eau روانه بازار ،د. امروزه، Diptyque، همراه با شمع ها و عطرهای شخصی، پخش کننده های خانگی و مراقبت از بدن را ارائه می دهد.

دیگر مکان‌های لس‌آنجلس در بورلی هی،، گروو و پاسیفیک پالیسیدز هستند.

لو، بیوتی: آبی مرکوری

بلو مرکوری در بلوار Larchmont.

بلو مرکوری در بلوار Larchmont.

مدی کوردوبا/WWD

158 شمالی لارچمونت بلوار، لس آنجلس، 90004

بلومرکوری که در سال 1999 توسط مارلا مالکوم بک و همسرش بری بک راه اندازی شد، قبل از افتتاح فروشگاه، یک تجارت الکترونیکی بود.

این فروشگاه زیبایی مستقر در واشنگتن دی سی، در سال 2016 به Larchmont آمد. این فروشگاه یک سال قبل توسط Macy’s ،یداری شده بود و تا آن زمان 115 مکان داشت. اکنون بیش از 180 فروشگاه وجود دارد و فروشگاه Larchmont یکی از شش فروشگاه در منطقه LA است.

متخصص در لوازم آرایشی لو،، قیمت ها با مارک هایی مانند Chantecaille، La Mer و Oribe در سطح بالاتری قرار دارند. در کنار مراقبت از پوست، لوازم آرایشی، عطر، مو، حمام و بدن، Bluemercury در Larchmont خدماتی را ارائه می دهد: درمان های صورت و اپی،یون ابرو.

California Clean: Credo Beauty

Credo در Larchmont Blvd.

Credo در بلوار Larchmont.

مدی کوردوبا/WWD

136 شمالی لارچمونت بلوار، لس آنجلس، 90004

،ده فروش زیبایی “تمیز” دومین مکان خود را در لس آنجلس در لارچمونت افتتاح کرد. دوازدهمین فروشگاه آن در سراسر کشور است و در مرکانتایل بازسازی شده Larchmont واقع شده است. بسیاری از مارک های محلی در داخل یافت می شوند. در مجموع حدود 80 مورد وجود دارد، از جمله موارد مورد علاقه مستقر در کالیفرنیا، OSEA، Kosas، Klur و Ilia.

آنی ،ون، که در سال 2014 بنیانگذار Credo Beauty در سانفرانسیسکو بود، بلوار لارچمونت را «خیابان جذاب» نامید و گفت که پیوستن به جامعه آن بی‌م،ی است. باز ، Credo در آنجا بسیار منطقی بود.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/los-angeles-beauty-row-larchmont-boulevard-1235646868/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با