دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه فنی و حرفه ای هنرآموزان-رژ دونی

برای کانتور صورت گرد ابتدا باید با رنگ تیره خطوطی را روی فک، زیر استخوان گونه، بالای پیشانی، چانه و روی بینی کشید. سپس با استفاده از رنگ های روشن وسط پیشانی، وسط تیغه بینی، وسط چانه و سیب گونه را روشن کرد. در آخر با یک براش یا اسفنج تمیز همه ی رنگ ها را سر جای خود پخش می کنیم و مرز بین رنگ تیره و روشن را از بین می بریم. در آرایش صورت گرد و چاق کانتورینگ نقش بسیار مهمی دارد و اصلی ترین و مهم ترین گام محسوب می شود. بهتر است اگر از سایه چشم استفاده می کنید، رنگ آن را با رنگ رژ لبتان ست کنید. نکته ای که در آرایش صورت به شدت مورد توجه قرار می گیرد این است که در هنگام زدن رژ لب توجه داشته باشید که خیلی بالاتر و یا خیلی پایین تر از خط لبتان رژ نزنید.

  • برای اینکه به صورت‌تان حالت و عمق بدهید باید در آن سایه و روشن ایجاد کنید.
  • بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید.
  • در این بخش می توانید مدل های زیبا و جذاب انواع آرایش های صورت دخترانه و ملایم را مشاهده نمایید و با توجه به آنها انتخاب مناسبی داشته باشید.

افزودن هایلایتر به بالای استخوان گونه، اطراف کمان ابرو، اطراف پل بینی و واقعیترین ابعاد ممکن را ایجاد می‌کند. اگر هنوز در مورد ایده کانتور کردن مشکوک هستید، توصیه می‌شود برنزه کننده را امتحان کنید. بهتر است از برنزه کننده بژ یا غیر نارنجی برای افزایش مهارت خود استفاده کنید. آموزش آرایش صورت ساریسا آراستن ناحیه‌هایی مانند خط فک، حاشیه گونه‌ها و اطراف پیشانی با برنزه کننده را توصیه می‌کند. سپس، کانتور را زیر استخوان گونه، اطراف خط موی سر و در کنار بینی خود قرار دهید.

مدل آرایش عروس عربی حرفه ای | ۶۵ عکس آرایش خلیجی جدید

اگر پوست به خوبی آماده نشده باشد، نمی‌توانید به پایان کاری یکنواخت و جذاب دست یابید. به جای نتیجه مطلوب، فونداسیون شما حالتی سنگین پدید می‌آورد و به سمت قسمتهای خشک چهره شما تمایل پیدا می‌کند. آیا می‌خواهید راز صورت بی‌عیب و قلم زنی شده سلبریتیها را بدانید؟ بله، ساریسا در این آموزش آرایش صورت راز سلبریتیها را افشا می‌کند. این دو محصول آرایشی جادویی می‌توانند چهره شما را به طور کامل دگرگون سازند.

هایلایتر و کانتور

اگر دارای چشم های ریز هستید ، باید روی پلک بالایتان خط چشم پهن و برای پلک خط چشم نازک تر بکشید. در صورتی که خط چشم پلک پایین خود پهن بکشید چشم هایتان ریز تر دیده خواهد شد. روی قسمتی از پلک که زیر قرار گرفته یک سایه تیره بزنید. گوشی داخلی چشم ها را تا جایی که می توانید روشن کنید و بیشتر به گوشه خارجی مژه ها ریمل بزنید.

یعنی اگر پوست شما دچار جوش و آکنه است، می توانید از کانسیلر سبز استفاده کنید. اگر دور چشم شما تیره است، ابتدا از کانسیلر زرد برای برطرف سازی آن استفاده نمایید. در مرحله بعد کرم پودر متناسب با نوع و رنگ پوست را می زنیم.

توجه داشته باشید که از کدام کانسیلر استفاده می کنید

به هیچ عنوان خط لب یا رژلب را بالاتر و پایین‌تر از حد طبیعی لب‌های خود نزنید و اغراق نکنید تا آرایش ما یک ظاهر طبیعی داشته باشد. قدم اول برای آموزش یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه صورت زیرسازی پوست است. برای این کار بهتر است بعد از شستن صورت با صابون مناسب و آب ولرم یک لایه نازک کرم مرطوب کننده طبیعی روی پوست صورت خود بمالید. مطمئن شوید که تمام پوست صورت شما مرطوب شده شده و از حالت خشکی درآمده است. در حقیقت کلید اصلی یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه استفاده از مرطوب کننده است تا پوست شما حالتی طبیعی پیدا کند و ضد‌آفتاب یا کرم‌پودر بهتر و طبیعی‌تر روی پوست شما بنشیند.