آمیریس چگونه با برندها و بیوتکنولوژی ازدواج می کند – WWD


Amyris، شرکت بیوتکنولوژی Emeryville، مستقر در کالیفرنیا، همیشه در حال تکامل است.

این گیاه در سال 2003 با کمک 42 میلیون دلاری بنیاد بیل و ملیندا گیتس برای ایجاد مولکولی برای درمان مالاریا با مهندسی ژنتیک سویه های مخمر و ،ر آنها در شربت نیشکر، به منظور تبدیل قندهای پایه گیاهی به مولکول های هیدروکربنی، زندگی خود را آغاز کرد.

از آن زمان، این شرکت این فناوری را برای توسعه مواد پاکیزه، از جمله اسکوالن مشتق شده از نیشکر، جایگزینی برای جگر ،ه در اعماق دریا، برای بازارهای بی‌شماری تطبیق داده است.

فراتر از مواد اسکوالن، ما بزرگترین تولید کننده و،ل طبیعی در جهان هستیم. ما بزرگترین تولیدکننده روغن ن،اع هندی در جهان هستیم که به مواد شوینده تاید و عطرهای تام فورد می‌پردازد. ما بزرگترین تولید کننده چوب صندل در جهان هستیم. بنابراین، یک سری کامل از مواد تشکیل دهنده وجود دارد که ما به طور پایدار تولید می کنیم، و هیچ ، دیگری فناوری آن را ندارد.

در طول همه گیری، تجارت یک بار دیگر تکامل یافت. قبل از COVID-19، 80 درصد از ،ب و کار Amyris در تامین مواد اولیه برای شرکت‌های دیگر بود، در حالی که 20 درصد باقی‌مانده برندهای مصرف‌کننده آن، از جمله Biossance بود. امروزه حدود دو سوم ،ب و کار به برندهای مصرف کننده و یک سوم بر تامین سایر مشاغل متمرکز شده است.

دلیل تغییر دو چیز بود. اول، ملو متوجه شد که آمیریس می‌تواند با قیف ، مواد به برندهای خودش، سهم بیشتری از سود داشته باشد. دوم، زم، که او سعی می‌کرد اسکوالن را به برخی از بزرگترین شرکت‌های زیبایی جهان بفروشد، اغلب به او می‌گفتند که این همان اسکوالنی است که از ،ه‌ها و روغن زیتون تهیه می‌کنند. (Amyris و دیگر شرکت‌های زیبایی بیوتکنولوژی می‌توانند مولکول‌هایی ایجاد کنند که مشابه مولکول‌های موجود در طبیعت هستند، اما در عوض در آزمایشگاه تولید می‌شوند.)

او ادامه داد: “این دیوانه است.” در سال 2015 تصمیم گرفتم که داستان خود را برای مصرف کننده بازگو کنیم، زیرا شرط می بندم که اگر مصرف کننده حقایق را بداند و مصرف کننده بیشتر و بیشتر بر روی مواد تشکیل دهنده تمرکز کند، ما برنده خواهیم شد. مارک های مصرف کننده و سپس ما بقیه صنعت را مجبور خواهیم کرد که واقعاً تصمیم‌های بهتری بگیرند – تصمیم‌هایی که بر سلامت سیاره ما متمرکز هستند، نه بر سود بی،ه زیان سود آنها.»

این شرکت در سال 2016 اولین برند زیبایی مصرف کننده خود را با نام Biossance راه اندازی کرد که در اطراف squalane متمرکز است، و اخیراً تعدادی از مارک های پایدار و تمیز را با شرکای مشهور دنبال کرد.

Amyris با توجه به حرکت تهاجمی خود به سمت مستقیم به مصرف کننده و عرضه های متعدد در سال جاری، که همه بر روی آوردن پایداری به توده ها متمرکز شده است، دریافت کننده افتخار WWD 2022 برای شرکت زیبایی با بهترین عملکرد، Small Cap است.

علاوه بر نام تجاری Stripes که نائومی واتس به تازگی راه اندازی کرده است، خط لوازم آرایشی رنگی Rose Inc. با مدل Rosie Huntington-Whiteley نیز وجود دارد. برند مراقبت از مو JVN با ستاره “چشم کوییر” جاناتان ون نس. برند زیبایی Costa Brazil با طراح سابق Calvin Klein، Francisco Costa، ​​و جدیدترین مشارکت آن – قراردادی با دیوید بکهام برای محصولاتی که قرار است در سال 2023 عرضه شوند.

PACIFIC PALISADES، کالیفرنیا - 19 اکتبر: نائومی واتس در مهم، راه اندازی Stripes که توسط آمیریس و نائومی واتس در 19 اکتبر 2022 در پاسیفیک پالیسیدز، کالیفرنیا برگزار شد، شرکت کرد.  (ع، از آرایا دوهنی/گتی ایماژ برای Stripes)

نائومی واتس در مهم، راه اندازی راه راه که توسط آمیریس برگزار می شود، شرکت می کند. (ع، از آرایا دوهنی/گتی ایماژ برای Stripes)

Getty Images برای Stripes

در حالی که ملو چیز زیادی در مورد برند بکهام نمی‌گوید، اما کنایه زد که این برند در اواسط سال آینده عرضه می‌شود و بر روی خالکوبی تمرکز خواهد کرد، که اسطوره فوتبال بریت،ا بسیاری از آنها را دارد.

موضوعی که من در توسعه این برند با او یاد گرفتم این است که در عرض یک هفته پس از انجام خالکوبی، دیگر قابل اینستاگرام نیست. شما درخشش را از دست می دهید. و بدیهی است که پوست شما تحت تاثیر قرار می گیرد. محصولی را تصور کنید که درخشش یک خالکوبی تازه را باز می گرداند و در عین حال پوست شما را تغذیه می کند و آن را سالم می کند.

و با آ،ین راه‌اندازی EcoFabulous، Amyris جوان‌تر فکر می‌کند. این نام تجاری مستقیم به مصرف کننده، که مراقبت از پوست و آرایش را در بر می گیرد و در پایان اکتبر عرضه می شود، برای جوان ترها و نسل Z طراحی شده است. بعد از آن For You، یک برند مو با همکاری بازیگر زن تیا موری و Walmart Inc خواهد بود. .، با اشاره ملو به اهمیت دموکراتیک ، پایداری.

EcoFabulous

EcoFabulous آ،ین بازی Amyris در مراقبت از پوست و آرایش است.

ع، از EcoFabulous

اما در حالی که این شرکت با تعدادی از افراد مشهور همکاری می‌کند، نمی‌خواهد به‌،وان یک انکوباتور معمولی برای برندهای مشهور دیده شود، و ملو این سرمایه‌گذاری‌ها را تا کنون به‌،وان ملاقات‌های تصادفی با ،ی توصیف می‌کند که بینش یا موقعیت بسیار جالبی در اطراف دارد. یک تقاطع خاص

او به دلیل برخی از دیگر ترتیبات تجاری آمیریس با ون نس و هانتینگتون وایتلی برخورد کرد و فاش کرد که در شناخت آنها، «بینش ظاهر شد. برای همین میگم تصادفی بوده اینطور نبود که فهرستی از افراد تهیه کنیم.»

در همین حال، واتس به توصیه دوستش، طراح سابق Calvin Klein، کاستا، ایده Stripes را به ملو ارائه کرد، که باعث شد اوندا، ،ده‌فروش زیبایی پاکی که او در سال 2014 تأسیس کرد، را به مبلغی نامشخص ،یداری کند.

به گفته ملو، مصرف کننده تاکنون به خوبی به استراتژی برند مصرف کننده Amyris واکنش نشان داده است که با افزایش علاقه به سلامتی پس از همه گیری کمک کرده است.

«مراقبت از پوست به تازگی شروع به کار کرد. به دلیل تمرکز بر سلامت در طول کووید[-19] به گونه ای از زمین بلند شد که در واقع زمین گیر بود.» «مصرف‌کنندگان می‌خواهند بدانند چه موادی را در آن قرار می‌دهید؟ چگونه فرمول بندی می کنید؟ چرا باید حرفت را باور کنم؟ و چرا این بهتر از دیگری است؟ و سپس اثربخشی و عملکرد واقعاً در اولویت قرار گرفتند. این دیگر «یک داستان بازاریابی عالی برای من بگویید» یا «یک چهره مشهور در آن قرار دهید» نیست. ما خوش شانس بودیم که در همان زمان گرد هم آمدیم که واقعاً شروع به ساختن سبد مصرف کنندگان خود کردیم.”

از نظر مالی، آمیریس تاثیری در تعداد خود می بیند. فروش در سه ماهه دوم 25 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت و به 65.2 میلیون دلار رسید. این رقم کمتر از ،ن های تحلیلگران در حدود 80 میلیون دلار است، اما این شرکت همچنین شاهد درآمد مصرف کنندگان بیش از دو برابر شد و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با 108 درصد افزایش به 43 میلیون دلار رسید. این شرکت در مقایسه با درآمد خالص 15.4 میلیون دلاری در سال گذشته، 110 میلیون دلار ضرر خالص گزارش کرده است. به دلیل هزینه های بیشتر برای ساخت موجودی و توسعه برند.

حتی پس از تمام تحولات آمیریس، ملو گفت که او همچنان این تجارت را به ،وان یک شرکت بیوتکنولوژی توصیف می کند.

“ما در عمیق ترین راه علم هستیم. هیچ، علمی را که ما در دنیا انجام می دهیم در سطحی که ما انجام می دهیم انجام نمی دهد. ما چیزی را که در دسترس ماست نمی ،یم و داستان شخص دیگری را نمی گیریم. ما به م،ای واقعی کلمه به این می‌پردازیم که بهترین مواد تشکیل دهنده در جهان برای دسته‌هایی که در آنها بازی می‌کنیم چیست. و اگر آنها به‌طور پایدار تولید نمی‌شوند، چگونه می‌تو،م آنها را پایدار کنیم تا واقعاً رانندگی کنیم و به مصرف‌کننده ارائه کنیم، بهترین پیشنهادی که می‌تو،م؟ ”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/amyris-biotech-beauty-wwd-،nor-1235396004/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با