داخل چهل و پنجمین جایزه سالانه برجسته مادر – WWD


چهل و پنجمین دوره جوایز سالانه مادر برجسته روز پنجشنبه در هتل پیر در نیویورک برگزار شد و با تجلیل از سه مدیر زن که با وجود موانع ساختاری برای ،ن شاغل، مادری را با ایجاد مشاغل تأثیرگذار متعادل ،د.

برگزیدگان سال 2023 عبارتند از: تریسی تراویس، معاون اجرایی و مدیر ارشد مالی شرکت Estée Lauder. الیزابت بوکانان، مدیر ارشد تجاری پلتفرم راه حل های تجارت الکترونیک، Rokt، و مونیکا آرناودو، مدیر ارشد تجارت در Ulta Beauty.

این رویداد که توسط کمیته روز ملی مادر برگزار شد، بیش از 800000 دلار برای نجات کودکان جمع آوری کرد. از جمله جوایزی که در طول این ناهار به حراج گذاشته شد، یک سفر هشت روزه به کان،، مکزیک بود. بلیت‌های استفان کولبر «The Late S،w» و فیشال‌های صورت در اسپای دکتر باربارا استورم.

«نقش دوگانه مادر و زن شغلی کار آس، نیست. اغلب به این م،است که باید فداکاری کرد. ناتالی پاسکوارلا، معشوقه مراسم، گفت: موفقیت در یک نقش – چه رسد به هر دو نقش – یک دستاورد واقعی است.

هر کدام از برگزیدگان به روی صحنه رفتند تا تجربیات خود را در زمینه مادری و کار به اشتراک بگذارند و چالش‌هایی را که تحمل کرده‌اند و اینکه چقدر سفرهایشان لذت بخش بوده است را به اشتراک بگذارند.

من نقش های مختلفی در زندگی ام داشته ام. بدون شک، آن چیزی که بیشترین شادی را برای من به ارمغان آورد – و گاهی اوقات اضطراب و نگر، – اما بیشتر غرور و شادی را برای من به ارمغان آورد، امتیاز مادر دو دخترم، ال،اندریا و آدرین، بوده است.

او افزود که، علیرغم اینکه به او گفته شد که بزرگ ، کودکان و ایفای نقش در سی سوئیت “ناسازگار” است، او متوجه شده است که برع، است: “زندگی من گواه این است که یک سفر شغلی می تواند یک سفر خانوادگی باشد. برای من، هر مسیر دیگری را غنی کرده است.

در همین حال، بوکانان، هر یک از پنج فرزند خود را به شیوه خود به ،وان “فرزند مورد علاقه” خود توصیف کرد و به دنبال آن بود که آنها را همانطور که او را بالا برده اند، بالا ببرد.

بوکانان گفت: “کودک مورد علاقه من سارا است، وقتی تو برای من الگو قرار دادی که چگونه با عشق رهبری کنم.” او گفت که دخترش هانا زم، که متوجه نمی شود به آنها نیاز دارد او را در آغوش می گیرد. شارلوت به او یادآوری می کند که چگونه شنونده بهتری باشد. سوفی که با بیماری مادرزادی قلب به دنیا آمده و چندین عمل بر روی قلب خود را تحمل کرده است، به بوکان یاد داده است “چگونه شجاعت بالا رفتن از کوه را داشته باشد” در حالی که پسر بوکان، با،تر، به گفته او، به او یاد داده است که چگونه از کوچک و در عین حال زیبا لذت ببرد. لحظات.

آرنادو روی صحنه از همکارانش در Ulta برای حمایت بی دریغشان تشکر کرد و مستقیماً با دو فرزندش، اریک و کایلا، که آنها را “بهترین دوستان” خود نامید، صحبت کرد.

من به انسان هایی که شما تبدیل شده اید افتخار می کنم. من عاشق تماشای تکامل، رشد و درخشش تو هستم و تو برای من همه چیز هستی.»

آرناودو به مشکلاتی که با مراقبت از یک خانواده در هنگام بالا رفتن از نردبان شرکت به ،وان یک زن پیش می آید، اشاره کرد.

او با اذعان به این موضوع گفت: «بعد از اینکه دخترم، کایلا را به دنیا آوردم، شرکت من یک کامپیوتر، یک تلفن و یک دستگاه ف، برای من راه اندازی کرد تا بتوانم زم، که در مرخصی زایمان بودم از خانه کار کنم. از آن زمان تاکنون پیشرفت هایی حاصل شده است، هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد.

انجام بهتر می‌تواند به بزرگی ایجاد تغییرات در سیاست‌ها یا به بزرگی ایجاد تغییرات در مزایای شرکت باشد، اما همچنین می‌تواند چیزهای ساده و کوچکی باشد – نشان دادن عشق و مراقبت و همدلی برای افرادی که با آنها کار می‌کنید. با آنها تماس بگیرید، ببینید به چه چیزی نیاز دارند، زیرا گاهی اوقات این چیزهای کوچک هستند که می توانند بزرگترین تفاوت را ایجاد کنند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/inside-the-45th-annual-outstanding-mother-awards-save-the-children-1235649280/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با