دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا-رژ دونی

لازم است بدانید که انتخاب رنگ رژگونه در کنار استفاده صحیح از آن اهمیت بسیار زیادی دارد و به طریقه زیر می باشد. یا پایه آرایشی ماده‌ای است که پوست شما را برای آرایش آماده کرده و دوام آن را نیز در طول روز بیشتر می‌کند. پرایمر را مانند کرم مرطوب کننده ساده می‌توانید با انگشتان و به مقدار به صورت خود بزنید تا جذب پوست شود.

  • در مرحله اول آرایش صورت بهتر است که صورتتان را با آب و صابون به خوبی بشویید.
  • موهای برس را درون پودر فشار دهید، سپس برس را به روی پوست بکشید.
  • هنرسرا در کنار شماست تا با بالاترین کیفیت آموزشی ، شمارا برای ورود به بازار کار آماده نماید.
  • برای کانتور صورت گرد باید از ترفندهایی استفاده کنید تا از میزان گردی بیش از حد چهره بکاهید.
  • به این صورت که اطراف شقیقه ها و همچنین اطراف فک را کانتورینگ می کنیم.

می‌توانید از رژ لب با رنگ مورد نظر یا از لیپ گلاس با کمک قلموی مخصوص استفاده کنید. برای اینکه لب‌های شما ظاهری طبیعی‌تر داشته باشد، رنگ‌های طبیعی و مشابه رنگ طبیعی لب را انتخاب کنید. اگر دوست دارید رژلب در صورت‌تان به وضوح دیده شود، رنگ‌های روشن‌تر یا تیره‌تر را با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید. یکی از نکات مهم آرایشی برای افراد دارای صورت چاق این است که باید صورت خود را کانتور کنند. بهتر است تا ریمل را از انتهای مژه به سمت قسمت جلویی چشم استفاده کنید. برای اینکه ابروهای طبیعی و خوش حالتی داشته باشید، می توانید از سایه ابرو استفاده کنید و قسمت هایی را که خالی و کم مو هستند را با استفاده از سایه ابرو پر کنید.

در پایان، مرطوب کننده بزنید.

با توجه به مدلی که مد نظر دارید می‌توانید کاسیلری با ظاهر مات یا مرطوب و شبنم گونه انتخاب کنید. کانسیلرها نیز، مانند فونداسیون، سطح کاوردهی متنوعی را ارائه می‌دهند. در حالی که بعضی کانسیلرها قابلیت پنهان کردن بسیار بالایی دارند، برخی دیگر به درخشندگی صورت کمک می‌کنند و معمولاً همراه با هایلایتر استفاده می‌شوند. اولین محصولی که در این آموزش آرایش صورت با آن آشنا می‌شوید، پرایمر است. پرایمرها در انواع ژل، کرم و حتی اسپری تولید و عرضه می‌شود.

پرایمر ناخن چه کاری انجام می دهد و چگونه از آن استفاده کنیم؟

از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید و سپس از کرم پودر استفاده کنید. اگر دوست دارید که لب هایتان براق باشد بر روی رژ لب برق لب بزنید. لب پایینی با رژ لب بزنید هنگام زدن رژ دقت کنید که رژتان از لب بیرون نزند.

به این صورت که فرم لب را با خط لب تعیین کرده و رژلب همرنگ با آن را می زنیم. در آرایش زنانه دست ما برای انتخاب رنگ های تند و تیره باز تر است. البته این رنگ ها بهتر است متناسب با رنگ پوست انتخاب شوند. همانند سایر سبک های آرایشی، آرایش زنانه نیز با زیرسازی آغاز می شود. در مرحله بعد از کانسیلر تصحیح کننده در صورت نیاز استفاده می کنیم. برای متعادل سازی این فرم چهره باید گوشه های صورت را کانتور کرد.