آموزش گام به گام کاشت ناخن انواع کاشت ناخن + عکس-رژ دونی

جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت می توانید با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره در زمینه کاشتن ناخن، نسبت به تعیین وقت و رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید. بعد ناخن را به آرامی از سمتی دیگر زیر این شکل می­بریم وان را روی ناخن قرار می‌دهیم. همچنین می­توانیم برای اینکه دور ناخن ها کثیف نشوند، قبل از شروع طراحی از پیل آف استفاده کنیم و بعد از اتمام کار پیل آف را به راحتی جدا کنیم. برای هر ناخن این روند را تکرار می‌کنیم تا یک دیزاین زیبا روی ناخن شکل بگیرد. مواد این کاشت به صورت ژله آماده بوده و با استفاده از قلم مویی روی ناخن اعمال می شود.

برای دریافت هزینه دوره آموزش کاشت ناخن می بایست با سالن زیبایی نیلسا تماس بگیرید و بسته به شرایط به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی قیمت دوره اعلام می شود. پس برای انجام کاشت ناخن ابتدا نیاز به آموزش و بررسی تمام مراحل انجام آن را دارید. اگر حوصله به خرج بدهید و مراقب باشید می توانید مانند یک فرد حرفه ای برای کاشت ناخن اقدام کنید.

  • از طرفی جذابیت زیادی در ناخن‌ها ایجاد می‌کند و برای کارهای روزمره بسیار مناسب است.
  • مدرن ترین شیوه کاشت ناخن پودری، گریم ناخن می باشد که صدف ناخن را کشیده تر و خط لبخند را در ظاهر ناخن ها زیباتر می نماید.
  • علاقه اگر داری شروع کنی یکم پشت کار بذار براش و بدون که هیچ اتفاق بدی نمیفته.
  • چون با یادگیری کاشت ناخن مادر، هم کاشت ناخن با پودر و هم کاشت ناخن با ژل را یاد گرفته اید.
  • منزل با توجه به تجهیزات و مواد قابل دسترس می توانید یکی از دو روش ذکر شده را انتخاب کنید.

کاشت ناخن کوتاه مدتی است که طرفداران خود را پیدا کرده به خصوص در بین افرادی که به دلایل مختلف ناخن‌های شکننده‌ و بسیار کوتاهی دارند. از طرفی جذابیت زیادی در ناخن‌ها ایجاد می‌کند و برای کارهای روزمره بسیار مناسب است. با توجه به اینکه کاشت ناخن انواع مختلفی دارد می‌توانید از کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن پلی ژل و روش‌های دیگر برای زیبایی ناخن‌هایتان استفاده کنید. خانم هایی که علاقه مند به کاشتن ناخن می باشند اما طرفدار سادگی هستند می توانند از کاشت طبیعی ناخن استفاده کنند.

آنچه باید در مورد کاشت ناخن بدانید!

گرچه متخصصان سرطان شناسی هنوز هم نمی توانند قطعا ارتباطی بین کاشت ناخن و سرطان اعلام کنند، ولی توصیه می کنند تمام کسانی که کاشت ناخن انجام می دهند، مرتب زیر نظر متخصص پوست باشند تا با بروز هر نوع علامت مشکوک آن را بررسی کنند. شاید این موضوع باورکردنی نباشد، اما تحقیقات علمی ثابت کرده گازهای سمی موادی که برای کاشت ناخن استفاده می شود می تواند سبب مسمومیت آرایشگر و حتی مشتری شود. این نوع از مسمومیت علائم شبیه مسمومیت الکلی دارد که در موارد شدید با علایمی از جمله بروز اختلالات روانی، خونی، کبدی، قلبی- عروقی و تنفسی همراه است. مواجهه طولانی مدت آرایشگران با این بخارهای سمی می تواند زمینه ساز آسم و حتی سرطان ریه باشد. در روش کاشت پودری اگر کمتر از حد معمول از مواد استفاده شده باشد امکان ترک خوردن وجود دارد.

در نهایت مهم‌ترین مشکل فیزیکی برای ناخن‌کار، گرد سوهان‌کشی ناخن است. این ذرات شیمیایی با ورود به ریه می‌توانند سبب حساسیت شدید برای ناخنکار شوند. یا حتی اگر ناخن های زیبا و قوی دارید چرا میخواهید زمان زیادی را برای بلند شدن ناخن ها منتظر بمانید در حالی که با نشستن زیر دست یک ناخن کار حرفه ای در کمتر از یک ساعت زیبایی را به دست های خودتان هدیه میدهید.

انواع مدل و روش های کاشت ناخن | عکس، مزایا و معایب

ترمیم این کاشت به زمان بیشتری نیاز دارد زیرا حجم زیادی از مواد باید برداشته شود. این کاشت به مهارت و سرعت بسیار بالایی نیاز دارد زیرا سرعت عمل ناخنکار است که زیبایی این کاشت را دو چندان می‌کند. کاشت بیبی بومر را می‌توان با ژل یا پودر و همچنین با فرمر یا تیپ انجام داد. از مزایای کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی می‌توان به طبیعی بودن و دوام خوب آن اشاره کرد و در مقابل هزینه بالا و لزوم تماس کم با آب از معایب آن محسوب می‌شوند. به‌طور کلی کاشت توصیه نمی‌شود چون ممکن است به رشد و کوتیکول ناخن آسیب برساند و فرد دچار انواع بیماری‌ها مانند سرطان، عفونت قارچی و یا حساسیت و آلرژی شود. درصورتی که مجبور به کاشت شدید حتما به ناخن‌کار خود پیشنهاد دهید از مواد مرغوب و یاکیفیت عالی استفاده کند.

آموزش ریمو کردن کاشت ناخن در خانه تنها با ۱ روش ساده

شکستگی ها گاهاً به گوشت زیر ناخن فشار می آورد و باعث ایجاد عفونت یا قارچ می­شود. آب به تدریج زیر کاشت ها نفوذ می کند و باعث بلند شدن آن و ایجاد هواگرفتگی می­شود. بهتر است در زمان شست و شوی ظرف‌ها از دستکش استفاده کنید و بعد از هر بار شستن دست ها، آن ها را خشک کنی.