ارز دیجیتال ماتیک، آینده ارز ماتیک ،خرید MATIC رمز ارز یار-رژ دونی

دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند و حساب کاربران خاطی ممکن است مسدود شود. انتشار هرگونه دیدگاه غیراقتصادی، تبلیغ سایت، تبلیغ صفحات شبکه‌های اجتماعی، قراردادن اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط غیرمجاز است. کلمه ٔ کُسمِتیک فرانسوی که از کُسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است ، به داروهایی اطلاق می گردد که برای طراوت و زیبایی و محافظت پوست بدن و صورت و گیسوان به کار برده میشود.

  • پلتفرم پالیگان ساختار زنجیره شکلی دارد که به‌واسطه همین موضوع می‌توانید میلیون‌ها تراکنش را در بستر آن انجام دهید.
  • پالی گان دارای حداکثر 65 هزار تراکنش در ثانیه در یک زنجیره جانبی، همراه با زمان تأیید بلاک کمتر از دو ثانیه است.
  • همچنین شکاف قیمتی بزرگی میان صرافی نوبیتکس و دیگر صرافی‌های بزرگ دنیا وجود ندارد.
  • به این معنی که با ورود یک کاربر، توکن‌های جدید استخراج می‌کنند و با خروج آن کاربر، توکن‌ها را نابود می‌کنند.

تو این مقاله قصد داریم براتون بیشتر از ارز ماتیک نتورک بگیم و روش های خرید MATIC همچنین فروش MATIC رو براتون شرح بدیم. همه این لایه‌ها با یکدیگر کار می‌کنند تا در نهایت مقیاس‌پذیری را برای اتریوم فراهم کنند. پالیگان با این نوع معماری اجازه می‌دهد تا شبکه‌های مختلف بلاک چین به اتریوم متصل شوند تا قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز بدون مشکلاتی که اتریوم با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، اجرا کند. پالیگان چیستپالیگان یک راه‌حل مقیاس پذیری لایه دوم اتریوم است که می‌تواند صدها یا حتی هزاران تراکنش بر ثانیه را انجام دهد و به دلیل این ویژگی، سرعت تراکنش‌های اتریوم افزایش و کارمزد آن‌ها کاهش می‌یابد. پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است.

خرید ارز ماتیک

به دلیل افزایش کاربرد قرارداد های هوشمند و افزایش نیاز به یک پلتفرم ارائه دهنده زیر ساخت برای افزایش مقیاس پذیری بلاکچین اتریوم در نظر گرفته اند. با سرعت بالا و هزینه کارمزد پایین‌تر، ماتیک کوین به انتخاب اول توسعه دهندگان و ارائه دهندگان سرویس‌های بلاک چینی تبدیل می‌شود. همه این ها این بازار را به یک سرمایه گذاری بسیار پر بازده و در عین حال بسیار پر ریسک تبدیل نموده است. در نتیجه لازم است پیش از اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال راجع به این بازار و هر یک از ارزهای خاص آن به طور کامل به کسب اطلاعات بپردازید. همانطور که یک سرمایه گذاری هوشمندانه در ارزهای دیجیتال می تواند سود کلانی را نصیب شما کند، به همان نسبت خرید رمز ارزهای بی ارزش نیز می تواند سرمایه شما را به باد دهد.

روند حرکتی توکن THETA

جاینتی کنانی، ساندیپ نیل وال، آنوراگ آرجون و میهایلو بژلیچ است چهار بنیان‌گذار اصلی پالیگان هستند. چنانچه ارز ارسالی شما با بیش از 45 دقیقه اختلاف زمانی به سرمایکس برسد، مبلغ پرداختی در زمان دریافت ارز محاسبه خواهد شد. توجه نمایید در این نوع فروش، تایید درخواست بسیار سریع و خودکار انجام می شود. تنها توجه داشته باشید شبکه و آدرس های مقصد و مبدا حتما صحیح باشند در غیر این صورت ارز شما در شبکه گم خواهد شد . چنانچه تابحال اینکار را انجام نداده اید و تسلط ندارید میتوانید از پشتیبانی ما در این امر کمک بگیرید . چنانچه در امر فروش به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید .

ارز دیجیتال Polygon با نماد MATIC در واقع توکن Polygon Blockchain است که عملیات خودمختار و کاربردی اکوسیستم غیرمتمرکز را محقق می‌کند. تأییدکننده‌های MATIC باید این توکن را استیک کنند تا با ایجاد هر بلاک، پاداش آن را بگیرند. این توکن همچنین به دارندگان خود امکان شرکت در برنامه‌های حاکمیتی را هم می‌دهد تا در بهبود شبکه و تعیین بودجه در آن تصمیم‌گیری کنند.

دردسر بزرگی که باعث شده این شبکه گنجایش بیشتر کاربران را نداشته باشد و تراکنش‌ها کندتر، کارمزدها بیشتر و وضعیت روزبه‌روز نابه‌سامان‌تر شوند. چیزی که اتریوم به‌شدت به آن نیازمند است، یک لایه دوم با فضای بیشتر است تا پاسخگوی نیاز همه کاربران باشد. می توانند در صورت صرف نظر از لایه اتریوم از این لایه برای بالا بردن امنیت معاملات خود بهره ببرند. لایه سوم لایه پالیگان است که در واقع وظیفه میزبانی از بلاکچین های مستقل را بر عهده دارد. در نهایت لایه چهارم این شبکه لایه اجرایی می باشد که وظیفه آن اجرای تراکنش های توکن ارز دیجیتال ماتیک است. برای درک بهتر آینده این ارز، می‌توانیم نگاهی به رقبای آن در دنیای ارزهای دیجیتال بیندازیم.

اما حالا پالیگان به عنوان یک میزبان برای به اتصال بلاک چین‌ها به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد تا نهایت انعطاف و مقیاس‌پذیری را برای اتریوم ایجاد کند. زمانی که یک فرد به عنوان سهام‌گذار، ارز دیجیتال ماتیک را در شبکه پالیگان قفل می‌کند، به عنوان یک تولید کننده بلاک شناخته می‌شود. به این معنی که با ورود یک کاربر، توکن‌های جدید استخراج می‌کنند و با خروج آن کاربر، توکن‌ها را نابود می‌کنند. شبکه اتریوم، بستری است که امکان ایجاد پلتفرم‌های بلاک چینی و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را برای توسعه‌ دهندگان به وجود آورده است.

پالیگان اولین پلتفرم با ساختار مناسب برای توسعه مقیاس‌ گذاری و همچنین توسعه زیرساخت‌ های اتریوم است. غالبا توسعه دهندگان و پروژه ها در پی ایجاد راه حل های مقیاس بندی خود در اکوسیستم اتریوم هستند. یک گروه متخصص و کارشناس در بازارهای مالی میتواند به کاهش ریسک و افزایش سود در سرمایه گذاری کمک شایانی کند. در مقاله آموزش ساخت و انتخاب کیف پول بصورت مفصل به بررسی و مقایسه انواع کیف پول ها پرداخته و بهترین، امن ترین و سریع ترین کیف پول برای Matic Network را معرفی کرده ایم که میتوانید مطالعه نمایید.

قیمت ارز های دیجیتال

اگر این پیش ‌بینی درست باشد، سودی ۲۲۵ درصدی در انتظار سرمایه ‌گذاران پالیگان است. این فقط یک تحلیل matic است و صرفا توصیه خرید نمی باشد شما حتما باید ابتدا قیمت ارز ماتیک را بررسی کنید و در فرصتی مناسب اقدام به خرید ارز دیجیتال ماتیک نمائید. به واسطه استیک کردن (برای اطلاعات بیشتر به مقاله تفاوت ماینینگ ارز دیجیتال و استیکینگ مراجعه نمایید) توکن ماتیک، کاربران می توانند در افزایش امنیت شبکه نقش داشته باشند. برای خرید ارز دیجیتال MATIC می توانید به صرافی های معتبر مانند تتر ایران مراجعه کرده و با بهترین قیمت انواع رمز ارز ها را خریداری نمایید. با اینکه نام تجاری این پروژه به پالیگان تغییر کرده؛ بااین‌حال ارز دیجیتال ماتیک MATIC نام خود را حفظ کرده است. از ارز ماتیک برای پرداخت هزینه‌های درون شبکه و مشارکت در رویدادهای مرتبط با حاکمیت شبکه استفاده می‌شود.

توجه داشته باشید، رمز ارزهایی که در ساختار خود الگوریتم اثبات کار یا PoW دارند، از جمله رمزارزهایی به شمار می‌آیند که شما می‌توانید آن‌ها را استخراج کنید. حال در رابطه با رمز ارز ماتیک باید گفت که به این شکل نیست و در ساختار آن از الگوریتم اثبات سهام یا PoS استفاده شده است. بنابراین باید گفت که این ارز قابلیت استخراج ندارد و تنها راه برای معامله آن خریدوفروش از طریق صرافی است. یک راه حل در مقیاس لایه 2 قابلیت همکاری برای بلاک چین های سازگار با اتریوم است. ارز دیجیتال بومی ماتیک (چندضلعی) Polygon، MATIC، برای مدیریت، سهام و هزینه های گاز استفاده می شود.