آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹-رژ دونی

بدین جهت در این مقاله به صورت گام به گام و اصولی به آموزش کاشت ناخن و مباحث مربوط در حوزه کاشت ناخن پرداخته شده است. برخی خانم ها نیز به علت واکنش های حساسیتی بدن به چسب و مواد کاشت دچار نوعی از التهاب و قرمزی و خارش پوست می شوند که فقط با از بین بردن عامل آن که ناخن مصنوعی و مواد کاشت بوده این التهاب درمان می شود. در این روش ابتدا پودر گچی را بر روی ناخن قرار می دهند و بر روی آن خط های نا متوازن با لاک مشکی می کشند سپس با استون یا لیکویید بر روی رنگ مشکی رگه هایی مانند سنگ مرمر ایجاد می کنند.

  • اولین و مهمترین وسیله برای کاشت ناخن و خدمات آن، ناخنگیر است.
  • اگر ژل ناخن یا اکریلیک ناخن قدیمی دارید با استفاده از استون خالص آنها را پاک کنید تا از بین بروند.
  • امروزه بیشتر افراد به دلایل مختلف مثل زیبایی ناخن، از بین بردن مشکلات آن، نجویدن، تصمیم به کاشت ناخن می‌گیرند که عوارض و فواید زیادی دارد.
  • مواد شیمیایی که در چسباندن این ناخن های مصنوعی استفاده می شوند غیر استاندارد هستند و موجب بروز حساسیت های حاد پوستی نیز می شود.

هر چقدر توانایی بیشتری در این زمینه داشته باشید، موفق تر خواهید بود. قلم های کاشت ناخن بردو نوع هستند،قلم های کاشت پودرو کاشت ژل، قلم های کاشت پودر که از کیفیت خوبی ساخته شده باشند از موی طبیعی سمور هستند.قلم های ژلنیز از موی مصنوعی ساخته می شوند. توجه داشته باشید که ماندگاری قلم بسیار به نحوه نگهداری آن وابسته است و روش های خاص خود را دارد که می توانید در مطلبروش نگهداری قلممطالعه نمایید.( برای آشنایی باانواع قلم کاشت ناخنروی لینک آبی کلیک نمایید). باندر ژل محلولی است که باعث چسبندگی بین ژل کاشت و سطح ناخن می شود. باندر مانند پرایمر در کاشت پودر عمل می نماید با این تفاوت که چسبندگی بیشتر ایجاد می نماید و برای خشک شدن باید داخل دستگاه UV-LED قرار بگیرد. (با کلیک روی لینک آبی در مطلبی جداگانه باباندر ژل ناخن و تفاوت آن با انواع پرایمرآشنا شوید).

کاشت ناخن سیلک

در نیل آکادمی با کیفیت ترین مواد و تجهیزات بازار برای سلامتی هنرجو در حین یادگیری و تمرین به صورت رایگان در اختیار او قرار می گیرد. همچنین سه فروشگاه واقع در بازار تهران موظف به ارائه مواد و تجهیزات با نازل ترین قیمت و تخفیف ویژه به فارغ التحصیلان نیل آکادمی می باشند و فارغ التحصیلان می توانند در صورت تمایل پس از تحقیقات خود از آنها خرید کنند. امروزه با توجه به استقبال مشتریان، کاشت ناخن با ژل دارای طرفداران زیادی است. این نوع از کاشت نیز از محبوب ترین روش های کاشت ناخن بین بانوان است.

خانه/مجله های‌لتو/آموزش کاشت ناخن با تیپ

4- یکی از طراحی های کاشت ناخن دخترانه که طرفدار زیادی در فصل زمستان دارد طراحی برفی ناخن ها می باشد. رنگ های آبی، سبز و سفید از جمله رنگ های مورد پسند دختران می باشد. طراحی کاشت ناخن ها با استفاده از این رنگ ها و ترکیب آن ها با یک دیگر جلوه بسیار زیبایی به ناخن ها می دهد. تیپ‌ها برای قد دادن به ناخن به کار می‌روند و روی لبه ازاد ناخن چسبیده می‌شود. اما ناخن‌های مصنوعی کل سطح ناخن را پوشش می‌دهد و دیگر نیازی به موادگذاری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

پس یک ناخنکار منصف و با کیفیت در خارج از کشور قطعا مشتریان بیشتر و قدردان تری خواهد داشت. برای اینکه بدانید کدام روش کاشت نان بهتر است، لازم است تا به چند نکته دقت کنید. باید دقت داشته باشید که برخی مباحث آموزشی مدت زمان آموزشی معقول دارند. شما به عنوان یک ناخن کار باید بدانید که چه اصول و نکاتی باید در محیط کار شما رعایت شود. پس از شناخت ساختمان ناخن نوبت به شناخت ابزار و وسایل کار و کاربرد هرکدام از این وسایل می رسد. برای اینکه یک ناخنکار حرفه ای شوید ابتدا باید ساختمان ناخن را به خوبی بشناسید.