در رود به بریتانیا با هایلی بیبر – WWD


لندن مسیر برند زیبایی هیلی بیبر، رود، بزرگ‌تر و طول،‌تر می‌شود، زیرا او با سه محصول قهرمان خود در روز چهارشنبه وارد بازار بریت،ا می‌شود: مایع شیشه‌ای پپتید، ، بازگرداننده سد و درمان لب پپتید.

همه محصولات زیر 30 پوند هستند و در r،deskin.com در دسترس خواهند بود.

مل، بندر، مدیر اجرایی رود در تماس تلفنی با زوم با WWD گفت: «ما واقعا مشتاق هستیم که این فرمول‌های شگفت‌انگیز را با این قیمت در دسترس قرار دهیم، این کاملاً مستاجر برندی است که ما در حال انتقال آن به بریت،ا هستیم. بیبر

برند زیبایی تمیز به سرعت در حال فروش است و به آن امکان می دهد مقادیر بیشتری سفارش دهد و هزینه ها را کاهش دهد.

ما از آستانه هشت رقمی در یک دوره شش ماهه تنها با 11 روز فروش عبور کردیم. ما وارد آنجا می‌شویم و سفارش‌های بزرگی را برای برند جو، مانند ما می‌دهیم، که سپس به ما امکان می‌دهد تا از هزینه‌های بیشتری بهره ببریم که معمولاً تا زم، که شاید L’Oréal یا Estée Lauder نباشید، به دست نمی‌آورید. بندر.

بیبر در اکتبر پس از چهار ماه بدون مدیر عامل، بندر را وارد عملیات رود کرد.

هیلی بیبر الی راسل لینتس

هیلی بیبر رود را به بریت،ا می آورد

الی راسل لینتس

بیبر که مالک ا،ریت برند، رئیس، موسس و مدیر خلاق این برند است، گفت: «ما چشم در چشم همه چیز را دیدیم، از فرمول گرفته تا پایداری، زیبایی شناسی و اولویت های آنچه برای من به ،وان بنیانگذار مهم است.

او واقعاً آن چشم انداز را درک کرد و اینگونه بود، “من شما را می شنوم، من دید شما را می بینم، من شما را می بینم و در اینجا این است که چگونه می تو،م با هم متحد شویم و به شما کمک کنیم تا آن را مقیاس کنید و آن را حتی بیشتر زنده کنید.” و این کیفیتی است که فکر می‌کنم پیدا ،ش زمان می‌برد و این خیلی نادر است، بنابراین مجبور شدم او را بگیرم.»

بندر رئیس برند زیبایی تمیز Versed بود که با بیش از 50 میلیون بازدید ارگ،ک از طریق کمپینی با خالق عایشه نور برای بازدید از پزشک، ماسک بازسازی فوری این نام تجاری را به هیجان آورد.

این همکاری منجر به تبدیل شدن این محصول به دومین محصول پرفروش در versedskin.com شد که به افزایش فروش 3000 درصدی و افزایش فروش 400 درصدی محصول در سایر کانال‌های ،ده‌فروشی این برند منجر شد.

زم، که بندر تصمیم خود را برای پیوستن به رود می گرفت، “ساخت رود” را در کانال یوتیوب بیبر تماشا کرد و در آنجا متوجه شد که هر دوی آنها تولد ی،، دارند.

بندر گفت: “این یک نشانه است، این جهان هستی به من می گوید که به دل خود اعتماد کنم.”

بیبر که 10.8 میلیون دنبال کننده در TikTok دارد، اغلب نکاتی را از پشت صحنه زندگی خود از جمله مد، زیبایی و آشپزی در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارد.

“این برند برای من در حال باز ، خودم برای همه است و می‌خواهم همه بتوانند بخشی از آن باشند. من دوست دارم اسمش را «دنیای رود» بگذارم، زیرا واقعاً می‌خواهم احساس کنم این دنیایی است که شما وارد آن می‌شوید، از زیبایی‌شناسی گرفته تا تصاویر گرفته تا خود محصولات،» و اضافه کرد که او به فرمول و محصول وسواس دارد زیرا او “در زمینه مراقبت از پوست آزمایش و خطاهای زیادی را پشت سر گذاشته است” و می خواهد محصولات او تا حد امکان “جه، باشد.”

زیبایی رود هیلی بیبر

درمان لب پپتید R،de’s در هندوانه، کارامل نمکی و بدون عطر.

بندر گفت که این برند از همان ابتدا توانسته است دسترسی بین المللی داشته باشد – آنها در ژوئن سال گذشته در ایالات متحده و سپس کانادا راه اندازی شدند و بریت،ا به نظر طبیعی ترین پیشرفت به نظر می رسید زیرا آنها استراتژی توسعه خود را برنامه ریزی می ،د.

Bender گفت: “حدود 50 درصد از ترافیک ما از خارج از ایالات متحده است، علیرغم اینکه واقعاً هیچ بازاریابی فعالی در آن بازارهای بین المللی انجام نمی دهیم.”

هند یکی از کشورهایی است که من به دلیل اقتصاد زیبایی بزرگ و رو به رشد آن بسیار هیجان زده هستم. این منبع بین المللی شماره دو ما پس از کانادا است.

بیبر همچنین به دلیل میراث مادرش و ارزش احساساتی که دارد، مشتاق است رود را به برزیل ببرد.

از زمان آغاز به کار این برند، این جوان 26 ساله در گسترش سریع دسته بندی های رود قاطعانه عمل کرده است.

در نوامبر سال گذشته، او طعم جدیدی از درمان لب پپتید در کیک و،لی را به ،وان بخشی از جشن تولد خود معرفی کرد.

اوا، امسال، رود به طور رسمی وارد یک دسته جدید خواهد شد: آرایش.

بیبر گفت: “رنگ فاز بعدی خواهد بود که ما همچنان با رویکرد موارد ضروری ویرایش شده وارد آن خواهیم شد، اما اگر منطقی باشد، هیچ مقوله زیبایی را از ج، حذف نمی کنم.”

«رود همیشه اول پوست است. پوست سالم و هیدراته همیشه پایه‌ای عالی برای آرایش عالی است و می‌د،د که همیشه تمرکز روی آن حتی در رنگ‌ها خواهد بود.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/skin-care/hailey-bieber-r،de-beauty-uk-launch-1235651699/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با