دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای-رژ دونی

این روش را میتوان یکی از بدترین روش های کاشت ناخن دانست، معمولا در این روش سوهان کشی قبل از کاشت انجام نمیشود، ناخن را به ضدقارچ آغشته میکنند سپس پودر را بر ناخن مصنوعی گذاشته و آن را به ناخن میچسبانندو ناخن مصنوعی جدا خواهد شد. کاشت ناخن در واقع فرایند آرایش و زیباسازی ناخن با استفاده از تجهیزات مخصوص، مواد مختلفی را با دوام بالا بر ناخن طبیعی شما قرار میدهند و شما تا زمان رشد ناخن طبیعی خود از هر گونه عملی بر ناخن های خود آسوده خواهید بود. معمولا کاشت ناخن با سوهان کشی ناخن طبیعی با استفاده از سوهان برقی شروع میشود و پس از آن با توجه به نوع کاشت از مواد و روش های مختلف برای کاشت استفاده میشود. برای قرار دادن ناخن مصنوعی با انجام کاشت باید روی ناخن طبیعی را با سوهان های برقی خاص صاف و ریز کنند.

پودر اکریلیک سال هاست که در بسیاری از سالن ها جز اصلی از لوازم کاشت ناخن به حساب می آید. یکی از قسمت های پر طرفدار مانیکور و پدیکور که قبل از کاشت انجام می گیرد، ماساژ دست و پا با مرطوب کننده است که باعث رسیدن رطوبت کافی به پوست و نرم شدن آن می شود. بنابراین تهیه یک مرطوب کننده مرغوب لازم است، به خصوص برای مشتریانی که پوست خشک و حساس دارند. روغن کوتیکول را در پایان کار روی پوست اطراف ناخن بزنید و با دست ماساژ دهید تا جذب شود. برای نرم شدن، از بین رفتن خشکی و تقویت آنها، روغن کوتیکول مورد استفاده قرار می گیرد. در هنگام خرید به کیفیت چسب ناخن توجه نمایید زیرا اگر چسب شما از قدرت چسبندگی بالای برخوردار نباشد، تیپ به درستی به ناخن نمی چسبد و همین امر موجب هواگیری و ایجاد حباب زیر کاشت و در نتیجه بلند شدن آن می شود.

  • قالب کاشت ناخن یکی از ابزارهای کاشت ناخن می باشد که برای انجام کاشت قالبی در کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل کاربرد دارد.
  • ریمو کردن کاشت ناخن یعنی موادی که روی سطح ناخن که قبلا در کاشت با پودر یا کاشت با ژل گذاشته شده از روی سطح ناخن برداشته شوند یا به اصطلاح ریمو شوند.
  • البته استفاده از داروی ضد قارچ که یکی از ضروریات کاشت ناخن می باشد.
  • دوام و ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر مواد بیشتر مصرف می‌شود و از آنجا که در این نوع کاشت باید کمترین تماس را با آب داشت، خانه‌دارها از انتخاب این نوع کاشت پرهیز کنند.
  • 6- بیشتر دختران نوجوان برای طراحی کاشت ناخن های خود به دنبال طراحی های متفاوت و منحصر به فرد هستند.

دقت داشته باشید که در این مرحله باید رد سرسوهان دورگیر را از روی مواد از بین ببرید. اگر در دوره آموزشی که شرکت می کنید این مراحل را به صورت پایه و صحیح آموزش ببینید، انجام تمامی کاشت های ناخن برای شما کاری راحت خواهد بود. در این مرحله، تمام روش های کاشت ناخن را به صورت کامل آموزش می بینید.

آموزش کاشت ناخن با قالب

تیپ ناخن، یک ساختار مسطح و همشکل با ناخن طبیعی هست که به عنوان پایه کاشت ناخن، بر روی ناخن اصلی چسبانده میشه و روی این تیپ رو با مواد کاشت ناخن پوشش میدن تا استحکام ناخن چند برابر بیشتر بشه و ظاهری یکدست و مرتب برای ناخنها به وجود بیاد. تیپ ناخن در واقع نوعی ناخن مصنوعی هست که روی ناخن چسبانده میشه و به شما این امکان رو میده تا طول ناخن رو به هر اندازه که تمایل دارید، افزایش بدید. این روش از انواع کاشت ناخن به مهارتی غیر قابل انکار نیاز داشته و باید به وسیله مقدار مناسبی از پودر اکریلیک اقدام به ساخت یک زیرسازی محکم و مناسب برای آکواریوم کوچک ناخن ها نمود. از انواع کاشت ناخن به روش ژله ای، می توان کاشت ژله ای کلاسیک را نام برد که با استفاده از سه لایه ژل به نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین به ساخت لایه ای شیشه ای و محکم در سطح ناخن ها اقدام می شود. پس از هربار ژل زدن بر سطح ناخن ها باید دست را در دستگاهی به نام UV قرار داد و در انتها به وسیله ماده کلینز، حالت چسبندگی آن را از بین برد.

افزایش احتمال عفونت باکتریایی

کاشت ناخن پودری زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان بر احتیاج به سوهان کشی دارد، این نوع کاشت برای کسانی که وقت حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشـت ناخن قالبی بیشتر است. ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش های دیگر کاشـت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود. های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است. برای عمل کاشـت ناخن موارد زیادی را باید رعایت کرد ابزار و موادکاشـت ناخن را باید شناخت و زیر نظر متخصص این کار را انجام داد. این نوع کاشت برای کسانی که خواهان کاشت طبیعی هستند و در محیط مرطوب زندگی می‌کنند، بسیار مناسب است.

شناخت ساختمان ناخن

این مرحله، زیبا ساختن ناخن‌ها با استفاده از لاک ناخن است تا سطح ناخن صاف و یکدست شود. شما می‌توانید از یک لاک شفاف یا لاک‌های رنگی برای زیباتر شدن ناخن هایتان استفاده کنید. اگر ناخن های طبیعی شما بلند است، آنها را با استفاده از ناخن گیر یا قیچی ناخن کوتاه کنید. گوشه‌های اطراف ناخن را نیز کوتاه و مرتب کنید تا ناخن مصنوعی بهتر بر روی بستر ناخن‌های طبیعی شما قرار بگیرد. به همین دلیل این روش به افرادیکه وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیراکاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است.