آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹-رژ دونی

انواع روش های گوناگونی برای کاشتن ناخن وجود دارد که برخ از آن ها عبارتند از کاشت قالبی که ساده ترین روش می باشد. کاشت پودری که پر استفاده ترین روش کاشت است و کاشت با فرمر و غیره. برای کاشت ناخن های طبیعی شما می توانید از کاور ناخن و یا از کاشت با پودر هلویی استفاده کنید.

  • ناگفته نماند در برخی از پرایمرهای بدون اسید میزان چسبندگی نیز مناسب بوده و مشکلی ایجاد نمی شود.
  • باز هم در چنین مواقعی اینکار به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی و بعد از امتحان کردن تمام موارد ایمنی صورت می‌پذیرد.
  • در صورتی که ناخن فرد مبتلا به قارچ گردد میتوان از محلول تیمول برای درمان قارچ ایجاد شده استفاده نمود.(برای آشنایی کامل باضد قارچ و انواع آنبر روی لینک آبی کلیک نمایید).
  • طبیعی است که این فرم ناخن انگشتان شما را کشیده نشان خواهد داد .
  • فلای آن تنها روشی است که در حال حاضر احتیاجی به سوهان کشی ندارد و تنها از یک درایر یا اسپری برای خشک و محکم کردن کار استفاده می‌شود.
  • پس از کار با مواد کثیف، دست خود را بشویید تا از ورود آلودگی جلوگیری شود.

برخی ناخن‌ها دچار مشکل هستند یا به صورت مادرزادی ناقص‌اند که بر زیبایی پا تأثیر می‌گذارند. در این موارد یا برای زیباتر کردن ناخن‌ها می‌توان از تیپ‌گذاری استفاده کرد. برخی اوقات فقط شست پا تیپ‌گذاری می‌شود و بقیه ناخن‌ها فقط موادگذاری می‌شوند. توصیه می‌کنیم که تیپ‌های پا را کاملاً کوتاه کنید؛ زیرا احتمال شکسته شدن زیادی وجود دارد.

کاشت ناخن با پلی ژل از تکنیک های جدید در آموزش کاشت ناخن می باشد که سختی و استحکام کاشت با پودر را دارد ولی انعطاف پذیرتر و سبک تر از آن است و ناخن هایی طبیعی با ماندگاری طولانی ایجاد می کند. در این روش از انواع کاشت ناخن حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم با چسب و قلموی مخصوص بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم. فرمر، رول های موایی هستند که که هر ورقه از آن ها دارای اندازه گیری و چسب هستند که به زیر ناخن طبیعی شما برده می شود.

عوارض شیمیایی کاشت ناخن برای ناخن‌ کارها

این نوع از کاشت دارای دوام پایین تری نسبت به کاشت پودری بوده و برای اشخاصی که طرفدار کاشت طبیعی هستند، پیشنهاد می شود. ترکیبات پودر و مواد کاشت ناخن را حتما بررسی کنید تا حاوی EMA باشد. EMA، ماده ای شبیه آکریلیک دندان می باشد و برای کاشت ناخن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است برای انتخاب جنس و رنگ خوب آکریلیک از برندهای معروف یا برندهایی که در گوگل سرچ کرده اید استفاده کنید. روش کاشت ناخن بیبی بومر، که در بین بانوان خوش سلیقه ایرانی محبوبیت بسیار زیادی دارد. همین امر موجب شده که بازار کاشت ناخن و ترمیم ناخن داغ شود و بسیاری از افراد تصمیم به یادگیری این حرفه و کسب در آمد ازین راه کنند.

دلیل معروف و پرطرفدار شدن کاشت ناخن در دنیای امروزی رو میتونیم به ارتباط گسترده نسل امروز با یک بستر رسانه‌ای و ارتباطی که حاوی مطالب زیبایی و مراقبتی بسیاری زیادی هست، بیان کنیم. در این مرحله با استفاده از سوهان دستی ناخن‌های خود را به فرم و شکل دلخواه سوهان کنید و سطح صدف را به آرامی سوهان و بافر بزنید و بعد با براش مانیکور مواد اضافی را از روی سطح ناخن پاک کنید. استفاده از محصولات کاشت ناخن و چسب های ناخن های مصنوعی می تواند زمینه ساز بروز اگزمای تماسی باشد.

شناخت ساختمان ناخن

با کمی تمرین و حوصله، تهیه مواد و وسایل مورد نیاز و یادگیری مراحل آن می‌توانید این کار را در خانه برای خودتان یا دیگران انجام دهید. در کاشت ژل دیگر خبری از لیکوئید نیست و نیازی نیست مواد تشکیل دهنده ناخن از ترکیب با لیکوئید ساخته شود. کاشت ناخن با ژل سالم تر از پودر است ولی هزینه بالاتری نسبت به پودر دارد. رنگ های عمده موجود رنگ هلویی، رنگ صورتی (رنگ طبیعی ناخن)، رنگ سفید و رنگ شفاف می باشند.

از طرفی نگرانی هایی نظیر شیوع بیماری های واگیردار نظیر کرونا نیز موجب شده خیلی از خانم ها برای کاشت ناخن خود نتوانند به سالن ها مراجعه کنند. آموزش ژلیش ناخن یکی از پر طرفدارترین موارد در آموزش کاشت ناخن می باشد. شما به کمک ژلیش ناخن می توانید زیبایی صدچندانی به ناخن های خود دهید.

یک سری کاشت ها هستن که دوام و ماندگاری پائین تری دارن، و برای کسایی که میخان در ایام پریودشون کاشت داشته باشن در عین حال کاشت هم آسیب کمتری وارد کنه، میتونن لمینت ناخن یا کاشت فلایون رو انتخاب کنن. این نوع کاشت زیر مجموعه کاشت ژل است و تنها تفاوت آن‌ها جایگذاری فیبر به جای تیپ می‌باشد. مقالات و توصیه‌های “زیبامون” برگرفته از برترین و به‌روزترین منابع بین‌المللی هستند، اما به تمامی کاربران گرامی اکیدا توصیه می شود قبل از انجام موارد درمانی حتما با پزشک خود مشورت نمایند. اگر تنها برای زیبایی ناخن می‌خواهید کاشت انجام دهید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله مربوط به راهکارهایی برای زیبایی ناخن را مطالعه کنید.

دراین مرحله شما با استفاده از سر سوهان الماسه استوانه فرم نهایی روی ناخن را ایجاد می کنید. در این مرحله همانطور که از اسم آن پیداست شما باید بر روی سطح صدف ناخن مشتری خراش ایجاد کنید. زیرسازی اولین مرحله و یکی از مهمترین مراحل در تمام کاشت های ناخن است. کاشت ناخن دارای چند مرحله است که برخی از این مراحل در تمامی کاشت ها مشترک است.

هرچه ناخن کاشته شده بلندتر باشد، احتمال بلندشدن ناخن از یستر بیشتر می شود. از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد اما ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است و به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. ناخن به عنوان عضوی مهجور و در حاشیه مانده از بدن ما، دارای محاسن و فوائد بسیار زیادی می باشد. این عضو کراتینی سیستم پوششی بدن که مانند نمایشگری حساس قابلیت تصویر کردن کمی‌ها و کاستی‌های بدن ما را نیز دارد به عنوان عضوی بی روح، قابلیت تغییرپذیری داشته و با اعمال هنرهای پر ظرافت، به یکی از وجوه زیبایی بانوان تبدیل می گردد.