خرید و فروش ارز ماتیک یا پالیگان باریپتو-رژ دونی

پس از انجام ثبت‌نام اولیه، برای خرید ارز دیجیتال ماتیک باید مراحل احراز هویت را انجام دهید. احراز هویت در نوبیتکس با توجه به کاربری مالی آن، با ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی و یا نرم‌افزارهای کاربردی روزمره متفاوت است و نیازمند ارائه اطلاعات هویتی درست و دقت و توجه بالا در ارسال اطلاعات است. برای خرید و فروش ماتیک یا رمز ارزهای دیگری همچونبیت کوین،یونی سواپ،دایوچین لینک… شما به احراز هویت نیاز خواهید داشت. بهترین کار ممکن این است که پیش از هر اقدامی در موردرویه احراز هویت نوبیتکسمطالعه کنید. در حال حاضر با توجه به شکل گیری اعتماد عمومی به ارز دیجیتال ماتیک و اهداف بزرگ مدنظر آن، به نظر می رسد این رمز ارز حداقل در کوتاه مدت به رشد خود ادامه دهد.

  • با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد.
  • بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد.
  • برای انتخاب کیف پول ماتیک بهتر است از کیف پول های معتبری که این ارز را پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید.
  • مجموعه صرافی ایران بایننس هم در کنار شماست تا علاوه بر در اختیار گذاشتن اطلاعات و دانش بازار ارز های دیجیتال بستر امنی و راحتی هم برای معاملات و سرمایه گذاری های شما فراهم کنه.

البته باید متذکر شد که در کنار چنین اقداماتی، هم‌چنان مشکلاتی وجود دارد که به مسائل امنیتی پلاسما و ماتیک مربوط می‌شوند. از همین رو ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای خروج از پلاسما به مدت هفت روز صبر کنید؛ هر چند که این مدت ‌زمان هم چندان انتخاب مناسبی نیست. برای مثال می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در راستای کاهش زمان خروج از Nuo استفاده شده است. اما به هر حال با توجه به تمام اقداماتی که انجام شده، هم‌چنان مشکلات پلاسما پا برجا هستند و می‌توانند بر زمان خروج تاثیرگذار باشند. حال اگر شما به دنبال قیمت ارز ماتیک می‌گردید، می‌توانید از سایت‌هایی که تحلیل ارزها را انجام می‌دهند کمک بگیرید تا متوجه نوسانات قیمتی برای این ارز نیز بشوید.

matic

هدف اصلی از ایجاد پلتفرم پالیگان، کاهش هزینه های بالای اتریوم و در کنار آن مقیاس بندی پروژه ها و شرکت های رمزنگاری شده است. با توجه به مواردی که گفته شد و در مباحث قبلی ذکر نمودیم، از جمله اهداف این پلتفرم افزایش مقیاس پذیری می باشد و همچنین قصد دارد تا هزینه های مربوط به تراکنش را کاهش دهد. قیمتی که در سال 2025 ارز دیجیتال متیک می تواند به آن دست یابد میان 13.19 دلار و 17.24 دلار است. اما توجه داشته باشید که این قیمت زمانی برای ارز MATIC محقق می شود که تمام مسیر خود را با موفقیت پشت سر بگذارد و بازار ارز دیجیتال نیز روندی صعودی را طبق پیش بینی ها تجربه کند.

نمودار ارز ماتیک

پالیگان یا اینترنت بلاکچین اتریوم، در سال 2017 توسط دو برنامه‌نویس هندوستانی راه‌اندازی شد که در ادامه آن را مورد بررسی قرار داده و ویژگی‌های آن را نیز با یکدیگر مرور خواهیم کرد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. گمانه زنی، به عنوان یک راهکار لایه دوم با استفاده از شبکه اعتبارسنج های اثبات سهام، بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم پالی گان است. اعتبارسنجان در این شبکه، توکن های MATIC خود را به عنوان وثیقه قرار داده تا به بخشی از مکانیزم اجماع PoS تبدیل شوند و در ازای آن توکن MATIC دریافت کنند. آن دسته از اعضای این شبکه که مایل نیستند اعتبارسنج شوند، می توانند توکن های خود را به اعتبارسنج دیگری سپرده و به این طریق در روند استیکینگ آنها شرکت و پاداش کسب کنند. پالی گان جهت دستیابی به درجه بالایی از تمرکززدایی، علاوه بر مکانیزم اثبات سهام، از تولیدکنندگان بلاک نیز استفاده می کند.

ارزدیجیتال ماتیک MATIC یک توکن مبتنی بر اتریوم می باشد که با هدف بهبود قابلیت همکاری بین بلاک چین اتریوم و شبکه‌های سازگار ایجاد شده است. درواقع یک پلتفرم بلاکچین ایده آل که شبکه Matic تراکنش های ارزان تر و سریع تری را ارائه می دهد و پیچیدگی های موجود در اکوسیستم غیر متمرکز را حذف می کند. بلاکچین اتریوم با مشکلاتی هم چون هزینه بالای کارمزد، ازدحام شبکه و مقیاس پذیری کم روبه رو است. در ابتدا نام شبکه این ارز Matic Network بود اما در فوریه2021، Matic Network به Polygon تغییر نام داد. ارزدیجیتال ماتیک Matic برای هزینه‌های حکمرانی یعنی مشارکت در اداره شبکه با رای دادن، کمک به امنیت، سهام و کارمزد این شبکه استفاده می‌شود. این توکن‌ها برای خدمات پرداخت در Polygon و به عنوان ارز بین کاربرانی که در اکوسیستم Polygon فعالیت می‌کنند، استفاده می‌شوند.