بازار Kure در خیابان پنجم ساکس راه اندازی می شود و بر رشد ایالات متحده تمرکز می کند – WWD


Kure Bazaar ادعای بزرگتری در ایالات متحده دارد

برند فرانسوی لاک‌های دوستدار محیط‌زیست پیشگام در 17 نوامبر در گوشه‌ای از گل سرسبد خیابان ،س در نیویورک به نمایش درآمد. این اولین باری بود که Kure Bazaar یک فروشگاه بزرگ را افتتاح کرد و خدماتی را در کشور ارائه کرد.

کریستین دیوید، موسس این برند گفت: «ما همیشه دوست داریم بین مد و زیبایی باشیم. ما در صنعت مد متولد شدیم.

ی،ی پشت صحنه نمایش های مد، جایی که محصولات Kure Bazaar در مدل هایی مانند ژان پل گوتیه، استلا مک کارتنی و کت واک های Balmain استفاده شده است.

دیوید، که رابطه با ،س را “همخو، زیبا” خواند، گفت: “رنگ‌های ما مانند یک ا،سوری مد هستند.”

مکان 130 فوت مربعی کوره بازار در آنجا، که محصولاتی را نیز ارائه می دهد، در طبقه دوم فروشگاه بزرگ است.

ایالات متحده امروز در میان اولویت های اصلی این برند قرار دارد.

«اکنون یک تقاضا و روند بزرگ در مورد مراقبت از ناخن وجود دارد [in the country]دیوید گفت. “این یک چهره از شوق طول، مدت ژل در گذشته نزدیک است.”

از زمان عرضه Saks، روغن کوتیکول ارگ،ک Kure Bazaar بهترین فروش را داشته است.

روغن کوتیکول ارگ،ک کور بازار

دیوید، که لاک ناخن این برند را «مثل یک محصول کوچک لو،» می‌داند، می‌گوید: «این 100 درصد ارگ،ک است – اولین مورد در جهان، با تزریق گل رز».

افتتاحیه های بیشتری در ایالات متحده ممکن است در میامی، لس آنجلس و سانفرانسیسکو در حال پیشرفت باشد.

او گفت: «این قطعاً برای ما شروع جدیدی برای این برند است.

بازار Kure با بیش از 200 واحد انبارداری در سرتاسر جهان در 500 تا 600 در یافت می‌شود، اگرچه عمدتاً در اروپا است. پرفروش‌ترین‌های آن به طور کلی شامل پایه‌هایی مانند سوپر بیس با سیلیسیم است که این نیز یک درمان است.

فرانسه بزرگترین بازار کوره بازار است و پس از آن بریت،ا و ژاپن قرار دارند. انتظار می رود که یک نوار ناخن و خدمات در توکیو نیز در طی 12 ماه آینده افتتاح شود.

این برند که در می 2012 در فروشگاه بزرگ Bon Marché در پاریس راه اندازی شد، سال گذشته جشن 10 سالگی خود را آغاز کرد – و این جشن تا سال 2023 ادامه خواهد داشت.

بازار کوره سالانه حدود 1 میلیون محصول به فروش می‌رساند که لاک ناخن 16 یورو و پایه آن 22 یورو است. به طور متوسط ​​سالانه حدود 25 درصد رشد فروش ارگ،ک را ثبت کرده است.

توسعه فعالیت تجارت الکترونیکی آن یکی دیگر از تمرکزهای سال 2023 است، اگرچه آجر و ملات اولویت این برند باقی مانده است.

“من نمی خواهم تبدیل به یک [di،al-first] دیوید ادامه داد.

در سپتامبر 2022، Kure Bazaar برای اولین بار سرمایه خود را به Vesper Investis،t باز کرد، که سهام اقلیت را برای کمک به حمایت و توسعه ،ب و کار در اختیار گرفت.

دیوید گفت: “ما همیشه به تحقیقات بیشتری نیاز داریم.”، تاکید کرد که Kure Bazaar آماده است تا فرمول سوم محصول خود را عرضه کند و این برند همیشه قصد دارد با نوآوری پیشگام باشد.

او ادامه داد: من در مورد ایالات متحده خواب می بینم. اگر قوی نباشید، رفتن جدی به ایالات متحده ممکن نیست.

مدیر اجرایی اکنون زمان خود را بین پاریس و نیویورک ت،یم می کند.

او گفت: «من قطعاً می‌خواهم مشتریان و مشتریان جدیدم در نیویورک را بشناسم.

در ادامه مسیر، بازار کوره ممکن است بیشتر درگیر دنیای مهمان نوازی شود.

دیوید گفت: «این به م،ای فضای بیشتر، زمان بیشتر است – من ایده زمان را دوست دارم – مراقبت از مردم.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/kure-bazaar-launches-saks-1235464640/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با