خرید رژلب انواع رژ لب گوشتی و غیره 2022-رژ دونی

چون مقدار موم موجود در ترکیب رژلب‌های کرمی بیش از دیگر ترکیبات است، بنابراین مانع از خشک شدن پوست می‌شود. اگر لبی دارید که به طور مداوم خشک می‌شود و نیاز به رژ لب با ماندگاری بالا و ظاهری خوب دارید، باید نوع کرمی را انتخاب کنید. این نوع رژ معمولاً حاوی آلوئه ورا و ویتامین E هستند که پوست را تغذیه می‌کنند. ترکیبات اصلی ساخت انواع رژلب در طول زمان خیلی تغییر نکرده است، که البته اتفاقی نادر در صنعت ساخت لوازم آرایشی است.

  • تاریخ استفاده از رژ لب به تمدن‌های باستان مثل ایران، یونان و مصر باز می‌گردد.
  • را با فیلترهای انتخاب رنگ، قیمت، نوع و حتی ویتامین‌های موجود در رژ برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا یک خرید آسان و سریع را برایشان رقم بزند.
  • در آخر امیدواریم که اطلاعات کافی و مناسبی را درباره رژ لب کسب کرده باشید.
  • رژ لب های کرم دار، براق، رژ مات، مرطوب کننده و رژ لب های شفاف کننده از جمله این موارد هستند.
  • همان طور که از اسمش پیداست، دارای ذرات درخشان اکلیل بوده که جلوه‌ای فوق العاده به لب های شما می ده.

یکی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی رژ لب‌ها هستند که تنوع بسیار زیادی در نوع و رنگ خود دارند. همچنین خرید رژلب تاثیر زیادی در آرایش شما دارد و انتخاب رنگ و بافت درست، می‌تواند چهره شما را از جهات مختلف تغییر دهد. این محصول توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود که هر کدام کارایی مختلفی دارند. مای در لاین بلک دایموند خود دارای 2 رژ لب جامد و 1 رژلب مایع مات است که می‌توانند جلوه‌ای مات و جذاب را به زیبایی شما با بهترین رنگ‌ها هدیه کنند. فروشگاه اینترنتی روژه فروشگاه تخصصی اینترنتی محصولات مراقبتی پوست و مو است.

رژ لب جامد شون سری Velvet Semi Matt شماره M12

همانطور که از اسم این مدل رژ لب ها مشخص است، تمرکز آنها بیشتر بر روی درخشش رژ می باشد. در نتیجه نمی توان از آنها توقع نرم کنندگی و احیا کنندگی پوست لب را داشت. پس بهتر است قبل از استفاده از رژ های مرواریدی، یک مرطوب کننده یا نرم کننده به لب ها بزنید.

در واقع بدون نیاز به تزریق فیلر می توانید لب های خود را درشت تر کنید. با استفاده از رژ های مرطوب کننده می توانید نمای نزدیک از یک لب خیس سکسی زیبا را شاهد باشید. پوست لب ها نیز مانند پوست قسمت های مختلف بدن دچار خشکی و ترک می شود. بنابراین لازم است از یک مرطوب کننده لب مناسب و استاندارد استفاده نمود.

رژلب جامد در سه شکل مات و اکلیلی و براق موجود است و تنوع رنگی بالایی هم دارد که هر فرد متناسب با سلیقه شخصی خود می‌تواند آن را خریداری کند. رژ لب مدادی (چابی) بلک دایموند در 8 رنگ تنها رژلب مدادی مای است که با بافتی سبک و ماندگاری بالا، زیبایی و سلامتی را همراه لب شما می‌کند. این رژلب روی لب شما ایجاد خشکی نکرده و حس نرمی و لطافت را به آن می‌بخشد. این لاین نیز مثل لاین کلاسیک دارای 3 رژلب جامد و 1 رژلب مایع است. رژ لب‌های استی مات، ستین لوکس، مدادی چابی و مایع پرفکشن مت رنگ‌های روز دنیا را، با کیفیتی بی نظیر به لب‌های شما هدیه می‌کنند.

در نتیجه اگر لب های نازکی دارید بهتر است همیشه یک برق لب در کیف آرایش خود داشته باشید. رژ لب جامد دارای لوسیون، ویتامین، روغن، رنگ‌دانه و مواد ضدآفتاب می باشد که برای لب ها گزینه بسیار مناسبی است. لب های شما رنگ رنگ رژ لب را حفظ می کند اگر از بهترین رژ لب و یا بهترین رژ لب مات با رژ لب مات مایع استفاده کنید. در انواع لوازم آرایش لب بهتر است به دنبال برندهای معتبر و شناخته شده باشید که محصول با کیفیت را عرضه می‌کنند. محصولات اصل هیچ آسیبی برای پوست نداشته و از بروز حساسیت‌ها جلوگیری می‌کنند.

قبل از انتخاب باید بدانید که برای چه مراسمی و چه آب و هوایی و چه مدت زمانی رژ می زنید و به تبع آن بهترین انتخاب را انجام دهید. هیچگاه نمی توان بین این موارد یکی را بهتر دانست، بلکه باتوجه به نیاز شما و یا جلوه ای که دلخواه شماست انتخاب ها متفاوت خواهند بود. اولین رژ توسط یک دانشمند عرب به نام ابولکاسی اختراع شد اما گرلن نخستین شرکتی بود که موفق شد تا به صورت تجاری اقدام به تولید رژ لب نماید.

کرمی

مدل‌های براق و نیمه براق برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند و ماندگاری معمولی دارند که به راحتی با استفاده از شوینده‌های مخصوص پاک می‌شوند. چرا که مدل بسته بندی آن به گونه ای بوده که به راحتی آلودگی را جذب می کند و سریعا باید آن را دور انداخت. ترک خوردگی و خشک شدن پوست لب از معایب این محصول است که در طولانی مدت برای شما به وجود می‌آورد. برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از کالیستا,این لی,فلورمار,مای, …

رژ لب جامد مای سری Black Diamond مدل Satin Luxe شماره 01

در واقع مطلبی که در حال مطالعه آن هستید یک راهنمای کامل رژ لب به حساب می آید. شما می‌توانید رژلب مورد علاقه تان را به عنوان رژ گونه و نیز سایه چشمتان استفاده کنید. همچنین می‌توانید از رنگ‌های نود که تناژی مشابه رنگ پوست دارند به عنوان کانتور و از بعضی رنگ‌های آن به عنوان پرایمر و تصحیح کننده رنگ پوست استفاده کرد. پیش از هرچیز بهتر است که به کمک اسکراب‌های لب، یک لایه برداری از آن انجام دهید.

برای بازیابی رمز عبور خود شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.