داریو فراری گروه Intercos محصولات مراقبت از پوست شخصی را با نام تجاری DF18+ – WWD معرفی کرد.


میلان – داریو فراری، بنیانگذار و رئیس گروه Intercos، یک برند مراقبت از پوست جدید را با نام DF18+ راه اندازی کرده است.

این کارآفرین که طی 50 سال گذشته امپراطوری ایجاد کرده و محصولات زیبایی را برای شرکت های چندملیتی و برندهای نوظهور عرضه می کند، بی سر و صدا سرمایه گذاری شخصی خود را معرفی کرده است. این قرار است به مجموعه بیش از 550 مشتری بین المللی گروه این،وس اضافه شود.

ساخت سوئیس، خط تولید DF18+ با ارائه عملکرد و فناوری بالا از طریق فرمو،یون گیاهی خود که 18 ماده فعال را با هم ،یب می کند، روال مراقبت از پوست را ساده می کند. اینها شامل مواد فعال تکنولوژیک ثبت شده، مانند Allure Vita، Bionymph Peptide، Cell Pulse و Vita Freeze با خواص ضد پیری هستند.

این شرکت ادعا می کند که اولین شرکتی در بازار است که دارای هشت ماده فعال ثبت اختراع سلول های بنیادی برای کاربردهای مراقبت از پوست و همچنین تامین مواد فعال از بافت و عصاره سلول های گیاهی از طریق فناوری پایدار است که اثرات طبیعی، ضایعات و مصرف آب را به حداقل می رساند.

این مجموعه شامل شش مورد است که از 46 دلار برای پودر ژل مانند Halo Skintranslucent که می تواند به ،وان پرایمر، پایه آرایش و محصول تثبیت کننده عمل کند تا 168 دلار برای ، فشرده با هدف جوانسازی سلولی پوست به فروش می رسد.

سایر محصولات عبارتند از: سرم اورجینال ضد پیری، سرم مخملی آبرسان و تصفیه کننده منافذ، سرم ابریشم روشن کننده و سرم بالم لیفت کننده و بازکننده. خط کامل در حداقل بطری های سفید، عمدتا در 30 میلی لیتر موجود است. اندازه.

نام تجاری DF18+ در حال حاضر یک پلت فرم تجارت الکترونیکی دارد و بی سر و صدا یک پاسگاه فیزیکی را در تونی میلان، Via Santo Spirito، که این شرکت به ،وان خانه باشگاه خود نامیده است، باز کرد.

این پرچمدار که با نمایشگرهای طراحی شده با همکاری مدیر خلاق JoAnn Tan و مجموعه گل های اصلی اندی وارهول که از مجموعه هنری خصوصی فراری طراحی شده است، مجموعه کامل محصولات و خدماتی مانند تست آنالیز پوست را ارائه می دهد که مشتریان را قادر می سازد وضعیت پوست خود را ارزیابی کرده و خود را شخصی سازی کنند. درمان زیبایی این دستگاه با هدف نظارت بر وضعیت پوست در طول زمان، برنامه‌های اختصاصی برای نواحی مختلف دارد و گزارش‌ها، آمار و تصاویر سفارشی‌سازی شده را برای تجسم پیشرفت قبل و بعد از درمان DF18+ ارائه می‌دهد. خدمات آنالیز پوست نیز از راه دور با تست آنلاین ارائه می شود.

ده سال در ساخت، DF18+ از مادر فراری، دکتر Nadja Avalle الهام گرفته شد. او که مبتکر و کارآفرین لوازم آرایشی بود به سوئیس نقل مکان کرد و حرفه ای را در فرمو،یون لوازم آرایشی شروع کرد و محصولاتی را برای برندهای لو، ایجاد کرد. برای اولین بار، او در استفاده مجدد از بقایای گل از صنعت عطرسازی به ،وان مواد خام برای مراقبت از پوست در دهه 70 پیشگام بود و در سال 1979 به ،وان رئیس IFCC، فدراسیون بین المللی شیمی بالینی و پزشکی آزمایشگاهی انتخاب شد. در سال 1983، آوال CRB، متخصص در توسعه و تولید مراقبت از پوست را ایجاد کرد که توسط گروه Intercos در سال 2006 ،یداری شد.

بر اساس گزارش رو،مه ایتالیایی Corriere della Sera که اولین بار در روز سه‌شنبه از راه‌اندازی آن خبر داد، DF18+ از فناوری‌های Intercos استفاده می‌کند که با Arterra Bioscience از طریق سرمایه‌گذاری مش، خود Vitalab که به سال 2010 برمی‌گردد و به تحقیق و توسعه مواد فعال و به طور طبیعی اختصاص داده شده است. -مواد مشتق شده بر اساس سلول های بنیادی، گیاهان و جلبک ها و غیره.

هر دو گروه Intercos و Arterra در بورس ایتالیا فهرست شده‌اند، که اولین بار در Euronext میلان سال گذشته، چند ماه پس از امضای قرارداد پنج ساله با دانشگاه Milano-Bicocca برای انجام تحقیقات علمی مش، بر روی مواد خام و فرمول‌بندی‌های جدید معرفی شد. و فرآیندهای پایدار با هدف توسعه محصولات زیبایی نوآورانه.

در نه ماهه اول سال 2022 منتهی به 30 سپتامبر، درآمد گروه این،وس با 23 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 597.1 میلیون یورو رسید و نسبت به مدت مشابه در سال 2019 15 درصد افزایش داشت. در مجموع سال گذشته این گروه 673.7 میلیون یورو داشت. در درآمدها، 11.1 درصد نسبت به سال 2020 افزایش یافته است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/skin-care/dario-ferrari-launches-skin-care-،nd-df18-1235456407/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با