آموزش قدم به قدم “آرایش صورت ملایم لایت” مجله اکالا-رژ دونی

استفاده از لاک‌های زرق و برق دار برای همه ناخن‌ها نه‌تنها جلب توجه نمی‌کند بلکه می‌تواند برای افراد زننده هم به نظر برسد. استفاده زیاد از کانسیلر بر روی گودی زیر چشم باعث می‌شود شما مسن‌تر به نظر برسید. همیشه این سوال برایمان پیش می‌آید که اول از کرم پودر استفاده کنیم یا از کانسیلر؟ برای پوشانندگی عالی بهتر است اول از کرم پودر استفاده کنیم و بعد از کانسیلر. با استفاده از هایلایتر می توانید بخش هایی از پوست را درخشان کنید و ویژگی های صورت را برجسته نمایید. برای طرف دیگر لبتان هم همین کار را تکرار کنید ، یک خط کج از کمان سمت چپ بالای لب تا وسط آن بکشید.

  • بهتر است برای آرایش کردن از محیطی با نور طبیعی استفاده کنید تا در میزان استفاده از لوازم آرایشی و همچنین انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید.
  • از مداد ابرو برای پر کردن ابروهایتان استفاده کنید – برای بهترین نتیجه، مدادی را انتخاب کنید که سایه دار یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی شما باشد.
  • چه در نظر داشته باشید که یک لایه آرایش سبک ابتدایی انجام دهید و چه تصمیم به انجام یک آرایش کامل برای همه صورتتان داشته باشید پرایمر یک قدم اولیه‌ی مهم است.
  • این ترکیبات بسیار سبک و ملایم هستند و خلاف شوینده‌های دیگر به آب نیاز ندارند.
  • توجه داشته باشید که شما باید مرتبا روزانه سه مرتبه از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.

اگر می‌خواهید طرح کاملتری به لبهایتان بدهید، می‌توانید از خط لب برای کانتور دهان استفاده کنید. این پودر برای پر کردن نقاط خالی ابرو استفاده می‌شود و در واقع کار مبتدیها را بسیار تسهیل می‌کند. اما حقیقت این است که اگر پودر ابرو در دسترس ندارید، می‌توانید به جای آن از سایه چشم استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که سایه‌ای مشابه رنگ ابروی خود را انتخاب می‌کنید.

بهترین راه های ممکن برای جدا کردن آدامس از مو بدون کوتاه کردن موهایتان

اضافه کردن به خط چشم خیلی راحت تر از پاک کردن آن است. اگر رنگ چشمان شما طوسی است ، هر رنگ سایه ای مناسب شما نیست . شما باید از سایه ای استفاده نمایید که چشمان شما را زیباتر و درخشنده تر سازد . سایه های نقره ای / خاکستری ، قهو های در تناژهای مختلف از روشن تا تیره ، کرم ، صورتی و هلویی برای چشمان طوسی رنگ مناسب است.

حتما سایه را خوب روی پوست پخش کنید که خط اطراف آن به وضوح قابل مشاهده نباشد. مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید. اگر پیشانی بزرگی دارید می‌توانید با کانتور کردن آن یعنی افزودن رنگ تیره‌تر به زیر موها و اطراف پیشانی، آن را کوچک‌تر نشان دهید. با این شیوه صورت‌تان باریک‌تر و بلندتر به نظر می‌رسد. کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است. برای قسمت هایی که می‌خواهید عمیق‌تر به نظر برسند می‌توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید.

نحوه استفاده از کرم پودر:

در مرحله بعد با استفاده از یک لایه کرم پودر، سطح پوست را صاف و یکدست می کنیم. با استفاده از پودر فیکس نیز زیرساز آرایش را تثبیت می کنیم. روش آن هم به این صورت است که خط رویش مو در کنار گوش و روی گونه را در نظر بگیرید و موازی با آن رژگونه بزنید. امتداد رژگونه شما باید تا وسط چشم ها باشد و نباید آن را تا نزدیک بینی ادامه دهید. یعنی یک خط فرضی از وسط پلک تا روی گونه در نظر بگیرید و رژگونه را تا همان جا ادامه دهید. برخلاف آنچه فکر می کنید، آرایش گونه تاثیر زیادی در زیبایی دارد و باید طبق اصول انجام شود.

چنانچه شما می خواهید از خط چشم استفاده کنید می توانید در این مرحله از یک مدل خط چشم که به فرم چشم های شما می آید استفاده کنید. اکنون که پوستتان را به خوبی مرطوب کرده‌اید، صورت خود را با پرایمر آماده کنید. چه در نظر داشته باشید که یک لایه آرایش سبک ابتدایی انجام دهید و چه تصمیم به انجام یک آرایش کامل برای همه صورتتان داشته باشید پرایمر یک قدم اولیه‌ی مهم است. سال‌های نوجوانی شما زمان مناسبی برای آرایش تازه ، ساده و در عین حال جذاب هستند . حالا که یک ایده از تمام چیزهای ضروری که روی میز آرایش دارید ، این یک برنامه آموزشی است که به شما در آرایش صورت برای نوجوانان کمک می‌کند.

بلکه رنگ تیره را فقط دو طرف پیشانی روی شقیقه ها می کشیم تا با جمع نشان دادن پیشانی آن را لاغر تر و صورت را کشیده تر کنیم. مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی میکاپ و آرایش صورت از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید میکاپ رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید. برای اینکه رژ لب، دندان‌هایتان را کثیف نکند، قسمت داخلی لب‌ها را رژ لب نزنید. حتی با انگشت می‌توانید رژ اضافه را از روی لب‌هایتان پاک کنید.

اگر صورت کشیده دارید باید با آرایش مناسب صورتتان را کوتاه تر و پهن تر نشان دهید بنابراین از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه و به صورت افقی رژ گونه بزنید. همچنین با زدن کمی رژگونه تیره و مات در ناحیه چانه می توانید کاری کنید که صورت شــــما کوتاه تر به نظر بیاید. ابتدا یک رژ لب مرطوب کننده با رنگی شبیه اطلس برای عروسی بهترین است.