انواع مدل آرایش صورت؛ چطور آرایش صورت انجام دهیم؟ مجله ساریسا

قبل از اینکه از هر ماده آرایشی استفاده کنید، با پرایمر باید پوست‌تان را برای آرایش آماده کنید. استفاده از پرایمر مزایای متعددی دارد از جمله اینکه باعث می‌شود آرایش شما مدت بیشتری دوام پیدا کند و همچنین، باعث بهبود ظاهر پوست و رفع ایرادات ظاهری آن می‌شود. علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید.

  • همچنین با زدن کمی رژگونه تیره و مات در ناحیه چانه می توانید کاری کنید که صورت شــــما کوتاه تر به نظر بیاید.
  • فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد.
  • است که در آن هیچ محدودیتی در انتخاب رنگهای مختلف وجود ندارد.

آرایش چشم جایگاه ویژه‌ای در آموزش آرایش چشم به سبک حرفه‌ای‌ها دارد. بهتر است قبل از سایه زدن، کمی از پرایمر سایه استفاده کنید. پرایمر سایه چشم کمک می‌کند که سایه مدت زمان بیشتری روی پلک‌های‌تان باقی بماند. علاوه بر این استفاده از پرایمر بسیاری از مشکلات مربوط به سایه زدن را حل می‌کند.

هفت رژ بزرگترین وب سایت آرایشی و بهداشتی و لوازم آرایشی، رژلب ؛ رژگونه ؛ کرم پودر ؛ رنگ مو و ریمل

قهوه‌ای، طلایی، خاکستری و آبی همه گزینه‌های مناسبی برای انتخاب رنگ‌های سایه هستند. براش رژگونه را درست بالای سیب گونه خود بزنید و آن را محو کنید. رژگونه به طور معمول می بایست با یک زاویه مشخص، از ابتدای گونه شروع شده و تا شقیقه ها ادامه داشته باشد.

جراحی زیبایی پف زیر پلک

وقتی صحبت از ترتیب و مراحل میکاپ صورت به میان می‌آید، نظرات متفاوت هستند. اما باید به خاطر داشته باشید که روشی مناسب شما است که با سطح مهارت، پوست و ظاهر مطلوب شما مطابقت داشته باشد. البته به طور کلی، یک میکاپ صورت مناسب، ماندگار و جذاب است.

راهنمای جامع خرید خط چشم در سال ۲۰۲۱

برنزر را زیر فک، دو طرف گونه‌ها و اطراف پیشانی بزنید (درست مانند کانتور). استفاده از هایلایتر در بالای استخوان گونه، قوس ابرو و روی پل بینی، یک ترکیب طبیعی به شما می‌دهد. همچنین اگر مبتدی هستید، استفاده از هایلایتر پودری را به شما توصیه می‌کنیم. برای اعمال هایلایتر، براش خود را به آن آغشته کنید و به آرامی روی نقاط مذکور بچرخانید.