خرید اینترنتی انواع رژ لب جامد مات، نیمه مات و رژ لب جامد شاین

بهترین گزینه برای افرادی با رنگ چهره سفید یا به اصلاح رنگ پریده، رژهای صورتی و هلویی هستند. اگر به رنگ تیره علاقمند هستید، قرمز، زرشکی و بنفش گزینه های مناسبی برای زیبایی و جذابیت بیشتر چهره هستند. رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در قرن شانزدهم انگلیس برخوردار شد. در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد.

مادامون در راستای خریداری با کیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. فروشگاه اینترنتی رگا، مجموعه‌ی کاملی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی را فراهم آورده تا نیاز شما همراهان گرامی را برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی را برآورده نماید. در حال حاضر برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد و انواع رژ لب‌های جامد را برای سلیقه‌ها و کاربردهای متفاوت ارائه می‌دهند.

  • اما اگر به رنگ پوست و نوع آرایش دلخواه خود دقت کنید، خرید رژ لب به یکی از لذت بخش ترین روتین های زندگی شما تبدیل می شود.
  • یکی از بهترین ویژگی های این رژ لب، ترکیبات سالم و طبیعی آن است که دارای تائیدیه سازمان غذا و دارو است.
  • رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در قرن شانزدهم انگلیس برخوردار شد.
  • از آن جایی که رژ لب تماس مستقیم با دهان دارد، کیفیت بالای آن بسیار مهم است.
  • مواد اولیه به کار رفته در رژهای گیاهی کاملا طبیعی هستند و مانند سایر انواع رژ لب ها از مواد اولیه شیمیایی تشکیل نشده اند.
  • با توجه به تقاضای بالا برای خرید، رژ لب ها در انواع مختلفی تولید می شود که البته خرید رژ لب جامد و خرید رژ لب مایع طرفداران بیشتری دارد.

رژ لب های مایع نیز دارای بافت مایع هستند که با اپلیکاتور مخصوص خود می شود از آنها استفاده کرد. بسیاری از رژ لب ها حاوی سرب هستند ، که بسیار مضر است و باعث صدمات جبران ناپذیری می شود. برخی از آنها باعث آلرژی ، تحریک پوست لب ها و پوست اطراف لب می شوند. برخی مواد شیمیایی مضر و فلزات سنگین موجود در آن نیز می توانند باعث سرطان شوند.

رژ لب جامد این لی مدل Bonbon شماره 210

اولین رژ توسط یک دانشمند عرب به نام ابولکاسی اختراع شد اما گرلن نخستین شرکتی بود که موفق شد تا به صورت تجاری اقدام به تولید رژ لب نماید. این کمپانی فرانسوی رژهای خود را به وسیله موم طبیعی زنبور عسل و روغن کرچک تولید کرد که این محصول مورد استقبال بسیاری از خانم ها نیز قرار گرفت. اگر از من بپرسید، بهترین روش برای تست رنگ رژ لب است تا ببیند آیا چهره شما با چهره شما مطابقت دارد یا خیر. • استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب‌های شما می‌شود، پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید.

رژ لب جامد کالیستا سری Color Rich شماره L58

شما می توانید انواع رژ لب مات را از سایت میس و مستر خریداری کنید. برند فرانسوی شنل سال‌هاست که محصولاتی باکیفیت بالا تولید می‌کند. استفاده از رژ لب‌های این برند احساس اعتماد به نفس و جذابیت مضاعف در خانم‌ها به وجود می‌آورد. تنوع رنگ‌ها و ماندگاری بالای رژ لب دلایل مهمی برای محبوبیت رژ لب‌های شنل هستند. براق شدن لب بعد از استفاده از برخی رژ لب‌های مایع باعث شده است که به آنها رژ لب مایع براق بگویند. استفاده از این وسیله پرکاربرد آرایشی، به 5 هزار سال قبل برمی‌گردد.

مالیدن رژ لب مایع و استفاده از ان کمی از انواع جامد و مدادی سخت تر است و ممکن است بسیار وقت شما را تلف کرده و یا شاید هم آرایش صورتتان را به کل خراب کند. تقریبا همه رژ لب ها چه مایع، چه رژ لب جامد، چه براق و چه مات از موادی که در این پاراگراف ذکر می شود ساخته می شوند و فرمولاسیون مشابهی دارند. با این تفاوت که ممکن است درصد استفاده از این مواد در برخی از آنها کمتر و در برخی بیشتر باشد.

حال که از برند های برتر آرایشی نام بردیم، خوب است از برند های محبوب ایرانی نیز غافل نشویم. رژ لب جامد برند این لی تحت لیسانس کشور آلمان بوده و در رنگ هایی بسیار زیبا و متنوع در کارخانه های داخل کشور تولید و به بازار عرضه می شود. پوشش دهی بسیار بالای این رژ لب در کنار ماندگاری طولانی آن، این محصول را بسیار محبوب کرده است. رژ لب جامد این لی فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک بوده و عاری از سرب و پارابن است.

رژلب جامد پرکاربردترین نوع رژ لب است و به آسانی می توان از آن استفاده کرد. برند استی لادر با بیش از 70 سال سابقه برای زیبایی خانم‌ها محصولاتی از جمله رژ لب تولید و توزیع کرده است. این برند با بیشترین تنوع رنگ رژ لب توانسته مشتریان بسیاری داشته باشد.

دقت داشته باشید که هرچه مرغوبیت موم استفاده شه بیشتر باشد قیمت رژ لب مایع بالاتر می رود. اما در کنار سادگی و راحتی استفاده از این محصول آرایشی پر طرفدار، نباید از ویژگی مهم آن که یکی از دلایل اصلی خرید رژ لب جامد توسط قشر متنوعی از افراد است چشم پوشی کرد. رژ لب‌های جامد نیز با داشتن رنگدانه‌های قوی به راحتی بر روی پوست لب پخش می‌شود و ماندگاری مناسبی نیز دارند. برند فرانسوی لورال در تولید و توزیع باکیفیت ترین لوازم آرایشی شهرت دارد. اما تنوع رنگ‌ها و مدل‌های مختلف این برند اهمیت بیشتری در جلب توجه خانم‌ها دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار