جدیدترین رایحه لویی ویتون با الهام از کالیفرنیا – WWD


ال، اسراییل با قدم زدن در ردیفی از نیمکت های ردیف شده در هوای آزاد، در کنار ژاک کاوالیه-بلترود، عطرساز اصلی لویی ویتون، به شوخی گفت: “ممنون که به عروسی ما آمدید.”

این یک ازدواج هنری است. این دو آ،ین همکاری عطری خود را ارائه ،د، پنجمین عطر از این سری، Pacific Chill. آنها با مخاطب، از اینفلوئنسرها و مطبوعات مشرف به اقیانوس روبرو شدند که روز چهارشنبه بر فراز تپه های مالیبو نشسته بودند.

یک خبرنگار با خنده گفت: “آنها مطمئناً باعث سرمای اقیانوس آرام شدند.” این یک منظره مه آلود از شهر ساحلی بود، جایی که خانه لو، فرانسوی ملکی را تصاحب کرد تا مهمانان را در دنیای عطر غوطه ور کند.

این دنیایی است که از کالیفرنیا الهام گرفته شده است، با نت هایی از توت سیاه، سدرات، ریحان، لیمو، گشنیز، و همچنین دانه های هویج و پرتقال.

یک بطری 100 میلی لیتری Pacific Chill با قیمت 300 دلار به فروش می رسد.

با حسن نیت از لویی ویتون

Cavallier-Belletrud قبل از این رویداد گفت: “البته، من باید به چیزی که می‌نوشیدم احترام می‌گذاشتم. او به آبمیوه ای اشاره می کرد که الهام بخش جدیدترین خلاقیت بود: طلای 14 هویجی که در سالن پولو هتل بورلی هی، سرو می شد. او که از هویج، پرتقال و زنجبیل درست شده بود، حدود یک سال پیش هر روز صبح هنگام بازدید از لس آنجلس از آن لذت می برد. در یکی از آن روزها او با اسرائیل بود.

او توضیح داد: «هوا خیلی خوب بود. اوایل آوریل بود.

هنرمند از او پرسیده بود که چگونه از عطرها الهام می گیرد و کاوالیه بلترود گفت: “خب، ال،، این خیلی ساده است.” اطراف ما را درختان، گیاهان کوچک و بوی توت سیاه احاطه کرده بودند. گفتم خب، مثلاً الهام‌بخش این مکان، این آبمیوه‌ای است که من چند روزی است که هر روز صبح می‌نوشم و انرژی زیادی برای من می‌آورد. این برای من بسیار LA است. و این نت توت سیاه در اطراف ما.»

پسفیک چیل در آن زمان و آنجا متولد شد، با نت های میوه ای ملایم در پایان. Cavallier-Belletrud آن را رایحه سم زدایی دسته می داند.

حساسیت های سلامتی کالیفرنیا، و همچنین علل اجتماعی آن – از “حفاظت از طبیعت” تا “دفاع از اقلیت ها” – با کاوالیر-بلترود طنین انداز شده است. این عطری است که برای باز ، حواس و ذهن ایجاد شده است.

او گفت: «من عاشق ساحل غربی هستم. “من عاشق آزادی از این قطعه زمین در ایالات متحده هستم.”

اسرائیل که در لس آنجلس متولد و پرورش یافته است، ارتباط مستقیمی با شهر ارائه می دهد.

Cavallier-Belletrud درباره همکاری گفت: «با ال،، بسیار رایگان است. عطرساز مواد اولیه را در سطح جه، تهیه می کند، قبل از اینکه یک اثر را در آتلیه خود واقع در گراس زنده کند. محصور شده در ظرفی با رنگ آبی-سبز، 100 میلی لیتری. بطری Pacific Chill با قیمت 300 دلار به فروش می رسد.

تنه عطر Pacific Chill.

با حسن نیت از لویی ویتون

کاوالیر-بلترود درباره اسرائیل ادامه داد: «مذاکرات ما واقعاً برای من بسیار مهم است، زیرا او استاد کالیفرنیا است. «از آنجایی که ما با هم هستیم، هر دوی ما هنرمندان، پلی داریم که بر روی احساسات ساخته شده است. و او تمام این احساسات بسیار قوی را از کالیفرنیا برای من به ارمغان می آورد.”

اسرائیل در سال 2018 با عرضه کیف دستی Artycapucines خود که یک سال بعد عرضه شد، همکاری با Louis Vuitton را آغاز کرد. او همچنین روسری، وسایل چرمی کوچک و تخته موج سواری را با خانه درست کرده است.

اسرائیل از طریق ایمیل نوشت: «از آنجایی که در طول زمان کار با یکدیگر راحت‌تر شدیم، این برند به من اجازه داد تا در بازاریابی خلاقانه مشارکت بیشتری داشته باشم. “با Pacific Chill، این مسئولیت اضافه شده از نامگذاری عطر گرفته تا اینکه برای اولین بار به من اجازه داد تا محتوای لایو اکشن همکاری خود را با حضور میراندا کر کارگرد، کنم.”

او افزود که روی برندسازی، از جمله نام عطر، کمپین، بسته بندی و «هویت بصری» کار کرده است. هدف او این بود که «این جنبه منحصر به فرد زندگی لس آنجلس – عشق شهر به سلامتی و طبیعت و نور سرد و عجیب صبحگاهی آن – را در یک بطری به تصویر بکشد. به م،ای واقعی کلمه.”

در مورد نتیجه نهایی، او خاطرنشان کرد: «این گواهی بر استعداد ژاک است که واقعاً کاری را بسیار مؤثر انجام می دهد، واقعاً تمام این اخلاق را به تصویر می کشد، به گونه ای که هیچ عطر دیگری حتی قبل از انجام آن تلاش نکرده است. این فقط فرهنگ سلامتی LA را نشان نمی‌دهد، بلکه بخشی از آن می‌شود: شما می‌خواهید آن را اول صبح به ،وان مقدمه‌ای برای پیاده‌روی، کشش یا تمرین صبحگاهی خود به کار ببرید.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/fragrance/pacific-chill-louis-vuitton-california-scent-polo-lounge-1235656512/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با