آنتونی مولت، مدیرعامل گروه داوینز، رشد دو رقمی تا سال 2030 – WWD


میلان – “Continuity” رایج ترین اصطلاحی است که آنتونی مولت هنگام ترسیم استراتژی گروه Davines در کل استفاده می کند.

پس از 20 ماه حضور در این نقش، مدیر اجرایی شرکت زیبایی ایتالیایی، که برند حرفه ای مراقبت از مو Davines و بر،ب مراقبت از پوست Comfort Zone را اداره می کند، متعهد است که به “رشد شرکت در راستای هدف ما، که انجام آن است، ادامه دهد. بهترین های ما برای جهان، ایجاد زندگی خوب برای همه از طریق زیبایی، اخلاق و پایداری.”

یک مأموریت نجیب که تا کنون ثابت شده است که پردرآمد نیز بوده است، زیرا این شرکت – که در سال 1983 توسط خانواده Bollate تأسیس شد – هم اندازه و هم ردپای بین‌المللی خود را افزایش می‌دهد.

در سال 2021، این گروه 191.8 میلیون یورو فروش داشت که 25.6 درصد نسبت به سال قبل و 17.7 درصد نسبت به سال 2019 افزایش داشت. Molet افزایش 20 درصدی بیشتر به 230 میلیون یورو در سال جاری را پیش بینی کرد و اه، را بین 250 میلیون یورو و 250 میلیون یورو افزایش داد. 260 میلیون یورو فروش در سال 2023.

او عملکرد را مدیون «ثبات مداوم در سازمان ما به طور کلی، سازگاری با پیام ما در مورد پایداری، سازگاری با کانال توزیع ما می‌داند. ما به آرایشگران و زیبایی‌شناسان، به بخش حرفه‌ای ،ب‌وکار بسیار نزدیک هستیم و به نظر می‌رسد که نتیجه می‌دهد. بنابراین ما به این کار ادامه خواهیم داد.» مولت با اطمینان افزود که رشد دو رقمی شرکت را می بیند «حداقل تا سال 2030 بدون ،ید هیچ شرکت دیگری».

مدیر اجرایی در حال تسریع مسیری است که توسط سلف خود پائولو برا،ی ردیابی شده بود، که به طور گسترده به ارتقاء گروه از نظر مالی و اعتبار کمک کرد، و همچنین ماموریت متمایز جامع و پایدار آن را که با گواهینامه B Corp در سال 2016 مهر و موم شد. به ،وان مثال، زم، که Braguzzi در سال 2004 به Davines ملحق شد، کل فروش 27 میلیون یورو بود، در حالی که در سال 2019 درآمد به 163 میلیون یورو رسید و داوینز را به یکی از پیشروترین بازیکنان حرفه ای مراقبت از مو در ایتالیا تبدیل کرد.

با استفاده از تجربه خود Molet – این مدیر اجرایی قبلاً شعبه آمریکایی Davines Group را به مدت 13 سال مدیریت می کرد و در تبدیل آن بازار به بهترین بازار برای شرکت مشارکت داشت – این گروه در حال افزایش بیشتر دامنه بین المللی خود است. مولت فاش کرد که از اول ژانویه یک شرکت تابعه جدید در آلمان به شبکه این شرکت اضافه خواهد شد.

این یک بازار بسیار استراتژیک برای ما است: اول، آن [counts more than] 80 میلیون نفر… اقتصاد آن بسیار قوی است، زیرا یکی از قوی‌ترین تولید ناخالص داخلی در اروپا را دارد و من فکر می‌کنم که پیام ما در مورد پایداری به خوبی در آنجا طنین انداز خواهد شد. آنجا.

ما در بیش از 20 سال گذشته همان توزیع کننده را داشتیم، اما احساس کردیم که پس از سال ها زمان آن رسیده است که یک شرکت تابعه در آنجا تأسیس کنیم. ما یک انتقال بسیار آرام با [our partners]در واقع… و ما تصمیم گرفته‌ایم به آنها اجازه دهیم که نگه دارند [a little] مولت گفت که بخشی از توزیع است.

گروه Davines که دفتر مرکزی آن در پارما ایتالیا قرار دارد در بیش از 90 کشور جهان حضور دارد. علاوه بر آلمان، در لندن نیز شعبه دارد. نیویورک؛ پاریس؛ مکزی،یتی؛ هنگ کنگ، و دونتر، هلند. مولت گفت: در حال حاضر هیچ منفذ دیگری در خط لوله وجود ندارد.

ایالات متحده و اروپا همچنان بازارهای پیشرو گروه از نظر فروش هستند، اما این شرکت در هر کشور دو رقمی رشد کرد. به ویژه، فشار قوی در آسیا و آمریکای لاتین باعث شد تا Davines Group به ترتیب 20 درصد و 30 درصد افزایش را در این مناطق گزارش دهد. مولت با اشاره به روش های آزمایش حیوانات گفت: “ما بسیار مطمئن هستیم که مقررات جدید در چین باید درها را به روی ما باز کند.” در حالی که او هند را نیز به ،وان هدف بعدی شرکت معرفی کرد.

با ت،یم عملکرد گروه در سال 2022 بر اساس دسته بندی، فروش بخش مراقبت از مو 20 درصد رشد کرد در حالی که درآمد مراقبت از پوست 17 درصد افزایش یافت.

آنتونی مولت

آنتونی مولت

با حسن نیت از گروه Davines

اگرچه این نتایج انتظارات مولت را ش،ت، مدیر اجرایی به چالش‌های متفاوتی در سال گذشته اشاره کرد که از سه ماهه اول با تأثیر مداوم کووید-19 و تهاجم روسیه به اوکراین شروع شد.

پس از آن، در نتیجه، کل زنجیره تامین به یک چالش واقعی تبدیل شد، نه تنها از نظر افزایش قیمت‌ها، بلکه مهم‌تر از آن، از نظر در دسترس بودن مواد خام، که گاهی ما را مجبور می‌کرد تا برخی از فرمول‌های خود را به دقت تنظیم کنیم. مولت گفت. من احساس می‌کنم که کم کم دارد از ما عقب می‌ماند، اما هنوز هم احتمالاً این بزرگترین چالش امسال بود.»

مولت به یاد می آورد که برای رویارویی با این وضعیت، در اوایل سال، این گروه تصمیم به افزایش موجودی انبارها، هم از نظر کالاهای نهایی و هم از نظر مواد خام، گرفت، “که ما را قادر ساخت تا با این بحران روبرو شویم.” با این حال، شرکت مجبور شد قیمت محصولات خود را تعدیل کند – حتی آنها را در برخی بازارها دو برابر کرد – به دلیل کمبود مواد تشکیل دهنده و افزایش هزینه های انرژی.

مدیر اجرایی اعتراف کرد: «در سال 2023، ما در حال بررسی چیزی هستیم که من یک افزایش قیمت محافظه‌کارانه تهاجمی دوباره در نظر می‌گیرم.

از نظر ساختار شرکتی، پس از اعمال برخی تغییرات کلیدی مدیریتی در سال گذشته، گروه داوینز استخدام‌های جدیدی را در بخش منابع انس، و همچنین در بخش ارتباطات ایجاد کرد که مولت آن را به ،وان “تمرکز بزرگی برای ما تعریف کرد، زیرا احساس می‌کنم کارهای زیادی انجام می‌دهیم. هنگامی که صحبت از پایداری می شود که شایسته است به شیوه ای صحیح به آن اطلاع رس، شود.»

در عین حال، تخصص دیرینه گروه Davines در توسعه فرمو،یون‌های با کارایی بالا، طبیعی، بسته‌بندی‌های بازیافتی و قابل استفاده مجدد و اجرای طرح‌های سازگار با محیط زیست، دارایی‌هایی هستند که اعتبار و مزیت شرکت را در زم، که هر ،ب‌وکاری تلاش می‌کند ساختار خود را اصلاح کند، به ارمغان آورد. ارائه محصول به روشی پایدار اشتهای روزافزون مشتریان بین المللی برای محصولات زیبایی طبیعی باعث افزایش فروش این شرکت شد.

«پایداری روز به روز بیشتر و بیشتر در گفتگوی مردم حضور پیدا می کند. امروزه آمار نشان می دهد که بسیاری از مردم مایلند پول بیشتری را برای شرکت هایی با هدف و مراقبت از محیط زیست ،ج کنند و ما قطعا از این روند استفاده می کنیم.

او با اشاره به پروژه‌های مختلفی که این شرکت اجرا کرده است، گفت: «همچنین درست است که ما شاهد گرین‌شویی‌های زیادی هستیم، زیرا بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند از این روند جهش کنند، اما من فکر می‌کنم آنچه به داوینز کمک کرده است میزان تعهد آن است».

باغ گیاه شناسی در دهکده Davines در پارما، ایتالیا.

باغ گیاه شناسی در دهکده Davines در پارما، ایتالیا.

با حسن نیت از گروه Davines

به ،وان مثال، سال گذشته گروه Davines با موسسه Rodale، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در ایالات متحده که در کشاورزی ارگ،ک احیا کننده تخصص دارد، همکاری کرد. در نتیجه، دفتر مرکزی دهکده Davines خود را گسترش داد تا شامل یک مزرعه ارگ،ک احیاکننده، مرکز تحقیقاتی و مرکز آموزشی باشد که هدف آن بررسی این است که چگونه این شیوه‌های کشاورزی می‌توانند بر زنجیره تامین محصولات مراقبت شخصی تأثیر بگذارند و به طور همزمان به کاهش تغییرات آب و هوایی کمک کنند.

در اوایل سال جاری، این شرکت ایتالیایی همچنین با بیش از 30 شرکت معتبر B به نیروها پیوست تا ائتلاف زیبایی B Corp را ایجاد کند که ماموریت آن ترویج تغییرات سیستمی در صنعت زیبایی از طریق بهبود استانداردهای پایداری آن از طریق اقدام جمعی است. اینها شامل شناسایی و به اشتراک گذاری بهترین شیوه های اجتماعی و زیست محیطی است. کاوش راه حل های نوآورانه؛ انتشار نتایج، و اجرای ارتباطات شفاف برای افزایش آگاهی مصرف کنندگان در ارتباط زیبایی با مسئولیت، از جمله.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/davines-group-ceo-ant،ny-molet-double-di،-growth-germany-subsidiary-1235457177/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با