دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس ۲۰۲۱ ملت مارکت-رژ دونی

در واقع میل طبیعی انسان به زیبا بودن او را به سمت استفاده از روش‌های طبیعی یا عمل‌های زیبایی سوق میدهد. برخی افراد برای داشتن چنین پوست رویایی از محصولات مراقبت پوستی یا سایر روش های دیگر مانند هیدروفیشیال استفاده میکنند. اکثر درمان‌های صورت بر روی بهبودی شرایط کنونی پوست تمرکز کرده‌اند اما هیدروفیشیال عوامل مختلفی را به کار می‌گیرد از جمله تزریق ویتامین‌های ضروری، مرطوب کننده‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست. ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست کمک می‌کنند تا در برابر نشانه‌های اولیه پیری پوست مبارزه کرده و پوست را در برابر آلودگی‌های محیطی و تاثیرات مخرب آن‌ها محافظت می‌کنند. رطوبت باعث می‌شود تا پوست نرم و هموار باقی مانده و انعطاف‌پذیری آن را افزایش می‌دهد که این امر موجب جلوگیری از به وجود آمدن خطوط ظریف و چین و چروک‌ها می‌شود. میتوانید از محصولات مراقبت از پوست برای دستیابی به طیف وسیعی از اهداف درمانی مانند رفع چین و چروک / رنگدانه، روشن کردن و سفید کردن پوست استفاده کنید.

  • دستگاه هیدروفیشیال تقریبا تمامی موارد ضروری برای بهبود وضعیت عمومی و زیبایی پوست را انجام می دهد.
  • سپس دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره را روشن کنید و سری میکرودرم را روی پروب میکرورم قرار دهید.
  • برای خنک شدن پوست لازم است ابتدا مواد خنک‌کننده مثل سرمهای آبرسان یا ژل آلوئه‌ورا روی پوست زده شود و سپس از دستگاه استفاده نمود.
  • با کمک این صفحه می‌توان نوع هندپیس مدنظر را انتخاب و شدت و قدرت آن را کنترل و زمان‌بندی نمود.
  • ما در فروشگاه اینترنتی نوآوران سلامت متعهدیم با کیفیت ترین دستگاه هیدروفیشیال را با تضمین مناسب ترین قیمت دستگاه هیدرودرمی در اختیار شما قرار دهیم.

این امواج رادیویی از لایه های بیرونی پوست عبور کرده و انرژی عضله ای را به عضلات و بافت های زیر بدن منتقل می کنند. نتیجه کلی لایه های بیرونی پوست را محکم می کند و اثرات چین و چروک را کاهش می دهد. از آنجا که گرما زیادی درگیر است ، باید مقداری سرمایش به طور همزمان روی پوست اعمال شود. RF نیز به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تولید درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است.

اگر به عنوان اسکینکر یا سالن آرایشی فعالیت دارید حتما در مورد خرید دستگاه هیدروفیشیال سوالاتی دارید و قصد دارید این دستگاه را در بهترین کیفیت و قیمت ممکن خریداری کنید. اما اگر به دنبال رفع مشکلات پوستی خود و یا افزایش شادابی پوست خود هستید هزینه هر جلسه هیدروفیشیال سوال شماست. به کارگیری پرتو LED- استفاده از پرتو LED پس از هیدروفیشیال دارای مزایای بسیاری برای پوست می‌باشد. در این روش از پرتوهای خاصی جهت ارسال انرژی به منظور تقویت رشد سلول و افزایش تولید کلاژن و الاستین پوست استفاده می‌شود.

از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست – خصوصیتی که بیشتر افراد شما را به رسمیت می شناسند – مهم است که صورت خود را تازه و جوان نگه دارید. تعداد بیشتری از افراد سالها برای مقابله با چین و چروک و نواقص پوستی ، بالابر صورت را امتحان کرده اند. اگرچه اغلب موفقیت آمیز است ، آسانسورهای صورت نیاز به جراحی جزئی و دوره های بهبودی طولانی دارند. تقاضای فزاینده ای برای تکنیک های غیرجراحی برای تجدید ظاهر صورت وجود دارد. آبرسانی پوست، تغذیه و کلاژن سازی پوست، پایه و اساس سلامت و شفافیت پوست است. آسیب ناشی از اشعه ماورای بنفش، سیگار کشیدن، آلودگی، نوشیدن کم آب و عوامل ارثی ممکن است چند سال به سن طبیعی پوستتان بیفزاید.

محلولی ویژه که عمیقاً در منافذ پوست نفوذ کرده، آلودگی‌های آن را از بین برده و پوست را نرم می‌کند. با شستن منافذ پوست، روغن و ناخالصی های اضافی را مانند یک جاروبرقی از اعماق پوست بیرون کشیده و تمیز می کند. آنزیم های دستگاه، سلولهای خشک و مرده پوست و سایر کثیفی های پوست را شل می کنند تا منافذ پوست را از آلودگی ها پاک کند. از این هندپیس برای تسکین التهاب پوست، بستن منافذ باز و آرام بخش کردن پوست استفاده می شود. این رنگ هم لک و کک و مک را درمان می کند و یک درمان عالی نیز برای آفتاب سوختگی و رنگ گرفتگی محسوب می شود نور سبز، پوست را بدون استفاده از محصولات روشن کننده، روشن می کند و از پیری زودرس جلوگیری می کند.

دستگاه هیدروفیشیال۷، ۸ و ۹ کاره مخصوص پاکسازی و جوانسازی پوست کد T143

شما نیز می توانید با شرکت در این دوره و گرفتن مدرک معتبر آن، در کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوید. است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود. درمان بدون درد، مرطوب کننده، غیر تهاجمی و غیر تحریک کننده است.قیمت دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نسبت به کارایی آن برای افرادی که کار خدمات پوستی انجام می دهند خیلی مناسب می باشد.

از به کارگیری هر گونه روش لایه‌برداری پوست (پیلینگ و لیزردرمانی) به مدت 2 هفته پیش از هیدروفیشیال خودداری کنید. در این هندپیس یک مخزن تعبیه شده که آن را با کوکتل‌ها یا سرمهای هیالورونیک اسید، کلاژن و… پر می‌کنند. اگر هندپیس را طوری چرخاند که مخزن بالا باشد این مواد روی پوست اسپری می‌شوند. اگر مخزن رو به پایین باشد تنها هوا اسپری شده و پوست اکسیژن‌رسانی می‌شود. دسته های دیگر هیدروفیشیال میکرودرم ابریژن اکسیژن رسان جهت پاکسازی و ابرسانی .

هیدرافیشیال 6 کاره نیوفیس برند سایان موتور سنگین گرید A کره ای اورجینال با یک سال گارانتی 6in1 Hydra Facial Water Dermabrasion

آبرسانی پوست ، تغذیه صحیح و کلاژن سازی طبیعی پوست ، اصل و بنیان سلامت و شفافیت پوست است . با این روش مواد مغذی ضروری که شامل آبرسان ها و انواع آنتی اکسیدان ها میشوند، به منافذ پوست تزریق میشود. نوع موادی که در طول روش HydraFacial استفاده میشود به درخواست مشتری بستگی دارد. به عنوان مثال موادی که برای از بین بردن آکنه مورد استفاده قرار می گیرند با مواد مخصوص برای رفع چین و چروک متفاوت هستند.

منافذ را کوچک می کند، پوست را سفت می کند، چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هایپرپلازی کلاژن می شود ، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند. گرچه هیدرودرم (هیدروفیشیال) بر خلاف استخراج‌های دستی که با ساییدن پوست در میکرودرم ابریژن انجام می‌شود از یک مکنده برای از بین بردن و تمیز کردن آلودگی‌های عمیق استفاده می‌کند. به همین دلیل است که هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمانی ملایم‌تر و تاثیرگذارتر شناخته می‌شود.