ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ راه‌حلی برای مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم آکادمی کوین نیک مارکت-رژ دونی

قیمت های مورد انتظار با توجه به شاخص های متفاوت میان 4.65 دلار تا ناحیه 6.1 دلار متغیر است اما قیمت 5.24 دلار شانس بیشتری را دارد. بسیاری از سرمایه گذاران دلیل عدم رشد قیمتی MATIC را مشکل عرضه بسیار زیاد توکن ها می دانند ، اما به صورت همزمان آن ها برای ثبت قله های جدید قیمتی برای توکن MATIC بسیار امیدوار هستند. سپس دسترسی کاربر به این توکن‌ها در شبکه پالیگن آزاد می‌شود و می‌تواند از طریق آن با اپلیکیشن‌ها و امور مالی غیرمتمرکز در شبکه اتریوم تعامل برقرار کند. پالیگان در ابتدا با نام شبکه ماتیک کار خود را آغاز کرد که بعدها به پالیگان تغییر داده شد.

  • البته، دسترسی به سیستم های پرداخت در ایران در برخی اوقات مشکل ساز خواهد شد اما با پلتفرم معاملاتی کافه ارز می توانید معادل ریالی ارز دیجیتال خود را در کارت بانکی خود دریافت کنید.
  • تمرکز پروژه پالیگان بر روی کاهش پیچیدگی مقیاس ‌پذیری و معاملات بلاکچین فوری است.
  • رمز ارز ماتیک در سه شبکه ERC20 با کارمزد بالا،شبکه BEP20با کارمزد کمتر، BEP2‌ و Polygon network قابل معامله است.
  • با توجه به اینکه ارز ماتیک Matic رتبه 22 را در بین لیست وبسایتcoinmarketcapدارد و از این لحاظ توکن Matic ارز معتبری محسوب می‌شود؛ از این رو در بسیاری از صرافی‌های برتر قابل معامله است.
  • در زمان نوشتن این مقاله ارزش کل بازار پالی گان به حدود 86 میلیون دلار میرسه و با قرار گرفتن در رتبه 113 مارکت سهم 0.01 درصدی از کل بازار ارز های دیجیتال رو به خودش اختصاص داده.

شما میتوانید از 3 روش ارز دیجیتال ماتیک را از مجموعه “پی ام ایکس چنج ” با قیمتی منصفانه و بدون کارمزد خریداری نمائید. ارز دیجیتال پالی گان که قبلاً با نام Matic Network شناخته می‌شد، چارچوبی برای ایجاد شبکه‌های بلاکچین به هم متصل است. پالی گان در اکتبر 2017 میلادی توسط جینتی کنانی ، ساندیپ ناوال و آنوراگ ارجون ، دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین و یک مشاور بازرگانی تاسیس شد. پالی گان قبل از انتقال به شبکه خود در سال 2019 میلادی، کمک بزرگی برای اکوسیستم اتریوم بود.

خرید ارز ماتیک

این توکن بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده است و در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد و قابلیت استخراج ندارد. با توجه به رشد ارز دیجیتال ماتیک باید گفت که اکنون این ارز رتبه 17 از بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است؛ شما می‌توانید این ارز را در بسیاری از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز خریداری کنید یا بفروشید. ارز دیجیتال ماتیک یکی از ارزهایی به شمار می‌آید که اگر بتواند در کانال صعودی به مسیر خود ادامه دهد تا حدود قیمت 1.62 دلار رشد خواهد کرد. البته برای تحلیل درست این ارز دیجیتال باید نگاهی به وضعیت قیمت‌ بیت کوین نیز داشته باشید، چرا که شرایط این ارز نیز می‌تواند بر رشد ارز ماتیک تاثیر بگذارد. ما در سرمایه گذاری بین المللی آداس امیدواریم که با مطالعه این مقاله به طور کامل با ”تحلیل قیمت ارز دیجیتال ماتیک” به طور کامل آشنا شده باشید . شما می توانید با اشتراک گذاری این مقاله منتشر شده در مجله سرمایه گذاری آداس به پیشرفت ما کمک کنید و با ارسال نظر هایتان به بهینه سازی این مقاله نیز کمک کنید.

با مطالعه مقاله ”تحلیل قیمت ماتیک” منتشر شده در مجله سرمایه گذاری آداس شما به طور کلی با احتمال های ممکن برای حرکت قیمت توکن MATIC آشنا می شوید. این سطح از آشنایی می تواند برای شما هنگام خرید یا فروش ارز دیجیتال مفید باشد. در زمان نوشتن این مقاله ارزش کل بازار پالی گان به حدود 86 میلیون دلار میرسه و با قرار گرفتن در رتبه 113 مارکت سهم 0.01 درصدی از کل بازار ارز های دیجیتال رو به خودش اختصاص داده. بالاترین قیمت پال گان رو در May سال 2021 شاهد بودیم که به عدد 2.68 دلار رسید. الان که داریم این مقاله رو نگارش می کنیم قیمت Polygon حدودا 50 درصد پایین تر از اوج قیمتی خودش قرار گرفته.

ایپ کوین (APE) به نوبیتکس اضافه شد

پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی ماتیک و ارز مقصد را بر روی ارز مورد نظر خود قرار دهید. هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را می توانید وارد کنید و سپس اقدام به فروش این رمزارز کنید. چنانچه قصد معامله این ارز را دارید؛ با سرعت و آنی در اوکی اکسچنج آن را معامله کنید. برای خرید ماتیک بهترین کار این است که از صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده مانند نوبیتکس استفاده کنید.

کاربران در حال فرار از بایننس! علت چیست؟

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، به‌تازگی در یادداشتی به کارکنان این مجموعه هشدار داده است که در ادامه انتظار «ماه‌های سختی» را داشته باشند. او این قول را به همکاران خود داده است که «بایننس از این دوران سخت عبور خواهد کرد و پس از آن قدرتمندتر از قبل خواهند شد». ژائو همچنین گفته است «صنعت ارزهای دیجیتال لحظاتی تاریخی را سپری می‌کند، بایننس از نظر مالی همچنان قوی است و از هر زمستان بازار گذر خواهد کرد». شما می توانید با ارزهای دیجیتال داد و ستد کنید و می توانید در آینده به عنوان یک سرمایه گذاری به ارزهای دیجیتال نگاه کنید و از آن استفاده کنید.

با استفاده از این شبکه، افراد می‌توانند بدون ایجاد یک شبکه بلاکچین جدید، پلتفرم خود را بر روی بلاک چین اتریوم بنا کنند. تاکنون، هزاران پلتفرم بر روی اتریوم به وجود آمده‌اند و این مسئله باعث ازدحام در شبکه اتریوم و افزایش کارمزدهای این شبکه شده است. در چنین شرایطی، حضور بستری برای ارتباط سریع‌تر این پلتفرم‌ها با یکدیگر و افزایش مقیاس پذیری اتریوم به شدت موردنیاز بود؛ بنابراین، پلتفرم پالیگان به وجود آمد. اگرچه پالیگانشبکه بلاکچیناختصاصی خود را دارد، اما می‌تواند با متصل شدن به شبکه اتریوم، عملکرد آن را تا حد زیادی بهبود ببخشد.