برند پمپ پستان Willow Innovations خط مراقبت از پوست را برای تازه مادران راه اندازی کرد – WWD


Willow Innovations وارد بازی مراقبت از پوست می شود.

این برند که در سال 2014 راه اندازی شد و به خاطر پمپ های سینه پوشیدنی درون سینه بند معروف است، خط مراقبت از پوست Mama Care خود را راه اندازی کرده است که متشکل از یک بالم نوک ، با قیمت 19.99 دلار و یک روغن سینه و شکم با قیمت 29.99 دلار است.

سارا او،ی، مدیر ارشد بازرگ،، گفت: “ویلو بر روی مادر شدن جدید تمرکز لیزری دارد.” ما خود را شرکتی می‌د،م که می‌تواند ا،یستمی را حول شیردهی و نیازهای کلی مادران در آن مرحله پس از زایمان بسازد.»

هم مومیایی ، نوک ، و هم روغن سینه و شکم با کمپل، Comfort اختصاصی Willow که شامل کره دانه مورومورو، عصاره دانه کاکائو و سرامید NP است، فرموله شده اند تا پوست خشک و حساس پس از زایمان را تسکین دهند.

او،ی، با اشاره به اینکه هر دو محصول عاری از ظلم هستند، عطر یا مواد نگهدارنده ندارند و دورهای آزمایش بالینی را پشت سر گذاشته اند، گفت: “مادرهای جدید با نوک سینه های ، خورده انواع چالش ها را دارند و پمپاژ ، بدون روغن کاری می تواند ناراحت کننده باشد.” برای اطمینان از ایمنی هم برای مادران و هم برای نوزادان.

او گفت: “ما در هسته خود یک شرکت تج،ات پزشکی هستیم و بنابراین کیفیت محصول را از منظر بسیار تنظیم شده نزدیک می کنیم.”

در اوایل سال جاری، این برند پمپ سینه Willow Go خود را معرفی کرد، که مانند سایر نسل‌های Willow بدون سیم است و بنابراین امکان تحرک بیشتر را فراهم می‌کند، اما در قیمت پایین‌تری قرار دارد و در ا،ر طرح‌های بیمه تقریباً 150 دلار هزینه دارد.

«فشارهای اجتماعی وحشتناکی وجود دارد که ،ن در این مراحل زندگی از آن متحمل می‌شوند، و این وظیفه ماست که به این فکر کنیم که چگونه می‌تو،م به طور م،اداری این مشکلات را حل کنیم، و در عین حال به شخصیت کامل یک زن احترام بگذاریم – او فقط نیست. اولیری گفت: یک مادر فقط به این دلیل که تازه بچه دار شده است.

رونمایی از Mama Care به دلیل گسترش لوازم جانبی این برند در ماه سپتامبر که شامل یک کیف و یک کیف برای ،ن بود تا به راحتی ابزار پمپاژ خود را در حین حرکت ذخیره کنند، ظاهر می شود. در حالی که او،ی در مورد عملکرد این برند اظهار نظری نکرد، منابع صنعتی ،ن می زنند که ویلو در مسیر فروش 10 میلیون دلاری در سال 2022 است.

در ماه‌های آینده، این برند قصد دارد با نوآوری‌هایی که نیازهای تازه مادران را برطرف می‌کند و به دنبال به چالش کشیدن استانداردهای هویتی محدودکننده‌ای که دیگران بر آن‌ها گذاشته‌اند، عمیق‌تر به مراقبت از پوست بپردازد.

ما هنوز راه درازی در پیش داریم، اما امیدوارم محصولات ما به مادر این امکان را بدهد که با بدنی که در دوران پس از زایمان تغییر کرده است، احساس ناز و افتخار کند تا بتواند احساس غرور کند. اولیری گفت: بدن او.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/،-pump-،nd-willow-launches-skin-care-new-mothers-1235392230/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با