الف بیوتی پیش بینی تمام سال را افزایش می دهد – WWD


در حالی که شرکت Estée Lauder Cos پیش بینی سالانه خود را در روز چهارشنبه کاهش داد، شرکت زیبایی انبوه Elf راهنمایی هایی را ارائه کرده است.

برای سال مالی 2023، Elf اکنون انتظار فروش خالص بین 478 تا 486 میلیون دلار را دارد، در حالی که راهنمای قبلی بین 448 تا 456 میلیون دلار بود.

انتظار می‌رود سود کاهش‌یافته تعدیل‌شده هر سهم بین 1.07 تا 1.10 دلار باشد که بالاتر از پیش‌بینی قبلی 0.84 تا 0.87 دلار است.

در سه ماهه دوم منتهی به 30 سپتامبر، فروش خالص 33 درصد افزایش یافت و به 122.3 میلیون دلار رسید که عمدتاً ناشی از قدرت در کانال‌های ،ده‌فروشی و تجارت الکترونیک بود. این رقم در مقایسه با 91.9 میلیون دلار در سال گذشته بیشتر بود و پیش بینی 115 میلیون دلاری وال استریت را ش،ت داد.

درآمد خالص 11.7 میلیون دلار بود که نسبت به 5.7 میلیون دلار در سال گذشته افزایش داشت. سود کاهش یافته هر سهم 0.21 دلار بود.

ترنگ امین، رئیس و مدیر اجرایی Elf در مصاحبه‌ای به WWD گفت: «ما واقعاً به این افتخار می‌کنیم که تیم می‌تواند پانزدهمین سه ماهه متوالی رشد ما را ارائه دهد و این بار 33 درصد رشد داشته باشد. و من همیشه به زم، که سهمی را تصاحب می‌کنیم و 115 امتیاز از سهم بازار را در این سه‌ماهه به دست آورده‌ایم، بسیار افتخار می‌کنم، بنابراین این یک سه ماهه فوق‌العاده برای ما بود.»

او اضافه کرد که در حالی که او شاهد کاهش ارزش و اعتبار است، این شرکت همچنین در حال افزایش سهم است و اخیراً در رتبه بندی لوازم آرایشی رنگی از مشکل Revlon پیشی گرفته است.

ما با فاصله بسیار سریع‌ترین و بهترین برند لوازم آرایشی در حال رشد هستیم. ما فقط از Revlon برای رتبه چهار در مجموع عبور کردیم. و بنابراین من فکر می‌کنم که ما از هر دو جنبه، هم از نظر اعتبار و هم از نظر توده‌ها، ذینفع هستیم.» امین ادامه داد.

در مورد افزایش قیمت، Elf، که همچنین مالک Keys Soulcare با مشارکت آلیشیا کیز است، در ماه مارس در واکنش به هزینه‌های حمل‌ونقل بالاتر و فشارهای تورمی روی حدود دو سوم اقلام، قیمت‌ها را افزایش داد و یک سوم دیگر را دست نخورده گذاشت و این بر تقاضا تأثیری نداشت. به گفته امین. در حال حاضر، او نیازی به افزایش قیمت بیشتر نمی بیند.

در دوره تعطیلات پیش رو، امین به قول خودش بسیار مطمئن است و خاطرنشان می کند که استراتژی شرکت در کنار گذاشتن کیت های تعطیلات به جای تمرکز بر محصولات کلیدی نتیجه داده است.

“من فکر می کنم بینش اساسی این است که Elf، با توجه به مقرون به صرفه بودن، یک نام تجاری فوق العاده برای هدیه است، چه ما آن را در جعبه قرار دهیم و چه مصرف کننده آن را در جعبه قرار دهد، بنابراین ما امسال با همان استراتژی می م،م. ما ممکن است چند کیت تعطیلات محدود به صورت آنلاین و با برخی از ،ده فروشان خود داشته باشیم، اما تمرکز واقعی بر روی اقلام اصلی اساسی است که واقعاً باعث حرکت ما می شوند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/e-l-f-beauty-raises-full-year-forecast-beauty-1235407531/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با