آموزش تصویری آرایش صورت همدلی آموزش حرفه ای آرایش صورت

برای این کار نوک انگشت خود را به پرایمر سایه چشم آغشته کنید و با حرکات ضربه‌ای به پلک‌ها بمالید؛ به نحوی که پلک از ریشه مژه‌ها تا بالای چین خود با پرایمر پر شود. در نهایت می‌توانید روی آن را پنکک بزنید تا پایه مناسبی برای سایه ایجاد شود. شما باید میکاپ صورت را با استفاده از محصولاتی مانند پرایمر لب، تکمیل کنید. در واقع، پرایمر لب برای افزایش ماندگاری آرایش روی سطح لب و ایجاد بستر صاف استفاده می‌شود. از سوی دیگر، استفاده از مداد لب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چراکه این مدادها، شکل لب های شما را بهبود می‌بخشند و برای کشیدن یک طرح کلی پیش از زدن رژ لب استفاده می‌شوند.

  • اگر ابروهای پر دارید یا اینکه آن را قبلا با شیوه‌های مختلف مثلا میکروپیگمنتیشن، میکروشیدینگ یا هاشور ابرو به صورت نیمه‌دائمی آرایش کرده‌اید، نیازی به این مرحله ندارید.
  • با کمک ریمل می توانید آرایش چشم های خود را زیباتر و جذاب تر کنید.
  • به طور کلی، لوازم آرایشی و زیبایی میتوانند به دلیل استفاده از مواد شیمیایی، به پوست حساس آسیب برسانند.
  • به این ترتیب بالا یا روی استخوان گونه، پایین استخوان ابرو، وسط کمان لب بالایی و امتداد پل بینی مناطقی هستند که باید هایلایت شوند.

اگر پوستتان روشن است می‌توانید رنگ‌های روشن نزدیک به رنگ پوست را انتخاب کنید. در صورت‌های گرد برای وسط پیشانی، طرفین بینی و امتداد فک از برنزر استفاده کنید تا آرایش تکمیل و بی‌نقص شود. برای تعادل در چهره‌های گرد می‌توانید از یک سایه یا خط چشم خاص استفاده کنید و یا از مژه‌های مصنوعی برای تبدیل چشم‌ها به مرکز توجه استفاده کنید. یا به‌جای پرداختن به چشم‌ها، لب‌هایتان را آرایش کنید لب‌های برجسته با رنگ رژهای پررنگ این جزء از صورت را نمایان‌تر می‌کند. انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد که همه‌ آن‌ها سلیقه‌ای هستند و در نهایت این شما هستید که انتخاب می‌کنید از چه آرایشی استفاده کنید.

جلوگیری از ریختن ریمل با چند نکته طلایی

از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید. می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد. به این ترتیب می‌توانید نواحی تیره را روشن‌تر کنید تا رنگ آن با پوست‌تان هماهنگ شود. برای پخش کردن کرم پودر روی صورت می‌توانید از براش‌های مخصوص یا از اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید.

۳۰ مدل موی شینیون ساده مناسب مجالس

می توانید این کار را با دست یا با پد و یا براش مخصوص انجام دهید. در مرحله آخر می توانید از پنکیک مناسب استفاده کنید و آن را با پد یا براش به کل صورتتان بمالید. بدین ترتیب شما کاملا اصولی آرایش صورت خود را انجام دادید. بسیاری از افراد که پوست چربی دارند، گمان می کنند دیگر نیازی به استفاده از مرطوب کننده نیست؛ اما باید بگوییم چربی پوست هیچ ارتباطی به آبرسانی آن ندارد. شما می توانید مرطوب کننده را به آرامی بر روی پوستتان ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست صورتتان شود.ماساژ صورتتاثیر بسزایی در شادابی، جوانی و زیبایی پوست صورت دارد. اگر جنس پوست شما خشک است حتما تعداد دفعات بیشتری از مرطوب کننده استفاده کنید.

هنگامی که سایه چشم را زدید، می‌توانید با یک خط چشم جذاب، آن را تکمیل کنید. از سوی دیگر، می‌توانید با استفاده از محصولات مختلف مانند مداد ابرو، پودر یا ژل ابرو، ظاهری زیبا و طبیعی ایجاد کنید. یکی از جذاب ترین و خاص ترین انواع مدل های آرایش دنیا، سبک آرایش و میکاپ هندی است. در این سبک از آرایش، با استفاده از یک کرم پودر مایع که یک درجه روشن تر از رنگ پوست است را بر روی صورت پخش میکنند. پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند. هدف استفاده از کانسیلر در آموزش آرایش صورت این است که تمام قرمزی‌ها، جوش‌ها و همچنین تیرگی دور چشم پوشانده شود.