داخل سرزمین دیسون سر جیمز دایسون – WWD


لندن – جاروبرقی های بدون کیسه، پنکه های بدون تیغه و سشوارهای گرز مانند تنها برخی از محصولاتی هستند که برند فناوری بریت،ایی Dyson از پایگاه خود در Malmesbury، شهری کوچک در ج، غربی ،ستان، تولید می کند.

این برند با بیش از 3500 نیرو، کارفرمای اصلی شهر است. جمعیت مالمزبری 5380 نفر است.

مخترع سر جیمز دایسون، که چندین اختراع به نام خود دارد، از سال 1991 در راس امپراتوری خود قرار داشت و هیچ برنامه ای برای فروش، کاهش سرعت یا عمومی ، شرکت نداشت.

دایسون یک شرکت فناوری جه، است، اما متعلق به خانواده است و این واقعا برای من مهم است. دایسون در مصاحبه ای با Beauty Inc گفت: بدون سهامداران خارجی برای عقب نگه داشتن شرکت، ما آزاد هستیم که برای بلندمدت فکر کنیم و تصمیمات اساسی بگیریم.

من اصلاً علاقه ای به عرضه عمومی ندارم، زیرا این به م،ای پایان دادن به آزادی شرکت برای نوآوری به روشی است که انجام می دهد. وقتی مالک کل شرکت هستید، از همان روزهای اول، خوب یا بد، همه تصمیمات با خودتان است. شرکت اکنون رشد کرده است و ما مدیریت حرفه ای و هیئت مدیره بسیار توانمند داریم. مانند من، ا،ر رهبران ما مهندس هستند – من می خواهم این وضعیت را حفظ کنم.

در طول 30 سال گذشته، Dyson به یک نام برجسته در مهندسی بین المللی تبدیل شده است، زیرا صاحب آن یکی از ثروتمندترین خانواده های بریت،ا است. او با ثروت خالص 23 میلیارد پوند در رتبه دوم فهرست ثروتمندان ساندی تایمز قرار دارد.

لندن، ،ستان - 07 فوریه: سر جیمز دایسون در غار لو، حضور می‌یابد: کیوریشن بهترین‌ها در موزه طراحی در 7 فوریه 2019 در لندن، ،ستان.  (ع، از دیوید ام. بنت/دیو بنت/گتی ایماژ برای غار لو،)

سر جیمز دایسون

دیو بنت/گتی ایماژ برای لو،

گروه دایسون در سال 2021 با 1.5 میلیارد پوند از 6 میلیارد پوند فروش، سود بی سابقه ای را تجربه کرد.

این میلیاردها در پردیس Dyson تولید می‌شوند، که فقط یک محل کار نیست، بلکه یک جامعه بزرگ است که با نام تجاری زندگی می‌کند و نفس می‌کشد، و استعدادهای نوظهور را شکوفا می‌کند.

در سپتامبر 2017، Dyson درهای خود را به موسسه مهندسی و فناوری Dyson باز کرد. هر سال، این برنامه 40 دانشجوی کارشناسی را می پذیرد و برای آنها مسکن در محوطه دانشگاه و فرصت کار در پروژه ها فراهم می کند. هر دانش آموز هم حقوق می گیرد.

ما 160 مهندس در مقطع کارشناسی داریم. آنها چیزها را زیر سوال می برند، مسائل را به چالش می کشند و با چشمی آموزش ندیده به مشکلات برخورد می کنند.

در پایان، به آنها کاری با تیم مهندسی جه، Dyson پیشنهاد می شود که دائماً در حال گسترش است و اخیراً تمرکز خود را روی مراقبت از مو قرار داده است.

در سال 2012، این شرکت 50 میلیون پوند برای توسعه اولین محصول مراقبت از مو خود سرمایه گذاری کرد – این فرآیند چهار سال طول کشید و سشوار Dyson Supersonic در سال 2016 راه اندازی شد. قیمت آن 330 پوند است و به نظر می رسد مانند یک عصا یا آبنبات چوبی است – اما هیچ چیز نیست. مثل یک سشوار سنتی

مراقبت از مو به یک تجارت پر رونق تبدیل شده است و این شرکت همچنان به پشت سر گذاشتن پول خود ادامه می دهد. طی چهار سال آینده، دایسون اعلام کرد که قصد دارد از راه اندازی 20 محصول جدید زیبایی و افتتاح آزمایشگاه های جدید تحقیقات زیبایی با سرمایه گذاری نیم میلیارد پوند حمایت کند.

ما به درک علم مو اختصاص یافته ایم. این پایه ای است که زیربنای تمام فناوری زیبایی ما است. ما یک دهه است که روی علم مو تحقیق می‌کنیم و تاکنون بیش از 100 میلیون پوند در آزمایشگاه‌های مو سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.»

در ماه اکتبر، این شرکت اولین آزمایشگاه زیبایی دایسون خود را در ج، فلوریدا در Saks Fifth Avenue Bal Harbour رونمایی کرد. در آنجا مشتریان می توانند خدمات یک به یک را در مورد محصولات خود ،یداری کرده و دریافت کنند.

در پردیس Dyson، فضاهای اختصاص داده شده برای هر بخش – هر چند کوچک – در ساخت محصولات زیبایی وجود دارد. اتاق‌های صوت و فرکانس برای آزمایش محصولات و اتاق‌های آزمایش مو وجود دارد، جایی که محصول نهایی بر روی هر نوع مو، بارها و بارها استفاده می‌شود. سپس موها به آزمایشگاه برده می شوند تا آسیب ناشی از سشوارهای متعدد ارزیابی شود.

امکانات ویژه ای برای بهبود مو وجود دارد. اتاق پرینت سه بعدی یکی از گران ترین اتاق های دانشگاه است. این شامل چهار دستگاه به ارزش بین 500000 پوند تا 2 میلیون پوند است. هر دستگاه یک جزء سه بعدی متفاوت تولید می کند تا سرعت تولید را افزایش دهد.

به کارمندان و مهمانان دستور داده می‌شود که هنگام جابجایی بین امکانات، کفش‌های مخصوص تهیه شده و لباس‌های سفید با قاعده ممنوعیت عکاسی بپوشند.

دایسون گفت که در گذشته، «سشوارها به موتورهای حجیم و سیستم‌های گرمایش خام تکیه می‌،د، که آنها را کند و سنگین می‌کرد. آنها اغلب از دمای بسیار بالا استفاده می ،د که به مو آسیب می رساند. ما متوجه شدیم که اگر رویکرد کاملاً جدیدی را در پیش بگیریم، فناوری‌های اصلی موجود در آن‌ها – موتورها، دینامیک سیالات، ترمودینامیک – می‌توانند به میزان زیادی بهبود یابند.

دایسون با ترا،مه قوی، میلیاردها پوند و چندین اختراع به نام خود، گفت که افتخارآفرین ترین دستاورد حرفه ای او تعهد به پایداری و کاهش مصرف انرژی بوده است.

“این در درجه اول از طریق تعهد طول، مدت ما به پیشرفت هنر در فن آوری موتورها بوده است. این ما را قادر ساخت تا دست خشک کن هایی را توسعه دهیم که از 10 درصد انرژی خشک کن های دستی با هوای گرم استفاده می کنند – و دستمال های کاغذی ناپایدار را از بین می برند. وات به جای 2000 وات، مصرف برق را تا 90 درصد کاهش می دهد بدون اینکه بر عملکرد محصول تأثیر بگذارد.

دفتر مرکزی جدید جه، شرکت فناوری Dyson قرار است امسال در منطقه بندرگاه سنگاپور در روز چهارشنبه، 23 فوریه 2022 افتتاح شود. این شرکت برنامه‌های خود را برای این تأسیسات 110000 فوت مربعی در سال 2019 اعلام کرد و یک نیروگاه سابق زغال سنگ ساخته شده در سال 1927 را تصاحب کرد. (ع، توسط جوزف نیر/NurP،to از طریق گتی ایماژ)

دایسون نیروگاه سنت جیمز را تصاحب کرد، اولین نیروگاه سنگاپور که قبلاً به ،وان یک کلوپ شبانه 110000 فوت مربعی کار می کرد و در مارس 2022 بازسازی را به پایان رساند.

NurP،to از طریق Getty Images

در سال 2019، پس از تصمیم بریت،ا برای ،وج از اتحادیه اروپا، Dyson تصمیم گرفت که دفتر مرکزی این شرکت را به سنگاپور منتقل کند. این بدان م،است که Dyson نزدیک به بازارهای در حال رشد خود، که در آسیا و اقیانوسیه هستند، خواهد بود. این شرکت همچنین می‌تواند محدودیت‌های تجاری جدید بین بریت،ا و اتحادیه اروپا را تغییر دهد.

پایگاه Malmesbury باقی خواهد ماند و هیچ یک از کارمندان را تحت تأثیر قرار نخواهد داد، با این حال، به کارکنان داخلی فرصت کار در خارج از کشور را می دهد.

این شرکت نیروگاه سنت جیمز، اولین نیروگاه سنگاپور را که قبلاً به ،وان یک کلوپ شبانه 110000 فوت مربعی فعالیت می کرد، تصاحب کرده است. این بازسازی در مارس 2022 به پایان رسید.

دایسون با نام بردن از هدفون جدید Dyson Zone با قابلیت حذف نویز با تصفیه هوا، گفت: «ما در شرف ورود به عرصه‌های کاملاً جدید هستیم و این فرصت‌های دیگری را ایجاد می‌کند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/hair/inside-sir-james-dyson-company-1235448181/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با