ارز دیجیتال ماتیک، آینده ارز ماتیک ،خرید MATIC رمز ارز یار-رژ دونی

این تولیدکنندگان بلاک با استفاده از مکانیسم های ضد تقلب به زنجیره های اصلی می پیوندند. تمام سعی ما در این مقاله این بود که شما را با یکی از پر طرفدارترین ارزهای دنیای بلاک چین و کریپتوکارنسی آشنا کنیم. مجددا باید بگوییم که برای خرید ارز ماتیک یا بیت کوین، اتریوم، تتر، دوج کوین و…، می توانید با اطمینان خاطر از پلتفرم معاملاتی و دانش بنیان اوکی اکسچنج استفاده کنید. ارز دیجیتال ماتیک MATIC، شکلی از دارایی دیجیتال می باشد که به صورت توکن بر روی پلتفرم محبوب Polygon ایجاد شده است. این پلتفرم در گذشته با نام Matic Network شناخته می شد اما اخیرا به نام پالیگان تغییر یافته.

در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتوانید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . چنانچه در امر خرید به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . برای تجربه خرید بهتر، کارشناسان تتر ایران به صورت 24 ساعته همراه شما خواهند بود تا خریدی مقدون به صرفه و مفید را تجربه کنید. در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ارزدیجیتال این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند یا با این نهادها همکاری داشته باشد.

  • تعداد واحدهای در گردش آن ۷.۴۵ میلیارد واحد بوده و در نهایت روی ۱۰ میلیارد واحد به اتمام خواهد رسید.
  • ارز ماتیک کار خود را با قیمت 0.003 شروع کرد و تا سال 2021 به قیمت تقریبی2.63$ دست یافت.
  • شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی در کمترین زمان ممکن اقدام به تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر کنید .
  • برای کسب اطلاعات کامل و دقیق تر در مورد رمز ارز MATIC به مقاله ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ مراجعه کنید.
  • ارز ماتیک قابلیت استیکینگ هم داشته و از این طریق کاربران می توانند در افزایش امنیت شبکه سهیم باشند.

به عبارت دیگر، اعضای شبکه میزان مشخصی از رمز ارز ماتیک را به عنوان وثیقه در شبکه سپرده‌گذاری می‌کنند. سپس شبکه پالیگان در ازای این کار، امتیاز اعتبارسنجی تراکنش‌های موجود را در اختیار اعضا قرار می‌‌دهد و هرکدام که بتوانند به درستی یک تراکنش را اعتبارسنجی کنند، از شبکه پاداش دریافت می‌کنند. قیمت ارز دیجیتال پالی گان از ابتدای عرضه تا مدت‌زمان زیادی در یک محدوده مشخص دارای نوسان بود و فراز یا فرود خاصی در نمودار قیمتی آن به ثبت نرسیده است.

خرید ارز دیجیتال ماتیک

یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند. در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱، بنیانگذاران این پلتفرم اعلام کردند که قصد دارند نام آن را از ماتیک نتورک بهپالیگانتغییر دهند. پالیگان، همزمان با تغییر نام خود، دری به رویدنیای متاورسنیز گشود و از پذیرش پروژه‌‌های متاورس و پشتیبانی ازتوکن غیر مثلی ‌خبر داد. این تغییرات، افکار عمومی را به پروژه جلب کرد و پالیگان موفق شد اعتماد سرمایه ‌گذاران زیادی را به دست بیاورد. به این ترتیبخرید ارز ماتیکو سرمایه ‌گذاری در این پروژه طرفداران زیادی پیدا کرد. فروش و خرید ماتیک پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد.

تغییرات قیمت ماتیک (پالیگان)

، برای MATIC یک مگا ترند صعودی را به دلیل افزایش کاربرد قرارداد های هوشمند و افزایش نیاز به یک پلتفرم ارائه دهنده زیر ساخت برای افزایش مقیاس پذیری بلاکچین اتریوم در نظر گرفته اند. در حال حاضر متیک در تلاش است تا با ارائه راه حل های جدید برای بلاکچین ها سرعت شبکه خود را افزایش دهد و هزینه تراکنش ها را به حداقل برساند تا میان کاربران بیش از پیش محبوب شود. پلتفرم پالیگان، با تکیه بر بلاکچین اتریوم کار می‌کند و پروژه‌های مبتنی بر شبکه اتریوم را به یکدیگر متصل می‌کند. استفاده از شبکه پالیگان، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و خودمختاری یک پروژه بلاکچینی را افزایش می‌دهد.

رمز ارز ماتیک MATIC از جمله توکن های مبتنی بر استاندارد ERC-20 است و از این توکن به عنوان یک واحد پرداخت در شبکه استفاده می شود. شما می توانید این رمز ارز را در کیف پول های سخت افزاری لجر و ترزور و کیف پول های نرم از افزاری اتمیک و مای اتر ذخیره نمایید. سرعت بالا و کارمزد کمپلتفرم پالیگان، باعث شده است که پروژه‌های دیفای موجود بر بلاک چین اتریوم، خود را با این پلتفرم سازگار کرده و از آن به‌عنوان وسیله‌ای برای افزایش مقیاس‌ پذیری خود استفاده کنند. Kyber Network از راه‌اندازی استخر نقدینگی در پالیگان خبر داده است و Aave نیز بیش از ۸۵ میلیون دلار پاداش به تامین‌کنندگان نقدینگی خود در پالیگان اختصاص می‌دهد. تمام این خبرها، باعث می‌شوند که ارزش ارز دیجیتال ماتیک افزایش پیدا کرده و این ارز، ثبات قیمتی خود را حتی در زمان‌های سقوط شدید بازار، حفظ نماید. بنیان‌ گذاران پالیگان اعلام کرده‌اند که این ارز روزی جزو سه ارز بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود.

آموزش خرید پالی گان (ماتیک نتورک) – چطور پالی گان (ماتیک نتورک) بخرم؟

کارمزد بسیار پایین تراکنش‌ها؛ کارمزد شبکه پالیگان، در مقایسه با پلتفرم‌های دیگر بسیار پایین است. در حال حاضر، شبکه مبلغی معادل 0.01 دلار را به عنوان کمیسیون معاملات عادی در نظر گرفته است. قابلیت تبدیل پالیگان به اتریوم نیز در این راستا ایجاد شده است تا تعامل‌پذیری بین این دو شبکه بهتر انجام شود. در حقیقت، با استفاده از این قابلیت، توکن‌های اتریومی و NFT را می‌توان به راحتی و از طریق قراردادهای هوشمند به ساید‌چین پالیگان انتقال داد.

به عبارت ساده‌تر، شبکه Polygon قابلیت میزبانی تکنولوژی‌های مختلف را افزایش داده و توسط یک تیم غیر متمرکز توسعه یافته است. در ادامه قصد داریم به تحلیل تکنیکال Polygon بپردازیم ولی قبل از آن بهتر است کمی با این شبکه آشنا شویم. صرافی های خارجی علاوه بر امنیت و اعتبار بیشتر، این مزیت را نیز نسبت به سایت های ایرانی دارند که معامله در آنها بدون هیچ گونه محدودیتی می تواند انجام شود. در نتیجه ممکن است معامله گران ایرانی به دلایلی از جمله کمبود نقدینگی ماتیک در صرافی های ایرانی رو به معامله این رمز ارز در صرافی های خارجی بیاورند.