خرید رژ لب جامد خرید از میان بیش از ۲۰ نوع رژ لب جامد متنوع روژه

محصولاتی که علاوه بر رنگ دهی و ماندگاری بالا بر روی لب به طور طبیعی و نامحسوس حجم لب را مقداری افزایش می دهند. در واقع با استفاده از آن ها می توانید بدون دردسر و سریع حجم لب های خود را افزایش دهید. این برند با تولید انواع مختلف رژ لب توانسته پاسخگوی نیازهای طیف وسیعی از مشتریان باشد.

  • موقع خرید رنگ رژ لب، خوب است علاوه بر تناژ پوست، به رنگ چشم‌ها و رنگ موی خود هم دقت داشته باشید.
  • رژ لب دوسه دارای بافتی مات و نرم است که جلوه ای خیره کننده را به لب های تان می بخشد.
  • استفاده از رژ لب به جز برای فقرا که توانایی خرید لوازم آرایش را نداشتند، جزئی از برنامه روزانه مردم شد.

یکی دیگر از انواع رژ لب که محبوبیت بسیاری دارد، رژ ماتیکی است. برندهایی مانند کالیستا، مای و بورژوآ چند برند معروفی هستند که رژ لب ماژیکی هم تولید کرده و طرفداران بسیاری دارند. جنس و بافت این ابزار آرایشی فاکتورهای دیگری برای تفکیک آنها از یکدیگر است. رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند. رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند. موم نخل به دلیل نقطه ذوب بالای ماده اصلی از نظر تقویت رژ لب است.

پالت رژلب پیکسی ۲۵ عددی لویزرو Pixi Louise Roe

کیفیت و ماندگاری بالای در کنار قیمت رژ لب های دیور باعث شده که طرفداران بسیاری به دست آورد. خانم‌ها با داشتن یک رژ لب پالتی می‌توانند همزمان چندین رنگ رژ لب را در مقابل خود داشته باشند. بنابراین خرید رژ لب پالتی برای بسیاری انتخابی مقرون به صرفه خواهد بود. فروشگاه اینترنتی سانیمو ، جهت رفاه و جلب رضایت مشتریان خود، روش های پرداخت متنوع را پیاده سازی کرده است تا خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را در هر زمان و مکانی میسر سازد. از دیگر ویژگی های فروشگاه اینترنتی سانیمو ، می توان به تحویل کالا به صورت رایگان (برای خرید بالای 100 هزار تومان) و تحویل 24 ساعته در تهران اشاره نمود.

هدف اصلی ما جلب رضایت شما می‌باشد و برای نیل به این هدف، محصولات اورجینال و‌ با‌کیفیت را از معتبرترین منابع تامین کرده و در اختیارتان قرار می‌دهیم. امیدواریم که همراه ما خریدی آسان، امن و لذت بخش را تجربه کنید و با پیشنهادات و انتقادات خود باعث ارتقا و پیشرفت ما باشید. دوسه یک برند آمریکایی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد.

از مواد برق کننده همچون میکا و سیلیکا در ساخت آنها استفاده می شود که معمولا رژ لب مایع به منظور ایجاد خاصیت براق کنندگی بهتر مقدار بیشتری از این مواد را در خود دارد. سپس رژ لب‌های اولیه با استفاده از ترکیبی از مواد استخراج شده از جلبک دریایی، ید و برم مانیت ساخته ‌شدند؛ بعد از آن سرانجام راهی برای استخراج رنگ کارمین از سوسک ها و مورچه ها پیدا کردند. قطعا شما نیز تصاویری از کلئوپاترا ملکه مصر را با رنگ رژ لب‌های قرمز دیده‌اید. اگر لب‌های شما به دلایلی خشک و پوسته پوسته شده‌اند و دوست ندارید از رژ لب‌های رنگی استفاده کنید، یک رژ لب شفاف یا برق لب، انتخاب خوبی است.

اگر برای مراسم خاصی به دنبال رژ لب هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از این رژ لب‌ها با ماندگاری بالا است تا با خیال راحت نیاز به تمدید رژ لبتان نداشته باشید. توجه داشته باشید برای پاک کردن این رژ لب ها نیاز به پاک کننده‌های مخصوص دارید. به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن. رژ لب های براق دارای جلوه ای براق و زیبا هستند و چهره ای شاداب و جوان به افراد می بخشند.

قبل از استفاده از این رژ، حتما دور لبا هایتان را با باقیمانده کرم پودری که بر روی صورتتان استفاده کرده اید مشخص نمایید تا کانسپتی از پایان کار را در ذهنتان داشته باشید. برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از کالیستا,این لی,مای,نوت, … اما بهتر است که آنها را بهتر بشناسید تا خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید. استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است ، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید. استفاده از رژ لب چه در خانه برای خودتان و چه در مهمانی‌ها و مجالس روحیه شما را بهتر می‌کند. همچنین خاصیت خشک شدن سریع آن، باعث می شود که دندان های شما نیز رنگی نشود، و یا اثر آن روی لیوانی که در مهمانی های از آن استفاده می کنید، باقی نماند.

رژ لب جامد کالیستا مدل Matt شماره M32

تمام محصولات این برند از مواد طبیعی تهیه شده است که خیال شما را بابت حفظ سلامتی تان راحت می کند. رژ لب جامد ایدون، فاقد سیلیکون، کروم، پارابن، تالک و حتی عطر می باشد. همچنین حاوی عصاره تمشک اسکاندیناوی و درخت شی است که رطوبت لب ها را تامین می کند و مانع خشکی آن می شود. فروشگاه اینترنتی روژه فروشگاه تخصصی اینترنتی محصولات مراقبتی پوست و مو است. فروشگاه اینترنتی روژه انواعی از نام آشنا ترین محصولات آرایشی و بهداشتی، شامل گروه های مراقبت از پوست، مراقبت از مو، حمام و بدن و آرایشی را در دل خود جای داده است.

این محصول باعث تغییر رنگ لب نمی‌شود و گاهی خاصیت ضد آفتابی هم دارند که از لب‌ها مراقبت خواهند کرد. برندهایی مانند هدی بیوتی، لورال، بورژوآ و مای محصولاتی باکیفیت و پرطرفدار دارند. پرفروش ترین برندهای رژ لب جامد نیز مای، دبورا، لیستا و بورژوآ هستند. رژ لب گوشتی جزو رنگ های نود به حساب می آید و طیف رنگی آن از رنگ های روشن و ملایم تا تیره متغیر است.

اصلی ترین نکته ای که در زمان خرید رژ لب باید به آن توجه داشته باشید، مواد سازنده آن رژ لب است. چرا که این محصول به مدت طولانی بر پوست شما باقی مانده و گاها ممکن است بر اثر غفلت وارد سیستم گوارش شود. این رژ لب‌ها شباهت بسیاری به خط لب‌ها دارند اما با آن‌ها متفاوتند. این رژ لب‌ها از خط لب بزرگتر هستند و به راحتی می‌توانید با خود آن را حمل کنید. یکی از مزیت‌های این نوع رژ لب آن است که می‌توانید به عنوان خط لب نیز از آن استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار