برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار

چراکه در غیر این صورت آرایش شما خوب روی چهره نمی‌نشیند و چسبندگی کرم مرطوب‌کننده اذیتتان خواهد کرد. دقت کنید که به هیچ عنوان نباید در این کار افراط کنید، چون افراط در لایه برداری به پوست شما آسیب زیادی می‌رساند. با انجام چند مرحله ساده می توانید آرایش لایت و ملایمی را داشته باشید. برای روشن تر شدن و قرمز کردن لب ها با روش های خانگی می توان از موادی همچون؛ عسل، شکر، آبلیمو، گل رز، خیار، روغن بادام، انار، روغن هسته… در این مطلب با مراحل آرایش نود و مدل آن آشنا می شوید و می توانید این نوع آرایش را در فصل های سرد به کار برده و از…

  • تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.
  • بهتر است رژ گونه را به شکل مثلث بزنید و بخش بیرونی استخوان های گونه را تیره تر کنید و اجازه ندهید از قسمت بالای صورت رژ گونه شما به چشم ها نزدیک شود.
  • از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید.
  • کسانی که پوست های تیره دارند میتوانند از رژلب های جیغ و پررنگ مانند نارنجی ، بنفش تیره، قهوه ای، شرابی، زرشکی، آلویی، صورتی ، کاراملی استفاده نمایند.
  • برای یک آرایش روزمره و زیبا از رنگ های روشن مثل گل بهی، صورتی و قهوه ای روشن استفاده کنید.

باید بدانید که انتخاب کردن نوع ارایش صورت متناسب با صورت نقش زیادی در چهره و جذابیت شما دارد. در این مطلب می توانید مدل های شیک و زیبای انواع آرایش مناسب با چهره های مختلف را مشاهده نمایید و از آنها الگو برداری نمایید. استفاده از رنگهای خنثی برای سایه چشم، رنگهای ملایم برای لبها، محصولات مات و فاقد چربی مناسب ترین گزینه برای مدل آرایش صورت اداری هستند. برای ایجاد زیر ساخت آرایش صورت با کمک کرمی که دو تا سه درجه از پوستتان تیره تر است دو خط باریک زیر خط گونه ها و دو طرف بینی و بالای ابرو ها بکشید. سپس کرم پودر را روی پوست بزنید تا پوست خفه به نظر نرسد و شاداب تر جلوه کند.

همه دروس آرایشگری ما (کلیک کنید)

در این سبک آرایش فقط از یک تناژ رنگ برای میکاپ استفاده میشود. چون برای روز باید از لوازمی استفاده کنید که از گرد و غبار و نور آفتاب در امان باشید. در حالی که برای آرایش عصر، احتیاجی به این محصولات نیست. در این شب، میهمانان زیادی حضور دارند و قطعا شما دوست دارید در میان همه خانم ها بدرخشید. اگر شما زخم یا عیب خاصی روی صورت خود دارید نیازی نیست آن را مخفی کنید و یا از نشان داده شدن آن خجالت بکشید.

آموزش ساخت برنزه کننده پوست در خانه

در این سبک از میکاپ، با ایجاد رنگ های بسیار تند و غلیظ و مواد آرایشی بسیار زیاد، سعی در خودنمایی صورت فرد را دارد. یکی دیگر از انواع مدل های آرایشی که معمولا از مد نمی‌افتد و در تمام دنیا طرفدار دارد، سبک کلاسیک است. زمانی که به آرایش کلاسیک فکر میکنیم، به یاد خط چشم بالدار، لب های قرمز پررنگ و چشم های دودی تیره میفتیم. برای بهبود ظاهر و فعالیت های روزانه، مدل آرایش طبیعی و مینیمال به وجود آمده است. رویکرد میکاپ طبیعی، فقط شامل تغییرات ساده و نه عمده در ظاهر و صورت بانوان میباشد.

موس صورت شماره 403 (20 گرمی)

پس از انجام این مرحله چند دقیقه‌ای صبر کنید تا مرطوب کننده به طور کامل جذب پوست شما بشود و رطوبت آن به خورد پوست برود. کرم های سبُک ژلی، برای پوست های چرب بسیار مناسب هستند. حتی اگر پوست چربی هم دارید، از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید. همچنین این کرم ها از پوست شما در برابر خشکی محافظت کرده و مانع از پوسته پوسته شدن پوست در زیر کرم های زیرساز می شوند.

هدف برداشتن ابرو ایجاد قوس مصنوعی نیست بلکه باید در جهت قوس طبیعی ابرو آن را بردارید. کسانی که چشم های نزدیک به هم و یا چشم های ریز دارند ، بهتر است خط چشم پلک پایین را کامل نکشند. انتهای این خط را به خط چشمی که کشیده اید وصل نمایید تا به شکل یک مثلث در آید. سایه را با یک برس صاف و با حرکات راست و چپ یا کوبه ای روی پلکتان بزنید.