آموزش آرایش صورت گرد و کشیده سالن های شبنم نظیف-رژ دونی

برای پاک کردن آرایش می‌توانید از پاک‌کننده‌های آرایش یا روغن‌ بچه استفاده کنید. به جای وازلین می‌توانید از روغن زیتون یا روغن نارگیل هم استفاده کنید. یادتان نرود که بعد از پاک کردن رژ لب از یک مرطوب کننده مناسب لب استفاده کنید.

توجه نمایید که حتما به اطراف بینی ، زیر ابرو و نزدیک خط رشد مو و چانه کرم بمالید. هنگام آرایش باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود دقت کنید و آرایشی را بر اساس فرم چهره و رنگ پوستتان انجام دهید تا زیبا به نظر برسید . این بخش از دنیای مد نمناک به آموزش آرایش صورت از صفر تا صد می پردازد پس اگر طریقه صحیح آرایش کردن را نمی دانید این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

  • ما در اینجا برای آموزش نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت به معرفی مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین محصولاتی که برای آموزش آرایش صورت برای مبتدیان لازم است، پرداخته‌ایم.
  • برای یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه نحوه آرایش و مرتب کردن ابروها نقش زیادی دارد.
  • اگر می خواهید یک آرایش چشم حرفه ای و بادوام را تجربه کنید، مطالعه این بخش از مطلب را از دست ندهید.

رژگونه مناسب برای پوست روشن صورتی سایه روشن و خوبی است. ژل و ریمل ابرو نیز به خوش حالت ماندن و بالا رفتن ابرو کمک زیادی می‌کند. برای پوست بی عیب و نقص، باید مواردی را که مصرف می کنید در نظر بگیرید زیرا تا حد زیادی تعیین می کند که از چه نوع کانسیلری استفاده شود.

قدم دوم: پرایمر یا لایه‌ی زیرین

مثلا به جای استفاده از رژلب قرمز یا تیره، سعی کنید به یک برق لب بی رنگ یا صورتی ملایم اکتفا کنید. لثه داخل چشم را می توان از مداد سفید استفاده کرد تا چشم ها درشت تر به نظر برسند. کمی صبر کنید تا کانسیلر جذب پوست شود و سپس کرم پودر با پوشانندگی بالا را مورد استفاده قرار دهید.

آموزش آرایش صورت ساده و زیبا

در این مرحله می‌توانید توهم لبهای برجسته‌تر را با ایجاد قالبی بزرگتر پدید آورید. حالا نوبت آن رسیده که فاصله بین خطوط ترسیم شده را با استفاده از رژ لب پر کنید. در هنگام اعمال سایه چشم می‌توانید خط چشم خود را حرکت دهید. اگر مبتدی هستید، بهتر است از یک مداد کرمی و ضد آب استفاده کنید که بیشترین نزدیکی را به مژه‌ها داشته باشد و تا هنگامی که احساس راحتی بیشتری می‌کنید، آن را ادامه دهید. وقتی که نوبت به اعمال هایلایتر رسید، روی نقاط برجسته‌ای تمرکز کنید که به طور طبیعی بیشتر در معرض آفتاب قرار می‌گیرند.

اگر ممکن است عرق کنید، بدوید یا هر مشکلی دیگری پیش بیاید که آرایش‌تان را خراب کند، در این صورت حتما باید از پرایمر استفاده کنید. بعد از اینکه آرایش صورت را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید، برای دفعات بعدی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید خودتان، صورت‌تان را آرایش کنید. البته می توانید برای دیدن مدل های بیشتر آرایش و حتی مدل های کوتاهی و رنگ مو به مجله آموزش آرایشگری مراجعه کنید. حتماً شما هم به سلامت و تمیزی پوست خود اهمیت می‌دهید.

استفاده از ضد آفتاب در شش ماه اول سال به شدت توصیه می شود. شما می توانید از ضد آفتاب های بی رنگ و فاقد چربی استفاده کنید تا چربی اضافه آنها پوست صورتتان را مستعد جوش زدن نکند. بعد از انتخاب محصول مناسب باید به ابزار اعمال آن روی پوست خود توجه کنید. بعضی خانوم‌ها ترجیح می‌دهند از انگشت خود استفاده کنند در حالی که بقیه ترجیح می‌دهند از ابزارهای آرایشی مانند برس و اسفنج استفاده کنند. اگر به دنبال این هستید که آرایش شما یک لایه‌ی سبک به نظر برسد بهتر است از انگشتان خود استفاده استفاده کنید.