ایلیا بیوتی کرم دور چشم را منتشر می کند، مراقبت از پوست را گسترش می دهد – WWD


ایلیا بیوتی به مراقبت از پوست متمایل است.

این برند که در سال 2011 راه اندازی شد، روز سه شنبه ، دور چشم فعال Bright S، خود را معرفی کرد.

با قیمت 46 دلار، ،یبات کلیدی شامل عصاره رازیانه دریایی (یک جایگزین گیاهی رتینول برای روشن، سفت و صاف ،، طبق گفته برند)، عصاره آووکادوی چرخه‌شده (یک ماده فعال بدون ضایعات برای کاهش ظاهر سیاهی دور چشم و سیاهی دور چشم است. پف کردگی) و همچنین کافئین و پپتیدها (که به رفع پف نیز کمک می کنند). این برای رفع مشکلات زیر چشم ساخته شده است تا افراد بتوانند راحت تر از کانسی، استفاده کنند.

بنیانگذار ساشا پلوسیچ سال هاست که با در نظر گرفتن پایداری، مواد مراقبت از پوست را در لوازم آرایشی خود تزریق می کند. (برای بازیافت ،، ،یداران می توانند بر،ب حمل و نقل رایگان را در Iliabeauty.com/recycling درخواست کنند و لوله، نوک و کلاهک را از طریق Pact Collective بازیافت کنند.) او شروع به فرمو،یون محصولات آرایشی در داخل گاراژ خانواده اش کرد و ،ب و کار را به یک برند 100 میلیون دلاری تبدیل کرد. در سال 2021 – که توسط شرکت هلدینگ خانواده کورتین-کلارینز، Famille C، در فوریه 2022 ،یداری شد.

، دور چشم ایلیا بیوتی Bright S، Activated Eye با قیمت 46 دلار، از عصاره رازیانه دریایی، یک جایگزین گیاهی رتینول استفاده می کند.

با حسن نیت از ایلیا بیوتی

پلوسیچ درباره فامیل سی گفت: “این اولین باری است که آنها ،ی را ،یداری می کنند، بنابراین برای آنها جدید است.” و برای ،یداران، آن‌ها می‌خواهند این را ببینند زیرا برای آن پول پرداخت کرده‌اند و برای انجام خوب به آن نیاز دارند. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع فکر می‌کنم، و چون برای هر دوی ما بسیار جدید است، آموخته‌های زیادی به همراه دارد. ما مشتاقیم که با هم موفق شویم و این احساس خوبی است.»

به گفته این شرکت، Ilia Beauty در سال 2022 شاهد رشد 40 درصدی کل سال به سال بود و پیش‌بینی می‌کند در سال 2023 در بخش مراقبت از پوست خود 50 درصد افزایش یابد. تاکنون، رنگ‌های بیرونی منتشر شده، سرم پرایمینگ، مه نور آبی، درمان لب شبانه و مومیایی کننده احیاکننده بوده است.

Plavsic به ،وان بنیانگذار، توسعه محصول، خلاقیت و بازاریابی را هدایت می کند و به دنبال معرفی بیشتر مراقبت از پوست است. اما محصولات باید “با یکدیگر صحبت کنند” او گفت: “یکی از بزرگترین کارهایی که ما چند سال پیش انجام دادیم با Skin Tint بود. برای من واقعاً سخت بود که فونداسیون من با مرطوب کننده و SPF من صحبت کند و این موارد چگونه ارتباط برقرار می کنند.”

Super Se، Skin Tint – محصول قهرمان این برند، که از زمان عرضه در سال 2019 بیش از 1 میلیون دستگاه فروخته است – یک ، پودر، مرطوب کننده و SPF در یک واحد است. با حرکت رو به جلو، هدف ایجاد محصولاتی است که مشکلات را حل کرده و به طور یکپارچه با یکدیگر کار می کنند، در حالی که همچنان به پایگاه مشتری (یک مشتری وفادار، 18 تا 65 ساله) گوش می دهند.

پلوسیچ از Famille C اضافه کرد: «ما باید به برخی تخصص ها تکیه کنیم و به اطلاعات، مواد خام، مقررات نظارتی، که با هر ،یدی بسیار بزرگ است دسترسی داشته باشیم – و اطمینان حاصل کنیم که به درستی اجرا می شود. اکنون، و بنابراین فکر می‌کنم اینها مزایایی هستند که ما واقعاً می‌تو،م با ،ید به آنها متمایل شویم.»

اکنون یک تیم حدود 100 نفره (آنها در سال 2019 فقط 20 نفر بودند)، یک دفتر در لاگونا بیچ، کالیفرنیا، جایی که دفتر مرکزی برند در آن قرار دارد، باقی مانده است، اگرچه ا،ر کارمندان از راه دور کار می کنند. (پلاوسیچ قبل از نقل مکان به کانادا، جایی که اصالتاً اهل آن است، در لاگونا بیچ بود.) او فاش کرد که ایلیا بیوتی قصد دارد احتمالاً دفاتر ماهواره ای را در منطقه لس آنجلس و شهر نیویورک باز کند و یک مدل کاری ،یبی را اقتباس کند.

پلوسیچ گفت: در مرحله بعد، تمرکز بر روی «توسعه به داستان برند، بازنگری در ارزش‌هایمان و تفکر در مورد اینکه می‌خواهیم این برند در دهه آینده به کجا برود» است. “این یک تمرکز بزرگ برای سال 2023 است.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/skin-care/exclusive-ilia-beauty-sasha-plavsic-eye-cream-expanding-skin-care-famille-c-1235463722/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با