جزیره بهشت ​​اکنون محصولات مراقبت از بدن را می فروشد – WWD


جزیره بهشت ​​در حال گسترش افق ها و مجموعه های خود است.

این برند که به‌خاطر قطره‌های برنزه‌کننده پرهیاهو خود شناخته می‌شود – #isleofparadise بیش از 95 میلیون بازدید در TikTok دارد – مراقبت از بدن را معرفی می‌کند، از جمله دو مجموعه دارای سه واحد نگهداری شامل لایه‌بردارها، پاک‌کننده‌ها و مرطوب‌کننده‌ها. قیمت ها از 22 تا 28 دلار متغیر است. آنها این هفته در Sep،ra اولین بازی خود را آغاز ،د.

اگرچه این یک دسته جدید است، مارک ا،یک، بنیانگذار و مدیر اجرایی آزمایشگاه زیبایی آینده، شرکت مادر جزیره بهشت ​​به همراه بایوما و تان-لو،، گفت که این یک پیشرفت طبیعی دلیل وجودی این برند است.

همیشه درباره این بود که چگونه به مردم این احساس را می‌کنیم که بهترین نسخه از خودشان هستند، و چگونه با کمک بیرونی به آنها در درون کمک می‌کنیم. برای ما، این ،یب آن اشتیاق به اعتماد به نفس، عشق به خود، پذیرش خود و اینها همیشه DNA ما بوده است.» “ماموریت ما تغییر مراقبت از بدن با محصولات موثری است که پوست شما و مهمتر از همه احساس شما را متحول می کند.”

مجموعه Brilliantly Bright شامل ویتامین C، اسید هیالورونیک و نیاسینامید برای مزایای روشن‌کننده است. مجموعه خواهر Confidently Clear برای صاف ، پوست به اسید سالیسیلیک، لاکتیک، ماندلیک و پلی گلوتامیک متکی است.

گسترش بخش مراقبت از بدن نیز یک فرصت تجاری بزرگ است و منابع صنعتی پیش‌بینی می‌کنند که این رده به 100 میلیون دلار ،ده‌فروشی جه، برای این برند در دو سال اول حضور در بازار برسد.

ا،یک در مورد این ،ن ها اظهار نظری نکرد، اما گفت که استراتژی نوآوری مبتنی بر داده او سابقه اثبات شده ای دارد. ا،یک گفت: “ما این موتور را داریم که بر داده ها، بینش و اطلاعات مشتریانمان متکی است – که استراتژی را آگاه می کند و الهام می بخشد.” “ما بسیار متصل و درگیر هستیم … مشتریان ما از قطره های ما با سایر محصولات بدن استفاده می ،د و آنها دائماً محصولاتی را می خواستند که مکمل آن باشند.”

پس از ارزیابی این دسته، ا،یک فضایی را برای اختلال دید. او گفت: “هر محصول مراقبت از بدن یا بسیار حسی و مبتنی بر عطر بود، یا بسیار کاربردی و بالینی بدون احساس بود.” ما می‌خواستیم ثابت کنیم که هر دو دنیا می‌توانند همزیستی کنند.»

این عامل احساس خوب نیز در بازاریابی برند در حول و حوش راه اندازی نقش اساسی دارد. او گفت که ا،یک لحظه یورکا خود را زیر دوش گرفت و سپس به تحقیق در مورد فواید دوش گرفتن پرداخت. او گفت: “من خودم را در یک سوراخ ،گوش از تمام این داده ها در مورد آنچه که من آن را قدرت دگرگون کننده دوش می نامم پایین آوردم.” ثابت شده است که دوش صبحگاهی خلاقیت را افزایش می دهد و دوش آب سرد می تواند گردش خون را بهبود بخشد. در این فضا، این در مورد ابتکاراتی است که ما می‌خواهیم راه‌اندازی کنیم و آگاهی را از منظر سلامتی و سلامتی افزایش دهیم و ابزارها و آیین‌هایی را به مردم بدهیم که از نظر بالینی قوی هستند.»

این راه اندازی همچنین با موفقیت در سایر برندهای تحت نظارت ا،یک همزمان است. به ،وان مثال، Byoma سال گذشته قبل از گسترش به Ulta Beauty در پاییز راه اندازی شد و در آن زمان، پیش بینی می شد در سه سال آینده بین 300 تا 500 میلیون دلار فروش ،ده فروشی داشته باشد. ا،یک همان تفکر را در برندهای ثابت خود به کار می گیرد.

او درباره راه اندازی جزیره بهشت ​​گفت: «این نحوه تفکر و استفاده مردم از مراقبت از بدن را تغییر خواهد داد. ما همین کار را با خود برنزه ، انجام دادیم و همین کار را در مراقبت از پوست با بایوما انجام دادیم. یک وجه مش، وجود دارد – هر کاری که ما انجام می دهیم دارای نیت است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/isle-of-paradise-bets-on-،y-care-1235639318/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با