دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای-رژ دونی

در این روش از انواع کاشت ناخن حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم (یا فایبر گلاس) بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم. سپس برای محکم نمودن صدف ناخن ها، از چسب مخصوص استفاده کرده و در هر مرحله نیز از اسپری فیکس کننده استفاده می نمائیم، این روش از انواع کاشت ناخن بسیار نادر بوده و کاربرد چندانی در مراکز تخصصی ناخن ندارد. در مرحله آخر کمی از پودر کروم را روی سطح ناخن زده و پخش کنید و به خوبی فشار دهید تا پودرها جذب شوند؛ سپس پودرهای اضافی را کنار بزنید و از یک لایه تاپ کات استفاده کنید. حال می‌بیند که به طور شگفت انگیزی ناخن‌هایتان حالت آیینه ای به خود گرفته اند. برای شروع کار ابتدا مانیکور خشک انجام دهید تا براقیت ناخن از بین برود، سپس تیپ مناسبی را چسبانده، ضدقارچ و پرایمر بزنید.

  • سپس، باندر را آهسته و ضربه مانند روی ناخن می زنند و بعد روی تمام سطح ناخن صمغ یا چسب زده و ناخن را در پودر ناخن محفظه فرو می کنند و 5 ثانیه بعد بیرون می آورند و پس از خشک شدن، پودرهای اضافی را با برس پاک می کنند .
  • اما به طور کلی بعد از سپری شدن سه یا چهار هفته از کاشت ناخن شما باید برای ترمیم ناخن های کاشته شده ی خود اقدام نمایید.
  • امروزه بانوان بسیاری به دنبال آموزش کاشت ناخن به عنوان یک تخصص آرایشی با درآمد خوب وبالا بوده و در پی یافتن راه هایی برای بالا بردن اطلاعات و تکنیک های کاشت ناخن می­باشند.
  • همچنین می توانید از انواع دیزاین های نگین ناخن برای زیبا تر کردن ناخن ها استفاده نمایید.
  • این طراحی دخترانه و زیبا طرفداران بسیاری در فصل تابستان دارد.

دترلند آموزش ها رو در زمان های متفاوت و به صورت فشرده و نیمه فشرده برگزار می کند تا هنرجویان بتوانند در زمان های متفاوتی در دوره ها شرکت کنند و همچنین در صورت نیاز از خوابگاه نیز استفاده کنند. به کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند توصیه می‌شود که کاشت انجام ندهند، چون این کار باعث می‌شود فرد پیشرفت بیماری خود را از چشم دور کند. کسانی هم هستند که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند با این کار بیماری را تسریع می‌کنند. اگر ناخن‌های چندان بلندی ندارید اما باز هم می‌خواهید مدل متنوع و جذابی بدهید ما فرم ناخن بیضی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ضمن سلامت ناخن های شما خیلی مهم است و نیلسا هم ناجی ناخن های شما می باشد، پس عجله کنید تا دیر نشده این سلامتی را دوباره به دستان خود بازگردانید و ناخن های بسیار زیبا تری داشته باشید.

چه افرادی اصلاً نباید کاشت ناخن انجام دهند؟

هر سالن زیبایی معمولا از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر باز است؛ بنابراین هر ناخن کار معمولا 8-9 ساعت باید کار کند. آن هم در یک وضعیت ثابت؛ گردن و کمر ناخن کارها در معرض بیماری‌های ستون فقرات است؛ همچنین دردهای عضلانی هم ممکن است سراغ ناخن‌کار بیاید. یکی دیگر از مشکلات فیزیکی ناخن‌کارها خیره شدن آنها به دست مشتری است؛ این دقت مداوم، چشم آنها را ضعیف می‌کند. در واقع کاشت برای کسانی که عادت به جویدن ناخن یا ناخن های شکننده و آسیب دیده دارند میتواند بهترین پیشنهاد برای زیبا کردن دست ها باشد. نیپر جهت گرفتن پوست های اضافه دور ناخن (کوتیکول) در هنگام مانیکور استفاده می شود. با این حال بهتر است مداوما از آن استفاده نشود زیرا چیدن بیش از حد کوتیکول ها باعث ایجاد عفونت و آسیب به آنها و در برخی موارد خونریزی می شود.

آموزش کاشت ناخن با پودر

در این روش کاشت، ناخن طبیعی هیچ آسیبی نمی‌بیند زیرا زمانیکه ناخن رشد می‌کند و فرد‌ احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند به این معنی است که ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. در بعضی مواقع کاشت ناخن ژله‌ای برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود زیرا به دلیل بد مزگی مواد و کنده نشدن آن‌ها، این عادت از سرشان می افتد. چسب ناخن حساسیت‌زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشت ناخن حساسیت داشته باشند که در این صورت پوست آن ها دچار اگزما شده و باید هر چه سریع تر ناخن‌های مصنوعی خود را بردارند. در آموزش کاشت ناخن در منزل بهتر است از کاشت هایی استفاده کنید که نیاز به سوهان کشی نداشته باشند. برای مثال می‌توانید از سه روش کاشت ناخن قالب با مواد پودری یا اکریلیک، پلی ژل و یا لمینت ناخن استفاده کنید.

برای این منظور بهتر است از یک کیت کامل لوازم کاشتن ناخن استفاده کنید. این کیت شامل همه ی چیزهایی است که شما برای کاشت ناخن هایتان به آن نیاز دارید. برای تهیه ی پودر کاشتن ناخن شما باید لیکوئید مایع و آکریلیک را با هم ترکیب نموده تا ماده ی نهایی برای تشکیل پودر ناخن را به دست آورید. همچنین اگر بخواهید از پودر ناخن کاور معمولی استفاده کنید رنگ ناخن ها تقریبا به صورت طبیعی خواهد ماند. در صورت استفاده از پودر ناخن بهتر است ابتدا آن را روی یکی از انگشتان امتحان کنید در صورتی که حساسیتی رخ نداد روی ده انگشت کار را شروع کنید.

تازه های آرایش صورت

شناخت ساختمان ناخن یکی از ابتدایی ترین مراحل کاشت ناخن است که باید در هر دوره آموزشی گنجانده شود. بله، تمام متدهای کاشت ناخن شامل تیپ، فرمر، کاشت با ژل، کاشت با پودر، بی بی بومر لمینت و … آموزش داده می شود. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن‌شان عیب دارد. در مورد جدا شدن ناخن به این‌ صورت است که ناخن باید از جا در آورده شود. اگر در مراحل اولیه، درمان صورت گیرد ناخن مجدد رشد خواهد کرد اما اگر زمان زیادی گذشته باشد دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می‌شود.

یک ناخن‌کار حرفه‌ای، از محصولات باکیفیت و وسایل استریلیزه استفاده می‌کند و دانش به روزی دارد. اینکه آیا مکان مورد نظر یک آرایشگاه یا یک آموزشگاه می باشد، مهم است. کاشت ناخن با قالب یا دوال به نوعی از کاشت ناخن گفته می شود که با قالب های مخصوص انجام می شود. همانطور که در بالا گفته شد در کاشت ناخن چند مرحله وجود دارد که در تمامی کاشت ها مشترک است. پس از تکمیل این فرم، پیش ثبت نام شما در آموزشگاه آرایشگری دترلند انجام خواهد شد.