انواع رژ لب های زیبا و دخترانه برای خرید در سال 2022 دکتر فارمو-رژ دونی

این نوع رژها به دلیل روغن زیادی که در ترکیب خود دارند، علاوه بر اینکه ظاهری درخشان و براق می‌دهند، دارای بافتی بسیار سبک نیز هستند. هرچند رژلب‌های ساتنی و حریری ماندگاری خوبی دارند اما مقدار زیاد روغن در آن‌ها سبب می‌شود در طول روز نیاز به تمدید دوباره پیدا کنند. استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید. بهتر است که قبل از استفاده از رژ، بالم لب بزنید و با ایجاد بافتی مرطوب به حفظ سلامت پوست لب کمک کنید.

  • رژ لب های سبک که حس سنگینی و چسبندگی بر روی لب ها ایجاد نمی کنند.
  • این محصول با تشکیل یک لایه محافظ از لبتان در برابر عوامل خارجی مانند سرما و باد محافظت می‌کند.
  • در نتیجه با ترکیب دو یا چند رژ لب و کمی خلاقیت می توانید رنگ های متنوع و جذابی خلق کنید.
  • متداول ترین نوع آن، جامد و از نوع پیچی است که در پوکه های فلزی و پلاستیکی وجود دارند.
  • این برند به دلیل عدم تست حیوانی محصولات بسیار مورد توجه مخاطبان خود قرار گرفته است و محبوبیت زیادی را از این طریق کسب کرده است.

در آخر امیدواریم که اطلاعات کافی و مناسبی را درباره رژ لب کسب کرده باشید. در صورتی که شما طرفدار انواع مختلف رژهای آرایشی هستید، ممکن است در لیست ما نوع جدیدی از رژ وجود داشته باشد که آن را امتحان نکرده باشید. اما اگر به تازگی می خواهید استفاده از رژ لب را شروع کنید، ما به شما چندین پیشنهاد متنوع ارائه کرده ایم. در نتیجه از پوست لب در برابر اشعه های مضر فرابنفش، آلودگی های محیطی، گرما و سرمای شدید مراقبت می کند.

مزایا و معایب رژ لب مایع

پس از این که از رژ لب جامد استفاده کردید، متوجه خواهید شد که این رژ لب درخشندگی بسیار زیبا و خاصی به لب‌هایتان داده است. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با انواع رژ لب جامد که در بازار به وفور یافت می شوند آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید. پس برای خرید رژ لب حتما از برندهای معروف آن را انتخاب کنید و همچنین از مراکز معتبر آن را سفارش دهید.

خط لب دبل ویر شماره 10 استی لودر

رژ لب های انواع برندهای معتبر را می توانید با ضمانت اصالت از سایت سفیر تهیه نمایید. با توجه به آنکه رژ لب های موجود در مجموعه فروشگاه های سفیر از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند، بسیاری از افراد برای انتخاب رنگ دچار مشکل می شوند. اما باید گفت که انتخاب رژلب با استفاده از رنگ چهره بسیار آسان است که بر این اساس رنگ های نود که در دسته خنثی قرار دارند، جزو پرطرفدارترین رنگ های رژ لب هستند که هر خانمی می تواند از آنها استفاده کند. رژ لب یا به قول قدیمی ها ماتیک یکی از تاثیرگذارترین و پرکاربردترین محصولات آرایشی برای زیبایی چهره است که معمولا در کیف آرایشی همه خانم ها یافت می شود.

انتخاب یک رژ حاوی روغن‌های طبیعی و نرم کننده‌ها باعث افزایش رطوبت لب‌ها می‌گردد. شکلی که رژ لب پیدا می‌کند به واسطه حضور موم در ترکیبات آن است. در گذشته تنها از بیسوکس خالص به عنوان موم در ترکیب رژ استفاده می‌شد، اما امروزه از کارنائوبا نیز در ترکیب آن استفاده می‌شود.

نکته ای که باید هنگام استفاده از این محصول رعایت کنید، این است که هنگام استفاده باید ماده رژ را به آرامی خارج کنید تا ماده اصلی نشکند. آرایش کردن علاوه بر زیبایی و جذابیت، به چهره شادی و نشاط می بخشد. یکی از اقلام آرایشی که تاثیر خیلی زیادی بر روی شادابی و سرزندگی صورت شما دارد، رژ لب است.