بازنشستگی سارا ماس از استی لادر – WWD


Estée Lauder Cos. نایب رئیس، سارا ماس در حال بازنشستگی است.

بر اساس بی،ه این شرکت، ماس که برای اولین بار در سال 2003 به ،وان معاون اجرایی و مشاور عمومی به شرکت ملحق شد، از اول جولای بازنشسته خواهد شد. در سال 2019 او نایب رئیس شد و به هیئت مدیره و خانواده لادر در این سمت مشاوره داد.

Fabrizio Freda، رئیس و مدیر اجرایی شرکت گفت: “سارا یک ذهن حقوقی استثنایی، یک مشاور ماهر، یک مربی ارزشمند و یک رهبر بسیار دوست داشتنی است که بینش های استراتژیک، هوش تجاری و قضاوت صحیح او کمک زیادی به موفقیت شرکت ما کرده است.” افسر، در بی،ه شخصیت باورن،ی، صداقت ثابت و همدلی عمیق او در سراسر سازمان به شدت از دست خواهد رفت.»

ماس هم در داخل و هم در خارج، بشردوستی را در اولویت قرار داد. او یکی از اولین اعضای هیئت مدیره بنیاد خیریه ELC بود، و در سال 2019 از شبکه رهبری ،ن حمایت کرد. او همچنین برنامه رهبری ،ن سارا ماس را در دانشکده حقوق دانشگاه نیویورک ایجاد کرد، جایی که او متولی و عضو هیئت مدیره است. نایب رئیس هیئت مدیره شربت خانه مش، نیویورک، در میان دیگر تلاش ها است.

ویلیام پی لادر، رئیس اجرایی، در بی،ه ای گفت: “سارا که سال ها مشاور ارشد تجاری مورد اعتماد بود، روابط قوی را در خانواده جه، ELC ما و در سراسر صنعت گسترده تر ایجاد کرده است.” با قدرد،، تحسین و احترام می گویم که رهبری پویا و راهنمایی های متخصص او واقعاً از دست خواهد رفت.»

لئونارد A. Lauder، رئیس بازنشسته، اضافه کرد: «سارا میراثی از فداکاری، اشتیاق و حرفه‌ای بودن واقعی را در ELC به جا خواهد گذاشت. از طرف شرکت و کل خانواده لادر، می‌خواهم از سارا به خاطر مشارکت فوق‌العاده‌اش در ،ب‌وکار ما در 20 سال گذشته تشکر کنم و برای او بهترین‌ها را در بازنشستگی شایسته‌اش آرزو کنم.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/estee-lauder-sara-moss-to-retire-1235624733/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با