خرید رژلب انواع رژ لب گوشتی و غیره 2022

در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند. رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده. باتوجه به استفاده از ماسک در سال 2022 بیشتر توجهات روی آرایش چشم هاست. اما برای رژ لب ها سبک آرایش نامنظم لب ها به صورت کره ای با رنگ های سایه دار براق امسال مورد توجه قرار گرفته است. با همه این احوال تنها مقدار اندکی از سرب حاصل از رژ لب بلعیده می‌شود هر چند، با گذشت زمان سرب در بدن انباشته می‌گردد و در نهایت می‌تواند منجر به مسمومیت سرب شود.

رژ لب های این برند جزو محبوب ترین رژ لب ها در میان زنانی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند. رژ لب دوسه دارای بافتی مات و نرم است که جلوه ای خیره کننده را به لب های تان می بخشد. این محصول لب های تان را خشک نمی کند و علاوه بر خاصیت آبرسانی، لب را برجسته می کند. فقط یک بار غلطاندن قلم رژ در رنگ داخل بطری آن برای لب هایتان کافیست.

  • برندهای لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی ما شامل ، برند MND ، برند سوپر استار ، برند تاپ شاپ ، برند باراکا ، برند آروماتیک ، برند پرستوم می باشد .
  • رژ لب دوسه دارای بافتی مات و نرم است که جلوه ای خیره کننده را به لب های تان می بخشد.
  • فقط یک بار غلطاندن قلم رژ در رنگ داخل بطری آن برای لب هایتان کافیست.
  • استفاده از رژ لب به جز برای فقرا که توانایی خرید لوازم آرایش را نداشتند، جزئی از برنامه روزانه مردم شد.
  • موقع خرید رنگ رژ لب، خوب است علاوه بر تناژ پوست، به رنگ چشم‌ها و رنگ موی خود هم دقت داشته باشید.
  • این محصول باعث تغییر رنگ لب نمی‌شود و گاهی خاصیت ضد آفتابی هم دارند که از لب‌ها مراقبت خواهند کرد.

پژوهشگران ادعا می‌کنند که اولین کسانی که از رژ لب استفاده کردند، زنان ساکن در بین النهرین بودند. پزشک و جراح اندلسی، ابوالقاسم الزهراوی رژ لب جامد را اختراع کرد. در سال 1884 میلادی، شرکت لوازم آرایشی گرلن اولین تبلیغات ماتیک را انجام داد و به فروش آن پرداخت. مخلوط رنگ رژ لب به موم اضافه شده است، مانند رژ لب مایع، رنگ رژ لب، و براق مات براق، درست مانند مداد رنگی که رنگدانه رنگی است که با پارافین داغ قبل از سرد شدن مخلوط شده است. سپس با استفاده از یک مرطوب کننده با کیفیت، قبل از استفاده از رژ لب مایع، لب هایتان را مرطوب و آماده کنید. زیرا این نوع از آرایش کننده های لب، به دلیل ماندگاری بالا و خشک شدن سریع، خیلی زودتر لب هایتان را خشک کرده و ممکن است باعث پارگی و ترک خوردن آن شوند.

این واژه به داروهایی گفته می‌شود که برای شادابی و زیبایی ومراقبت از پوست بدن استفاده می‌شود. اکثر رژلب‌ها به لطف وجود آلوئه ورا و ویتامین E خاصیت مرطوب کنندگی و نرمی لب‌ها را دارند. برای پاک کردن این محصول وسواس زیادی را به خرج دهید زیرا باقیماندن ان روی لبتان شاید مشکل ساز باشد و پس از پاک کردن از بالم لب و حوله گرم به منظور سالم نگه داشتن لب هایتان استفاده کنید. برای پاک کردن نیز می توانید از وازلین و یا روغن هایی همچون ورغن نارگیل استفاده کنید.

رژ لب جامد شون سری Velvet Semi Matt شماره M33

دیجی استایل محصولات جذاب برندهایی مثل این لی، گلدن رز، کالیستا، مای، شون، دایانا، میلبلین، نوت، فلورمار، کاپریس و … را با فیلترهای انتخاب رنگ، قیمت، نوع و حتی ویتامین‌های موجود در رژ برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا یک خرید آسان و سریع را برایشان رقم بزند. بعد از نهایی شدن خرید، محصول مد نظر شما ظرف مدت زمانی کوتاه، درب منزل در سراسر کشور به دست‌تان خواهد رسید. برندهای متنوعی مانند مای، بورژوآ، استیلا، کلارینس و لانکوم انواع رژ لب را تولید می‌کنند. هنگام خرید رژ لب باید علاوه بر نکات مهم در انتخاب بهترین رژ لب به معتبر بودن فروشگاه اینترنتی یا حضوری هم توجه داشته باشید.

برخی از برق لب‌ها می‌تواند علاوه بر درخشندگی، لب‌های شما را مرطوب نیز کند. برق لب در رنگ‌های مختلف مانند رژ لب ارائه می‌شود اما رنگدانه‌های آن بسیار سبک‌تر از رژ لب است به همین دلیل بسیار طبیعی بر روی لب‌ها می‌نشیند. براق کننده لب هم نوعی رژ لب است که کمک می‌کند لب‌های شما رنگی براق و درخشنده داشته باشند.

رژ لب پالتی

رنگش نارنجیه روشنه اول فکر کردم دوسش ندارم ولی فقط کافیه با خط لب رنگ های مختلف تستش کنید مخصوصا رنگ های صورتی ترکیب رنگ عالی ای میده بهتون. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. اگر پوست شما روشن است، طیف های رنگی قهوه ای ای و آجری با سایه صورتی برای تان مناسب است. اگر پوست شما تیره است،طیف های رنگی بنفش، قرمز تیره و گوجه ای برای شما مناسب است.

ممکن است خیلی برایتان پیش آمده باشد که موهایتان به رژ لبتان چسبیده و آرایشتان را خراب کنند. این مشکل فقط در صورت استفاده از نوع جامد این وسیله آرایشی پیش می آید. رژ لب مایع بلافاصله پس از استفاده خشک شده و هیچ چیزی را جذب نمی کند.

رژلب ها به دو دسته مایع و جامد تقسیم می شوند که هر کدام از آنها از زیبایی خاص برخوردار هستند. این محصولات علاوه بر زیبایی، از لب ها محافظت می کند و با قابلیت آبرسانی بالای خود از خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کنند. در این میان رژ لب های دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل مورد نظر خود را در فروشگاه های سفیر خریداری کنید. امروزه صدها طیف رنگی رژ لب در بازار وجود دارد که ممکن است فرایند انتخاب را برای تان دشوار کند. به همین دلیل لازم است بدانید چطور باید مناسب ترین رنگ رژ لب را انتخاب کنید تا با تکمیل آرایش، زیبایی تان چندین برابر افزایش یابد. یکی از اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید رژ لب باید به آن توجه کنید، توجه به تناژ رنگی پوست تان است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار