آموزش آرایش صورت به طور اصولی در چند مرحله چگونه صورت مان را ارایش کنیم؟-رژ دونی

مدل ابروهای صاف و کشیده یا ابروهای کمانی هم برای این فرم صورت مناسب تر هستند. در کل اگر ابروی شما قوس و زاویه داشته باشد صورت شما باریک تر به نظر می رسد. نکته دوم در مورد آرایش برای صورت چاق محو کردن غبغب است. زمانی که کانتور را روی خط فک و چانه می کشید باید آن را به سمت بیرون صورت و به طرف گردن محو کنید.

برای پخش کردن کرم پودر روی صورت می‌توانید از براش‌های مخصوص یا از اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید. اگر نیاز است تا گردن و زیر گوش خود را نیز با کرم پودر بپوشانید. فراموش نکنید که همیشه در انتهای روز، باید آرایش‌تان را پاک کنید و هرگز با آرایش به خواب نروید. خوابیدن با آرایش باعث می‌شود که منافذ پوست‌تان بسته شود. در نتیجه، احتمال جوش زدن، ایجاد لک و چین و چروک پوست، بیشتر می‌شود. اگر اصول آرایشی را رعایت کرده باشید اما مدل موی شما به صورتتان نیاید بدانید ۴۰ درصد دورتر از نقطه‌ای قرار گرفته‌اید که می‌توانست صورت شما را کشیده نشان دهد.

  • یکی از رایج ترین اشتباهات در انتخاب برنز کننده، انتخاب سایه اشتباه است.
  • یا در آرایش برای صورت چاق نکاتی ارائه می شود که به شما کمک می کند صورت خود را جمع و جور تر یا کمی لاغر نشان دهید تا تعادل در چهره تان برقرار شود.
  • به همین دلیل در سال‌های اخیر آرایش لایت عروس هم محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
  • اگر احساس می‌کنید که به مقدار بیشتری نیاز دارید، همین کار را تکرار کنید.
  • برداشتن ابرو از این نقطه آغاز می شود پس با خط چشم این نقطه را علامت گذاری کنید.

آرایش صورت خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید. پوست شما ارزشمند است و حفاظت و آرایش آن کار هرکسی نیست. امیدواریم که این نکات آرایشی برای شما مفید واقع شود و در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید. مرتب و زیبا بودن در همه حالت و همه جا خیلی خوب است ولی بعضی عادت‌های غلط در آرایش صورت می‌تواند عواقب بدی برای شما به همراه داشته باشد.

آموزش آرایش صورت ۸ مرحله‌ای ساریسا

در این مدل آرایش صورت باید قسمت پیشانی روی رستنگاه مو به همراه زیر گونه ها و زیر چانه را کانتور بزنید. زیر چشم ها را باید به صورت دو مثلث وارونه، هایلایتر بزنید. فرم صورت بیضی یکی از متعادل ترین فرم های صورت است که معمولا دست مان در این مدل میکاپ بازتر خواهد بود. در این فرم صورت باید دو طرف شقیقه ها و گونه ها تا وسط را کانتور بزنید.

آرایش عروس بهتر است مطابق با رنگ پوست، رنگ مو و رنگ چشم انجام شود تا بهترین نتیجه را به دنبال داشته باشد. توجه داشته باشید که در آرایش صورت افراد مسن که چین و چروک به وضوح قابل مشاهده است، نباید از رنگ های خیلی روشن تر از پوست یا شاین دار استفاده کرد. برای زیرساز صورت ابتدا از یک پرایمر مخصوص افراد مسن استفاده کنید.

اسپری‌های تثبیت کننده برای همه نوع پوست طراحی شده‌اند و می‌توانند از آن برای تثبیت انواع آرایش استفاده کنید. بنابراین آن را روشن نگه دارید و محصول را به خوبی به هم بزنید. می توانید یک پودر شفاف روشن را بر روی قسمت های دیگر صورت خود اضافه کنید.

گام به گام با نحوه خانه تکانی اتاق خواب

رژگونه مناسب برای پوست تیره ، نارنجی ، قهوه ای و صورتی روشن می باشد. ریمل وسیله‌ای است که برای بلندتر کردن، پرکردن، فر کردن و سیاه‌تر نشان دادن مژه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسته به نیازی که دارید باید ریمل خود را انتخاب کنید مثلا اگر مژه شما کوتاه است ریمل بلند کننده و اگر به اندازه کافی پر و سیاه نیست ریمل حجم دهنده بخرید. ابتدا کمی ریمل از بیرون و نوک مژه به سمت پایین بزنید سپس ریمل زدن را از داخل مژه و به سمت بالا ادامه دهید.

فراموش نکنید که در پایان روز حتما صورت خود را با کمک شیرپاک‌کن پاکسازی کنید و این مواد شیمیایی رو روی پوستتان باقی نگذارید. در تکنیک کانتورینگ از سایه روشن هایی در آرایش صورت استفاده می شود و با استفاده از این سایه روشن ها بعضی قسمت های صورت کم تر و بعضی قسمت ها برجسته تر به نظر می رسند. اما در تکنیک استروبینگ فقط با استفاده از هایلایت میکاپ صورت انجام می شود و هیچ پودر و یا کرم برنزه ای در این تکنیک آرایشی به کار نمی رود.

مثلا یکی از ترفندهای آرایشی برای درشت نشان دادن چشم ها استفاده از مداد سفید داخل چشم است. یا یک ترفند دیگر برای برجسته نشان دادن گونه استفاده از کانتور در زیر استخوان گونه است. برای آرایش صورت گرد هم ترفندها و نکات کاربردی وجود دارند که به متعادل شدن چهره شما کمک می کنند. این ترفندها به شما نشان می دهند چگونه صورت خود را زاویه سازی کنید و آن را زیباتر نشان دهید.