خانواده کورتین بیشترین سهم را در مراقبت از پوست Pai بر عهده دارند: انحصاری – WWD


پاریس – شرکت Famille C، شرکت هلدینگ خانواده کورتین، ا،ریت سهام Pai Skincare را در اختیار گرفته است تا به رشد برند کمک کند و آن را به رهبر مراقبت از پوست تمیز در توزیع انتخابی تبدیل کند.

در آوریل 2021، Famille C سهام اقلیت Pai را ،یداری کرد و دور سرمایه گذاری 9 میلیون دلاری سری B خود را رهبری کرد.

شرایط مالی جدیدترین سرمایه گذاری فاش نشده است.

پریسکا کورتین، مدیر اجرایی Famille C، گفت: «زمان آن رسیده است که Pai در کشور مبدأ خود، که بریت،ا است، سرعت بگیرد و در اروپا توسعه یابد. گروه کلارینز غول پیکر

سارا براون Pai Skincare را در لندن در سال 2007 تاسیس کرد که دارای گواهی ارگ،ک، وگان و بدون ظلم است.

کورتین جایگاه Pai را به‌،وان یک نام تجاری تمیز و معتبر توصیف کرد که در مواد تشکیل دهنده و منابع آن صادق و شفاف است. او تاکید کرد که Pai کنترل کامل فرمول های آن را دارد و 98 درصد از مواد تشکیل دهنده آن از منشاء طبیعی نشات می گیرد.

“[Pai ،ucts] کورتین ادامه داد: بر خلاف بسیاری از محصولات تمیز، این ویژگی بسیار مؤثر است. ما با خود گفتیم که اکنون زمان آن است که باید با آن شتاب کنیم.»

تعهد و صداقت براون نیز چیزی است که فامیل سی را به پای جذب کرد.

پریسا کورتین-کلارینز

پریکا کورتین

این چیزی است که ما دوست داریم. کورتین با اشاره به Ilia Beauty، برند آرایش تمیز مستقر در لس آنجلس Famille C که در سال 2022 ،یداری کرد، گفت: “سارا بخش بزرگی از فرآیند تصمیم‌گیری بود. او کلیدی است و مهم این است که برای آینده در کنار ما بماند.»

Pai توسط Famille C و Groupe Clarins با تخصص، مانند ارتباط با استراتژی ،ده فروشی با Sep،ra، پشتیب، شده است. این همکاری برای Pai است که تا کنون بر بریت،ا و فرانسه متمرکز بوده است و کلیدی برای گسترش برند در سراسر اروپا خواهد بود. دیگر بخش‌های مهم ،ده‌فروشی عبارتند از John Lewis در بریت،ا و Oh My Cream on the Continent، جایی که این برند عموماً یکی از پرفروش‌ترین برندها است.

Famille C همچنین قصد دارد به Pai در شتاب دیجیتال خود، به ویژه بهبود فروش در سایت تجارت الکترونیک خود، کمک کند.

امروزه Pai در 900 در در 30 کشور فروخته می شود و 40 درصد از تجارت کلی آن به صورت آنلاین تولید می شود.

کورتین در مورد اعداد صحبت نمی کند، اما منابع صنعتی ،ن می زنند که Pai حدود 10 میلیون پوند یا 12.4 میلیون دلار در ،ده فروشی سالانه تولید می کند.

کورتین گفت: “ما در مورد کل زنجیره تامین و تدارکات فکر می کنیم.”، توضیح داد که آزمایشگاه Pai در لندن امروز با سرعت کامل کار می کند. بنابراین گام بعدی می تواند افزایش ظرفیت و احتمالاً تولید برخی از محصولات این برند در تاسیسات Groupe Clarins باشد.

کورتین گفت: «در Pai هنوز محصولات زیادی برای توسعه وجود دارد.

در میان حدود 30 محصول Pai، پرفروش ترین روغن صورت Rosehip Bioregenerate است. از سال 2021 هر دو دقیقه یک بطری از آن فروخته می شد.

کورتین گفت: «آنها نرخ ،ید مجدد فوق العاده خوبی دارند و ایده واقعاً این است که به سرمایه گذاری در این امر ادامه دهیم تا به تولید محصولات مؤثر ادامه دهیم.

او تقویت‌کننده‌های ابتکاری Pai، مانند تقویت‌کننده‌های مبتنی بر قارچ و دیگری با کلاژن گیاهی را تحسین کرد.

تقویت کننده Pai

براون کمی بیشتر روی محصولات ضد پیری تمرکز خواهد کرد.

کورتین گفت: “در این مورد ما همچنین می تو،م با تخصص Clarins به او کمک زیادی کنیم.” این ابتدا در اروپا و سپس خارج از کشور است.

دیگر دسته‌بندی‌های محصولات Pai که می‌تواند روی آن‌ها تمرکز کند، روشن‌کننده‌های رنگی، مراقبت از بدن، مراقبت از بدن مربوط به بارداری و ضد آفتاب هستند.

کورتین گفت: «برای مشتریانش داشتن محافظت SPF – اما طبیعی – بسیار مهم است.

او ایجاد Famille C را شش سال پیش با هدف سرمایه گذاری در زمینه زیبایی آغاز کرد.

کورتین گفت: «ما فیلترهای استراتژیک بسیار خاصی داریم.» او توضیح داد که فرمول های محصول یک هدف بالقوه باید نوآورانه و تمیز باشد و برند باید توسط بنیانگذار یا بنیانگذاران کاریزماتیک که می خواهند به ماجراجویی خود با Famille C ادامه دهند، تجسم یابد.

کورتین گفت: “این برای ما بسیار مهم است.”

Pai تعداد قابل توجهی از گواهینامه ها را جمع آوری کرده است، از جمله وضعیت اخیر B Corp.

کورتین گفت: “این واقعا تعهد پای را از نقطه نظر توسعه پایدار ثابت می کند.”

سایر گواهینامه ها عبارتند از COSMOS Organic، COSMOS Natural، Cruelty Free International و London Living Wage.

ایده در Famille C این است که برندهایی با چشم انداز مشابه داشته باشیم که ارزش ها و DNA ی،، داشته باشند.

کورتین گفت: “هدف این شرکت سرمایه گذاری در واقع ایجاد یک گروه صنعتی است که از رهبران زیبایی فردا حمایت کند.” “هدف من این است.

او ادامه داد: «ما 100 درصد خانواده‌ای هستیم و در بلندمدت فکر می‌کنیم.

بنابراین عجله ای برای رشد یک برند وجود ندارد. هدف نیز فروش شرکت ها نیست، بلکه هدف حمایت از آنها در طول زمان است. Famille C بدون محدودیت در اندازه شرکت، مرحله سرمایه گذاری یا افق ،وج سرمایه گذاری می کند، گاهی اوقات سهام ا،ریت یا اقلیت را می گیرد.

مراقبت از مو همچنان یک دسته مورد علاقه برای صندوق است.

کورتین گفت: «ما سرمایه‌گذاری کوچکی در Ceremonia انجام دادیم که بسیار آن را دوست داریم. .

همچنین در رادار Famille C، مراقبت از پوست افراد جوان یا مسن‌تر را هدف قرار می‌دهد – به ویژه مراقبت از پوست درجه یک، که در هسته Groupe Clarins باقی می‌ماند.

کورتین گفت: «ما به همه فرصت‌های موجود نگاه می‌کنیم.

نود درصد از سرمایه‌گذاری‌های Famille C در زیبایی است، اما به دورتر نیز رفته است، از جمله یک هتل در ج، فرانسه و یک قلعه فرانسوی، مملو از یک تا،تان در حال کار.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/exclusive-courtin-family-takes-majority-stake-pai-skincare-1235607443/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با