خرید آنلاین و قیمت رژ لب خارجی و ایرانی با رنگ های جذاب چک چونه-رژ دونی

در هنگام خرید رژ مایع رنگی باید دقت نمایید که رنگ اصلی آنها روشن تر از چیزی است که در بسته بندی مشاهده می کنید. بنابراین وسواس و حساسیت بالایی به خرج دهید تا رژ لب مورد نظر خود را خریداری نمایید. اکثر رژ لب های مایع تنها تا چند ساعت پس از استفاده بر روی لب باقی می مانند و پس از آن جذب پوست لب می شوند. هرجای ایران که باشید برای ارسال‌های بالای 300 هزارتومان، هیچ هزینه‌ی پستی دریافت نمی کنیم. تمام محصولات موجود در فروشگاه، دارای پروانه بهداشتی ورود و یا ساخت از وزارت بهداشت هستند.

  • رژ لب یا به قول قدیمی ها ماتیک یکی از تاثیرگذارترین و پرکاربردترین محصولات آرایشی برای زیبایی چهره است که معمولا در کیف آرایشی همه خانم ها یافت می شود.
  • شاید در دفعات اول نتوانید خط لب را تمیز و مرتب بکشید اما با تمرین و تکرار حتما به مهارت لازم و کافی دست خواهید بافت.
  • حال که از برند های برتر آرایشی نام بردیم، خوب است از برند های محبوب ایرانی نیز غافل نشویم.
  • روغن‌ها باعث می‌شوند که رژ لب‌ها بافتی نرم تر و نیز اثری ضد میکروبی و مرطوب کننده پیدا کند.

اگر به یک مراسم رسمی و تجملاتی دعوت شده اید بهتر است رژ لب مرواریدی را انتخاب کنید. ابتدا رژ رنگی دلخواه خود را بزنید سپس رژ مرواریدی را از روی آن استفاده کنید. در اینصورت نه تنها رنگ مناسب و دلخواهی به لب هایتان داده اید، بلکه روشنایی و تلالو خیره کننده ای نیز بر روی لب های خود خواهید داشت.

اطلاعات سایت

پوشش دهی بسیار بالای این رژ لب در کنار ماندگاری طولانی آن، این محصول را بسیار محبوب کرده است. رژ لب جامد این لی فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک بوده و عاری از سرب و پارابن است. به کمک این رژ لب شما در کنار مراقبت از پوست لب های خود، جلوه ای زیبا و طبیعی را به آن ها هدیه خواهید داد.

رژ لب جامد شون سری Aqua Charming شماره A31

از قسمت V شکل وسط لب بالایی شروع کرده و آن را به سمت دو گوشه بیرونی ادامه دهید. اگر نمی‌خواهید که مستقیماً آن بر روی لب استفاده کنید می‌توانید این کار را به کمک یک برس و یا انگشت خود انجام دهید. محصولات مای در پیشرفته‌ترین کارخانه خاورمیانه تولید شده و به کشورهای اروپایی و خاورمیانه صادر می‌شوند. برای ماندگاری بیشتر رژلب بهتر است آن را در یخچال نگهداری کنید. این کار باعث از بین رفتن باکتری‌ها (در صورت وجود) و نیز حفظ کیفیت آن می‌شود. رژ جامد لاکچری با پایه کاملاً گیاهی، موندگاری بسیار طولانی داره و ضد حساسیت هستش.

پس از اینکه برق لب را زدید، یک دستمال کاغذی را داخل دهان گذاشته و لب‌ها را به هم بزنید تا مقادیر اضافه به دستمال بچسبند. حال یک اسفنج آرایشی را درون پودر فیکساتور فرو برده و به لب‌های خود بزنید. شما می‌توانید این کار را چندین مرتبه تکرار کنید تا به مقدار ماتی مورد نظر خود برسید. یک دستمال کاغذی را تا کرده و در قسمت داخلی لب خود قرار دهید.

این محصول با کیفیت و رنگدهی فوق العاده ای که دارد، متناسب با سلایق و سبک های آرایشی مختلف می باشد. این رژ لب با طیف رنگ کاربردی و مناسب به شما کمک می کند تا نشاط و گیرایی خاصی به لب های خود بدهد. رژلب‌های جامد و مایع هردو طرفداران خاص خود را دارد و به زیبایی هر چه بیشتر لب‌ها کمک می‌کنند.

این نوع از رژ لب با براق کردن لب ها باعث بزرگ تر دیده شدن لب ها می شود و گیرایی آنها را چندین برابر می کند. باید رژ لب مورد نظر خود را متناسب با نوع پوست لب خود خریداری کنید زیرا کسانی که لب های بسیار خشک و کم آب دارند، باید از خریدن رژ لب هایی که مات یا رژلب ۲۴ ساعته هستند خودداری نمایند. پیش از خرید رژ لب باید به رنگ پوست خود توجه کنید زیرا باید رنگ رژ لب با رنگ پوست شما سازگاری داشته و در غیر این صورت ظاهری نازیبا برای شما به ارمغان می آورد. رژ لب لوسمنت مواد مغذی بسیار زیادی دارد که وجود هر یک از آن ها در این رژ لب جامد، سبب افزایش مدت زمان ماندگاری آن بر روی لب می شود؛ در نهایت این رژ لب می تواند لب ها را به خوبی پوشش دهد و ظاهری کاملا مات و جذاب ایجاد کند. رژ لب تاثیری که بر روی چهره می گذارد در حدی است که برخی افراد آن را پایه اصلی آرایش می‌دانند.