خرید دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره آکواجت بهترین کیفیت و قیمت هیدروفیشیال کاره شفا-رژ دونی

دستگاه 6 کاره نیوفیس تحت لیسانس آلمان بوده و برای مصارف کلینیکی و سالن های زیبایی کاربرد دارد. نور آبی تمامی باکتری های آکنه را در زیر سطح پوست از بین میبرد این امر باعث از بین بردن جوشهای فعال و همچنین از به وجود آمدن جوشهای جدید بدون نیاز به هیچ گونه دارویی جلوگیری میکند. از این هندپیس برای لیفت چین و چروک نقاط سطحی مانند دور چشم استفاده می شود.

  • این درمان فوراً بر روی منافذ و خطوط ظریف قابل مشاهده در صورت تاثیر گذاشته و استحکام و بافت آن را بهبود می‌بخشد.
  • میکرودرم ابریژن به افرادی توصیه می‌شود که دارای اثرات کشیدگی هستند و زیاد نگران به وجود آمدن لکه‌های روشن و تیره نیستند.
  • منافذ پوست را کوچک می کند، پوست را سفت کزده و چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هیپرپلازی کلاژن می شود، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند.
  • اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید و از چین و چروک‌ها، تغییر رنگ، جوش ناراضی هستید و به دنبال روشی برای از بین بردن این مشکلات می‌گردید هیدروفیشیال قطعا می‌تواند یکی از مناسب ترین روشها برای شما باشد.
  • افتخار میکنیم که در چهار سال گذشته با تمرکز بر محصولات پزشکی، فیزیوتراپی و بهداشتی توانستیم عرضه کننده کالاهایی باشیم که با اطمینان از کیفیت آنها سخن برانیم.

این روش جهت رفع آکنه افراد نوجوان و یا بهبود آسیب‌های ناشی از نور خورشید در افراد سالخورده استفاده می‌شود. تنها کسانی که نباید از این روش استفاده کنند، افراد دارای راش، آفتاب‌سوختگی و یا روزاسه می‌باشند. هیدروفیشیال سبب ایجاد قرمزی بیش از حد پوست (انبساط رگ‌های خونی در پوست) نمی‌شود. با توجه به این که در روش هیدروفیشیال از تخلیه مکشی (وکیوم) جهت خارج کردن چربی و آلودگی استفاده می‌شود، در زمان تخلیه التهابی ایجاد نمی‌شود.

دستگاه هیدرو فیشیال هات بابل

درحالیکه میکرونیدلینگ نباید روند دردناکی باشد اما برخی از بیماران ناراحتی‌هایی را در طول درمان و پس از آن گزارش کرده‌اند. اگر تحمل درد را ندارید پس هیدرودرم (هیدروفیشیال) راهی بسیار بهتر خواهد بود. سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از این هندپیس برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد. دستگاه فرکانسی 4 سری پرتابل جزو بهترین محصولات هیدروفیشیال می باشد.

سری هیدرودرم که با لبه ساینده ای که دارد به آرامی پوست را لایه برداری میکند. •تا ۲۴ ساعت پس از درمان از محصولات مراقبتی و آرایشی تحریک کننده پوست استفاده نکنید و به محافظت در برابر آفتاب توجه کنید. تحریک کننده و آرامش بخش پوست ، تمیز کردن پوست، از بین بردن پوست مرده و جوش های سر سیاه. این می تواند بافت سلولی را تخریب کرده، بیماری ژنتیکی و پیری بدن را به دنبال داشته باشد. آنتی اکسیداسیون هیدروژن بسیار قوی تر از ویتامین C، هویج، لسیتین و غیره است.مردم امروزه با مواد حاوی آنتی اکسیدان آشنا هستند. اگر هدف اصلی‌تان کاهش زخم‌های آکنه و پوست شل است پس میکرونیدلینگ گزینه بسیار خوبی برای درمان این مشکلات است.

هیدروفیشیال 6 کاره نیوفیس

(۴) با استفاده از دسته اولتراسونیک در نزدیک ناحیه درمان بمانید و دکمه شروع را روی صفحه فشار دهید تا عملکرد اولتراسونیک شروع شود. (۴) با استفاده از دسته RF به ناحیه درمان نزدیک کنید و دکمه شروع را روی صفحه فشار دهید تا عملکرد RF شروع شود. (۴) دکمه روی تفنگ اسپری را فشار دهید سپس تفنگ شروع به کار کرده و ناحیه درمان را هدف قرار می دهد.

حساب کاربری

ویژگی های دستگاه هیدروفیشیال اسمارت آیس بلو آنالیز پوست 2021 قابل استفاده به صورت سالنی و کلینیکال تشخیص مشکلات پوستی به صورت هوشمند دارای تکنولوژی عکسبرداری 3 طیفی دارای رزولوشن بالا و تشخیص با قدرت تفکیک زیاد… بله، می‌‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) در اکثر نقاط بدن استفاده کرد و معمولاً برای پشت و باسن افرادی که دارای پوست چرب هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. مشاورین مجموعه تخصصی پزشکی رخ آرا اطلاعاتی کامل و دوستانه در اختیار شما قرار می‌دهند. سپس ما جلسات خود را با توجه به تایم شما تنظیم می‌کنیم، تا بهترین نتایج ممکن را دست آوریم. استفاده از هرگونه روش لایه‌برداری پوست (لیزر درمانی و پیلینگ) به مدت 2 هفته قبل از هیدروفیشیال خودداری کنید. میکروقطرات آب دستگاه، سلول های لایه مرده پوست و سایر آلودگی هایی که در پوست نفود کرده را شل میکنند تا منافذ پوست از این آلودگی ها پاک شود.

ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج اولتراسونیک با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. سونوگرافی کاربردی ، با انواع آرایشی و بهداشتی کرم ، برای تقویت سازمان به جلوه زیبایی ، به پوست نفوذ می کند. دسته ار اف دو قطبی با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده انسانی میتونه از طریق پوست به درون سلول های عضلانی بره و با استفاده از ATP انرژی موجود در داخل سلول، سلول ها را قادر به بازیابی مجدد عملکرد طبیعی و حیات خود میکنه. این هندپیس دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره خیلی قوی هست و کارایی های زیادی دارد. هم هیدرودرم (هیدروفیشیال) و هم لایه‌برداری شیمیایی سلول‌های مرده را از بین می‌برند.