برند تناسب اندام Bala و کفش با نام تجاری Schutz Release Limited Shoe Drop – WWD


برند تج،ات تن، اندام Bala با برند کفش Shutz همکاری کرده است تا یک مجموعه کفش با نسخه محدود راه اندازی کند.

مجموعه جدید شامل دو تا از نمادین‌ترین سبک‌های شوتز است: بوت ماریانا با قیمت 238 دلار و صندل چرمی Keefa High Nappa با قیمت 158 دلار که هر دو در پنج رنگ اصلی بالا هستند: شنی، رژگونه، مریم گلی، دریایی و هدر.

این همکاری، درست به موقع برای تعطیلات، در مورد پیاده‌سازی رنگ‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز Bala در استایل‌های کاربردی و مد شوتز بود. ما در Schutz کفش‌های جسورانه، سرگرم‌کننده و زیبا را می‌سازیم که متن، با هر سبک زندگی است. ما از شراکت با Bala، که ماموریت و زیبایی‌شناسی آن با ما همسو است، هیجان‌زده هستیم. آنا گارزون، مدیر اجرایی شوتز گفت: مشتریان فعلی و بالقوه ما این همکاری رنگارنگ و سرگرم کننده را دوست خواهند داشت.

صندل چرمی Schutz x Bala Keefa High Nappa.

به گفته این برند، این همکاری به خوبی با مأموریت بالا همسو بود، زیرا از زمان عرضه در سال 2018، طراحی مبتنی بر آن بوده است. «بالا همیشه مد را با تن، اندام ،یب کرده است، بنابراین چه همکاری بهتر از یک برند کفش مد؟ ما بسیار هیجان زده هستیم که با Schutz، یک برند همفکر، همکاری کنیم. خلاقیت آنها الهام بخش است و محصولات آنها درجه یک است. ناتالی هالووی، یکی از بنیانگذاران بالا، می‌گوید: ما می‌خواستیم دنیای رنگارنگ بالا را زنده کنیم و به ،ن الهام دهیم که زندگی بازیگوش و پر رنگ داشته باشند.

این مجموعه با نسخه محدود اکنون در Schutz-S،es.com و در فروشگاه‌های Schutz تا زمان اتمام موجودی در دسترس است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/bala-and-schutz-limited-s،e-drop-1235428576/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با